Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zit op het moment te denken aan Trade Management Azië kort gezegd bedrijfskunde gericht op Azië waar je dus ook een aziatische taal leert en een jaar in Azië stage loopt/colleges volgt.
Tegelijk vind ik Logistiek&Economie heel interessant omdat ik nogal een regelneef ben en nah ja, vind et wel fascinerend ![]() Beide studies hebben dus niet iets vergelijkbaars aan de Uni, ja je kunt japanse talen en culturen gaan doen in Leiden maar dat is me teveel taal en ik wil wel wat de bedrijvenkant op, zeg maar. Op dit moment staat TMA op 1 en ik heb Logistiek nog nooit echt super uitgezocht maar het leek me opzich niet een rare combinatie. Het is trouwens niet zo dat ik persé 2 studies wil doen, ik heb heel veel zin om aan een HBO opleiding te beginnen maar ik voer nu al niks uit en dat gaat me een beetje tegen zitten..Van veel mensen hoor ik dat het HBO vrij simpel is voor mensen met een vwo-diploma.. Nah ja ik zal binnenkort eens informeren op een open dag.. |
![]() |
||
Citaat:
ik doe btw ook TMA (jaartje 2 alweer ![]()
|||
Citaat:
dan moet je toch 2 keer collegegeld betalen? TMA is aan de hogeschool rotterdam/HES A'dam en nah ja..uni studies niet ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus is er geen universitaire studie die je ook erg aanspreekt, of die erg lijkt op de hbo studies die je leuk lijken? (om welke hbo-opleiding gaat het eigenlijk?). Misschien kan je decaan op school je er mee helpen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik dan niet snap hè..als je nou aan de hogeschool collegegeld betaal en ik doe ook een studie aan de Uni, dan loopt de Universiteit toch geld mis? Het is voor hen misschien niet veel op de 10.000 euro die ik kost per jaar maar dan nog.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (deed vorig jaar iets anders) dus kan er nog niet echt iets over zeggen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kzou eigenlijk in 1e jaar beginnen, maar dan had ik té veel vrijstellingen. blijkbaar lijken sommige economische studies een beetje op elkaar. dus mocht ik in jaar 2 instromen en alleen de vreemde taal moet ik bij 1e jaars doen ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO & HBO tegelijk? harryyy | 1 | 07-01-2013 21:39 | |
Studeren |
welke studie??! nano | 4 | 17-03-2012 12:15 | |
Studeren |
HBO studie, nog tips? Chariot | 1 | 18-04-2010 09:36 | |
Studeren |
Technische bedrijfskunde - HBO of Universiteit oliesjeik | 3 | 04-11-2009 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
2 studies tegelijk? Verwijderd | 5 | 04-05-2004 09:48 | |
Algemene schoolzaken |
Universiteit of 2 HBO studies? kHebTrekInWatLekkers | 6 | 25-03-2003 15:47 |