Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je begint dat in een nieuw semester of blok, je maakt dus de helft van het jaar dan af. Het jaar erna zal je de andere helft nog moeten doen.
Als ik jou was zou ik eens gaan bellen met coördinatoren van de opleiding die je wil gaan doen, misschien kan je toch nog beginnen. Veel opleidingen zijn nog maar een weekje bezig nml, vaak maken ze er geen probleem van hoor. Gewoon proberen! |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook gelijk al deze week gestopt met een studie en je kunt nu nog van studie veranderen. Officieel kan dat tot 15 september, maar volgens een van de mensen die ik erover sprak zou het ook nog wel wat later kunnen, dan mis je alleen meer.
Ik kan er alleen nu niet over besluiten wat ik nu moet gaan studeren of dat ik eerst een half jaar ga werken en dan naar het buitenland... |
![]() |
|
Heej,
Ik ben zelf ook in Februari begonnen omdat ik in December besloot om een andere opleiding te volgen. Het gaat precies net zo als je op September begint. Je begint gewoon weer bij 0. Leert je klasgenootjes kennen etc. Het enige verschil is dat jouw schooljaar begint in Februari en je dus na de zomervakantie niet naar het volgende jaar gaat. Je loopt dus niet achter want je begint met al je klasgenootjes aan een hele nieuwe studie.. Succes!
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
hbo's met februari instroom Julietteexxx | 5 | 07-01-2015 20:54 | |