Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Ja dames en heren, als het pijltje onder de 8 komt, moeten we eruit voor lunchtime, ohw en het pijltje is onder de 8, we moeten eruit, maar wacht eens, de jury let niet op.....we gaan gewoon door! Ja dames en heren we gaan gewoon DOOR!!!"
Als ik jury was had ik dat mens doodgeschoten ![]() |
![]() |
|
Beste aflevering ooit: wijf schiet om de vijf seconden in de lach, met het excuus: Ja dames en heren, het is hier echt een feestje in de studio! Hè, wat? O ja, haha! Ja, wij hebben hier een feestje!
Geweldig. Moet je gezien hebben. Zelden zo hard gelachen om zoiets pijnlijks. Ook leuk; woord raden. Ik zet de tv aan. Woord raden. Lettershake. Ik kijk, ik zie meteen ZONNEBRIL. Dat wijf lullen, ja, er is hier ergens een aanwijzing verborgen, kijk naar mijn hoofd voor een aanwijzing naar het woord. DAT WIJF HEEFT GDVRDOMME EEN ZONNEBRIL OP D'R KOP!!!
|
Verwijderd
|
Oke.. ik had er dus gister (2e pinksterdag) ook eentje gezien. Was geloof ik op Yorin (Yor'callin). Kga em ook ff vertellen, want het is zo triest dat het gewoon grappig is!!
Oke dames en heren, jullie hebben het gehoord he, Mark heeft net 125 euro gewonnen! Ja, zo kan het lopen he! Zit je op je saaie 2e pinksterdag voor de televisie, win je in een keer 125 euro! Dan gaan we nu naar het tweede spel! Dit spel is nog maar net nieuw, dus ik ga het even uitleggen! Komt hier het speelveld! Thema: GELD s k a f g r e l f p r a r p o t Ik zal het even uitleggen nu! Je ziet hier 8 lettercombinaties. Let op: ik praat langzaam zodat iedereen het begrijpt! Je mag uit elke combinatie 1 letter kiezen. Dit moet je 8 keer doen zodat je een goed Nederlands woord krijgt! Nou.. ik zal het nog een keer uitleggen, want het is toch wel een moeilijk spel. Je ziet hier dus 8 lettercombinaties. Je mag uit elke combinatie 1 letter kiezen. Dit moet je 8 keer doen zodat je een goed Nederlands woord krijgt! Dit is toch wel erg moeilijk, jury, mag ik een letter geven? Oke.. de beginletter is de S! Ja.. nou wordt het echt puzzelen he! Ik wed dat de echte puzzelaars onder ons hier wel moeite mee hebben.. maar kijkt u eens waar we het voor doen: we hebben een jackpot van 25000 euro! Bel nu 0909-8850! 25000 euro... jaa dat heeft natuurlijk ook in uw tv gids gestaan he! Maar ik denk dat er weinig kandidaten zijn die meedoen, het is tweede pinksterdag, iedereen is de deur uit of mensen zitten lekker buiten. Grijp nu uw kans! U heeft nog nooit zoveel kans gehad! Bel nu 0909-8850!! Jury, zal ik nog een letter geven? Oke.. de laatste letter is de T. Oh.. ik hoop zo dat er iemand belt, want stel je voor dat ik hier nu voor het eerst sta en ik heb geen kandidaat, nou dan zou ik echt gillend wegrennen hoor! Oh.. wat gebeurt er nou? De jury VERDUBBELD het bedrag, we spelen nu voor 50000 euro! Jury, wat doen jullie nou? Dit kan toch niet?? 50000 euro!! En de klok is bijna afgelopen! Bel nu snel naar 0909-8850! (70 eurocent per gesprek!! Stelletje afzetters!!!) Aaah.. de klok is afgelopen. Heb ik een winnaar? Nee... we zetten nog een klok in. U heeft nog 4 minuten de tijd om te bellen naar 0909-8850. Het woord is wel erg moeilijk, ik geef een hint. Als je geld hebt is dit erg handig. Let goed op: ik praat langzaam zodat het goed doordringt (ze wil eigenlijk alleen maar die minuten volpraten!) 50000 euro! Bel nu naar 0909-8850!! Aah.. de klok is afgelopen. Marcel? Ben jij de gelukkige?? Zeg het woord maar! Spaarpot! Oh.. in 1 keer goed! Jij bent vast een hele fantieke puzzelaar, want veel mensen wisten dit woord niet!! Dan gaan we nu naar ons prijzensysteem. Marcel, draai drie cijfers om! Uh.. 1! Dat is 50 euro! Uh.. 5! Dat is 75 euro! Uh.... 9! AAAAAAH je hebt een symbooltje te pakken! DAT IS 100 EURO! In totaal heb je 225 euro.... wat geweldig!! (en dat terwijl je 50000 euro kon winnen.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En denk je dat iemand ooit die jackpot echt wint?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Algemeen topic voor televisieprogramma's zonder eigen topic Verwijderd | 284 | 26-09-2011 10:17 | |
De Kantine |
Hoe gaat een belspel eigenlijk in zn werk? Verwijderd | 36 | 29-06-2007 17:25 | |
Films, TV & Radio |
Belspelletjes?! Bl0ndje | 54 | 22-03-2007 17:59 | |
Films, TV & Radio |
Belspellen Al Murphy | 17 | 04-02-2007 21:57 | |
Films, TV & Radio |
belspel remy476 | 25 | 05-11-2005 21:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Belspelletjes - Echt verdienen/meeste kans AJMouse | 10 | 12-05-2004 13:25 |