Ik heb het er allang met mijn vriendin over gehad en gelukkig kan ik zulke dingen ook met mijn vriendje bespreken. Ik heb vorige week zaterdag besloten om niet uit te gaan en dat heb ik die vrijdag daarvoor ook tegen mijn beste vriendin gezegd. Ze vatte het heel goed op en wenste me ook veel plezier, dus dat viel alweer 100% mee
Wat betreft de vraag of zij hetzelfde zou doen als zei een vriendje had: Mijn vriendin was in alles een beetje eerder dan ik was, dus ze had ook al veel eerder vriendjes en zij hield dan wel elk weekend vrij voor haar vriendinnen (ik vraag me nu dus ook af hoe ze dat er door heeft kunnen krijgen zonder dat het vriendje begon te zeuren

). Dus ik ging er vanuit dat zij hetzelfde zou verwachten, maar volgens mij zou ze het helemaal niet erg vinden als ik af en toe niet mee uitga.
Ik ben ook niet langer van plan om de hele tijd uit te gaan naar discotheken waar ik het wel gezien heb, dus nu ga ik eens het idee naar boven halen of zij misschien mee wil naar discotheken die wat verder weg zijn, want mijn vriendje heeft aangeboden om dan voor de bob te spelen (we hebben zelf nog geen rijbewijs en op de fiets is het naar bijv. Groningen iets te ver

).
Ook al kunnen mijn beste vriendin en vriendje niet zo heel goed met elkaar overweg, daar moeten ze zich maar overheen zetten, vind ik. Met een groep mensen kan het best wel gezellig worden

.
Een idee?