Oud 09-09-2004, 19:29
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Paar dagen geleden heb ik besloten om toch maar een andere opleiding te gaan doen. Geloof alleen dat het niet meer mogelijk is om me in te schrijven voor een opleiding die al in september begonnen is. En eigenlijk komt het ook een stuk beter uit om in februari te beginnen.....

Citaat:
De opleidingen bieden ook de mogelijkheid om in februari in te stromen. Om in te stromen in februari, moet je de normale aanmeldingsprocedure volgen.
Verder kan ik er niets over vinden... heb ze al gemaild, maar krijg geen reactie. Kan iemand me er wat meer over vertellen?? Moet ik veel werk inhalen, apparte klas, wat is jouw ervaring?? Is het moeilijker?? etc.

Alvast bedankt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 20:03
Verwijderd
Je begint dat in een nieuw semester of blok, je maakt dus de helft van het jaar dan af. Het jaar erna zal je de andere helft nog moeten doen.
Als ik jou was zou ik eens gaan bellen met coördinatoren van de opleiding die je wil gaan doen, misschien kan je toch nog beginnen. Veel opleidingen zijn nog maar een weekje bezig nml, vaak maken ze er geen probleem van hoor. Gewoon proberen!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:21
Dannemann
Dannemann is offline
Als je toch iets anders wilt doen is het wel zo verstandig om er nu achteraan te gaan, misschien kun je nu nog wisselen, en dan heb je in feite nog niets gemist.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:25
El Kim
El Kim is offline
Nu instromen heeft de voorkeur, als je nu begint heb je 1 week gemist, anders loop je een half jaar achter.
Oud 09-09-2004, 22:42
Verwijderd
Bellen.
Dan krijg je de informatie die je wilt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 07:37
the tourist
the tourist is offline
Ik ben ook gelijk al deze week gestopt met een studie en je kunt nu nog van studie veranderen. Officieel kan dat tot 15 september, maar volgens een van de mensen die ik erover sprak zou het ook nog wel wat later kunnen, dan mis je alleen meer.

Ik kan er alleen nu niet over besluiten wat ik nu moet gaan studeren of dat ik eerst een half jaar ga werken en dan naar het buitenland...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 08:21
Suzanne
Suzanne is offline
Heej,

Ik ben zelf ook in Februari begonnen omdat ik in December besloot om een andere opleiding te volgen.
Het gaat precies net zo als je op September begint. Je begint gewoon weer bij 0. Leert je klasgenootjes kennen etc.
Het enige verschil is dat jouw schooljaar begint in Februari en je dus na de zomervakantie niet naar het volgende jaar gaat.
Je loopt dus niet achter want je begint met al je klasgenootjes aan een hele nieuwe studie..

Succes!
Oud 10-09-2004, 10:52
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Suzanne_84 schreef op 10-09-2004 @ 09:21 :
Heej,

Ik ben zelf ook in Februari begonnen omdat ik in December besloot om een andere opleiding te volgen.
Het gaat precies net zo als je op September begint. Je begint gewoon weer bij 0. Leert je klasgenootjes kennen etc.
Het enige verschil is dat jouw schooljaar begint in Februari en je dus na de zomervakantie niet naar het volgende jaar gaat.
Je loopt dus niet achter want je begint met al je klasgenootjes aan een hele nieuwe studie..

Succes!
Dat was bij mij niet het geval, ik begon namelijk gewoon in het reguliere jaar, met als gevolg een achterstand van een half jaar (uni).
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten