Oud 07-09-2004, 19:12
Alonso
Alonso is offline
Ik las net op internet dat de postbank weer gratis telefoons gaat weggeven. Om er één te krijgen moet je 500 euro gaan sparen en 75 euro betalen, daarvoor krijg je in 5 maanden uitgespreid 75 euro beltegoed en de siemens MC60 dus. De actie start 20 september.

Drie jaar geleden hadden ze ook al zo'n actie, toen liep dus bijna half nederland dat dat ding, dat gaat nu denk weer gebeuren.

Ik baal er enorm van, ik heb voor die telefoon 200 euro betaald (met 15 euro hi beltegoed.) Ik stel het me al voor: `bel ik met mn telefoon, vraagt iemand: `heb je ook die telefoon van de postbank gekregen?` `NEE IK HEB ER 200 EURO VOOR BETAALD!`

de voorwaarden staan hier

zijn jullie van plan om deze telfoon te nemen? Ik zou snel zijn als je hem wil, dit staat dit op veel sites.

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 19:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2004, 19:19
never mind
never mind is offline
hehe dat had ik ook bij mn vorige telefoon

Echt stom is dat maarja... Ik ga eens goed informeren naar die postbank actie
Oud 07-09-2004, 20:13
Verwijderd
Ach hij zal waarschijnlijk een ander kleurtje krijgen. Net als in de vorige actie, toen was die blauw in plaats van geel of grijs
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 20:17
rubenrtv
rubenrtv is offline
stomme telefoon, niet geinteresseerd
Oud 07-09-2004, 20:59
Alonso
Alonso is offline
Citaat:
Alex schreef op 07-09-2004 @ 21:13 :
Ach hij zal waarschijnlijk een ander kleurtje krijgen. Net als in de vorige actie, toen was die blauw in plaats van geel of grijs
ja klopt ja

maar toch denk ik dat hij bekend zal gaan staan als `de telefoon van de postbank`
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 23:21
never mind
never mind is offline
Citaat:
Alonso schreef op 07-09-2004 @ 21:59 :
ja klopt ja

maar toch denk ik dat hij bekend zal gaan staan als `de telefoon van de postbank`
dat doet hij waarschijnlijk ook want iedereen krijgt em nu (terwijl het daarvoor een heel uitzonderlijk een mooi dingetje was) Sorrie that's life.
Oud 07-09-2004, 23:27
Briseīs
Briseīs is offline
De vorige keer had mn moeder die telefoon gekregen, en nu heb ik m

Maargoed, ik weiger om geld uit te geven aan een telefoon, zelfs als ik er beltegoed voor terugkrijg, dus nee.
Oud 08-09-2004, 17:26
Tiņo
Tiņo is offline
iemand die verstand heeft van telefoons gaat echt niet een opmerking plaatsen over een mc60 ,met alle respect.Dat je er 200 voor hebt betaald is al belachelijk genoeg.Maar hij zal ook wel weer een ander kleurtje krijgen idd,dus in hoeverre die er nog op lijkt, maargoed, mc60 is nu al oud achterhaald enzo, dus over een paar maanden al helemaal.
Oud 08-09-2004, 20:09
Alonso
Alonso is offline
Citaat:
Tiņo schreef op 08-09-2004 @ 18:26 :
iemand die verstand heeft van telefoons gaat echt niet een opmerking plaatsen over een mc60 ,met alle respect.Dat je er 200 voor hebt betaald is al belachelijk genoeg.Maar hij zal ook wel weer een ander kleurtje krijgen idd,dus in hoeverre die er nog op lijkt, maargoed, mc60 is nu al oud achterhaald enzo, dus over een paar maanden al helemaal.
toen ik hem kocht was hij net uit (november 03,) je had toen weinig betere telefoons. Nu is hij inderdaad achterhaald.

Deze opmerking plaats ik omdat ik denk dat er genoeg mensen zijn die van deze actie gebruik willen maken op dit forum. Zelf wil ik denk ik een S700i kopen als ie uit is.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:11
twain4me
twain4me is offline
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:59
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Tiņo schreef op 08-09-2004 @ 18:26 :
Het gaat inderdaad over een telefoon met een 4.096 kleurenscherm en CIF camera, dat kan gewoon niet meer tegenwoordig. Als het een CX65 was vond ik het wat anders en dat is gelijk ook een veel leukere telefoon Die heb je al voor ietsjes meer dan 200 euro.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten