Pfoe. Ligt eraan of ik met de fiets ga, maar daar ben ik meestal te lui voor ^^.
Maar dus: als ik met de fiets ga, dan gaat er sowieso een fles whiskey of port of wodka of whatever ik er op dat moment heb staan mee. Dan ben ik nog zo vriendelijk om iets te delen met de rest ^^. Jointje of 2. Ephedra naar alle wssl. En dan is het hoofdzakelijk smirnoff ice. Omdat ik meestal toch het bij wodka hou. En dan ligt het er natuurlijk aan hoeveel ik gedeeld heb en wat voor drank het was en tot hoe laat ik blijf... Daarbij is Smirnoff Ice redelijk te betalen tov de rest en van witte wijn krijg ik koppijn en bier drink ik niet. Maar ik ben ook niet zo'n laathanger, meestal krijg ik tegen 3u er genoeg van en fiets ik weer naar huis om daar nog wat te hangen.
Wat wijn betreft, als ik ergens ben met fatsoenlijke rode wijn, zullen er toch wel een paar flessen aangebroken worden ^^. Evenals als er een feestje is met safari

.
Mijn favoriete drank: Ursus rode wodka. Nummer 2 is Safari-7up. Nummer 3 is goldstrike.
Maar geen van die dranken drink ik als ik uitga, veel te duur. Ik koop ze dan zelf wel.