Hallo!
Ik heb een probleem, mijn beste vriendin ziet een meisje dat het voor een avond met een jongen doet als een slet. Nou ben ik vorig jaar ontmaagd in zo'n situatie, en heb het haar niet verteld. Nu heb ik een gigantische inschattingsfout gemaakt bij een ander meisje uit mijn klas en die heeft het eergister dus aan mijn beste vriendin verteld, en toen ze aan mij vroeg of het waar was heb ik tegen haar gelogen. Ze is natuurlijk nu razend. Nu ben ik de eerste die erkent dat ik een grote fout heb gemaakt maar ze wilt niet luisteren, ze negeert me. Nu ben ik zo dat ik denk als beste vriendinnen fouten maken word je boos, je wijst haar/hem op zijn fouten, neemt misschien even afstand van elkaar, maar je praat het wel uit! want dat doen beste vriend(inn)en!! TOCH??
ik heb het gevoel dat zij wil dat ik ga smeken om haar vriendschap en dat doe ik echt niet, maar de kans dat het nooit meer goed komt is wel groot en dat zou ik heel erg vinden, wat moet ik nou doen??
Natuurlijk is het mijn leven en ze is niet boos om wat ik heb gedaan, ze is boos om het feit dat ik gelogen heb, en dat is terecht!
Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 11:33.
|