Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er staat een lijstje met OS bij die optie Als dat niet lukt moet je misschien een dualboot gebruiken |
![]() |
||
Citaat:
|
1. Zet setup.exe of install.exe op de CD-ROM op Win95 compatability mode (als je niet weet welke, doe dan alle .exe's op de CD). Misschien is 256 kleuren en 640*480 en "visuele thema's uitschakelen" ook nodig, dat weet ik zo niet.
2. Installeer 3. Download de XP fix van ftp://ftp.westwood.com/pub/ccgold/CCGOLDXPPATCH.ZIP (werkt ook voor Red Alert, geloof ik) 4. Installeer de XP fix (gewoon bestandje uit de .zip uitpakken naar de C&C map, staat wel in de readme geloof ik). 5. Zet de snelkoppeling of de .exe van C&C op Win95 compatibility mode. De andere opties zijn misschien ook nodig (256 kleuren enzo). Nu zou het spel moeten werken onder XP, alleen doet multiplayer het niet meer.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het is toch wel de Win95 versie? Heb je admin rechten als je het probeert te installeren? Een snelle Google leert dat er meer mensen zijn die setup.mix niet kunnen lezen (vooral Duitsers
![]() http://www.planetcnc.com/features/te.../classicsInXP/ Nog een wat uitgebreidere uitleg over C&C onder XP, maar er staat niks in over setup.mix. Admin privileges schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn, probeer daar eens wat mee.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|