Oud 22-11-2001, 13:45
punk mae
punk mae is offline
ik heb een grote groep vrienden(allemaal punk en hippie) de meeste zijn bisezueel en doen daar absoluut niet moeilijk over, er word nooit over gezwegn, iedereen, weet van iedereen wat voor geaardheid hij/zij heeft.

ik zit op een school met alleen maar "normale" mensen en die vinden het smerig als je het hebt over met een meisje naar bed gaat als meisje. nu is mijn vraag aan de "normale" mensen, wat vinden jullie van bisexualteit en word daar bij jullie ook heel open over gedaan, of weten jullie niet beter dan dat iedereen hetro is???
Oud 22-11-2001, 13:53
In mijn vriendengroep enzo word er heel open over gedaan. Het is over sommige mensen dan ook bekend dat ze bi of homo/lesbi zijn, en daar word niet moeilijk over gedaan. Ik ben zelf ook bi. In mijn klas zitten wat meer zwart/wit denkers denk ik, die zijn ook absoluut niet open over andere dingen...

Het word trouwens eerder geaccepteerd van meisjes... als ik tegen iemand vertel dat ik ook weleens op meisjes kan vallen, word er meestal overdreven positief gereageerd, zo van: wilje dan misschien een trio met mij en mn vriendin? -Alsof je daar dan ook meteen automatisch voor in bent

Ik snap zelf niet wat er vies of smerig moet zijn aan bi mensen...

Enne, al die 'normale mensen' in je omgeving zijn vast niet allemaal 100% hetero... daar geloof ik geen zak van

Cat
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 13:53
Ilsch
Ilsch is offline
Ik ben heel vrij opgevoed enzo, mijn ouders vinden alles best zolang je maar gelukkig bent enzo. En zo denk ik er ook over. voor zover ik weer zijn mijn vrienden allemaal hetero, like me, maar jah, wie weet he Maar hmm, ik snap niet waarom het nou weer smerig moet zijn, hoe kun je dat nou weten als je het nooit geprobeert hebt... dat kun je gewoon dan niet weten.. dus jah... iedereen gewoon in zijn waarde laten enzo...

mijn bescheiden mening
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 14:18
punk mae
punk mae is offline
die lui vroegen later wel aan mij ho dat dan zou moeten gaan enzo. sjukkols, kijk dat snap ik dan ook weer niet, ze vinden het vies maar ze vragen wel alle details
Oud 22-11-2001, 14:30
EmJay
EmJay is offline
Ik vind het helemaal niet erg, heb gewoon respect voor de mensen.

Het lijkt mij heel erg moeilijk ook voor een partner van een iemand die bi is.
Oud 22-11-2001, 14:50
softie
softie is offline
een meisje uit mijn klas is het ook en ik heb er totaal geen problemen, het is voor haar ook erg zat dat ze zo onzeker is daarover want de meesten durven er niet voor uit te komen, ik vind het een normale zaak hoor

-xxxxxxxxx- Jessie
Oud 22-11-2001, 16:46
Citaat:
EmJay schreef:
Bedoel je dat het voor die parnter moeilijk is, dat zijn/haar geliefde biseksueel is? Wat zou er moeilijk aan kunnen zijn?

Enne, om nog even een misverstand de wereld uit te helpen: het is niet zo dat biseksuele mensen opeens twee keer zoveel mensen hebben waarmee ze wat kunnen krijgen. Verliefd word je toch nog altijd maar op één persoon, of dat nou man of vrouw is. Het is denk ik wél zo, dat je meer mensen leuk kan vinden; mannen en vrouwen beide.

Cat
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 16:56
feline
feline is offline
Tsja wel ok als je maar gelukkig bent, ik vind alles prima.
't is alleen beetje scheinheilig als ik zou zeggen dat ik het net zo "normaal" zou vinden als hetero. Omdat er toch nog steeds een beetje een taboe op rust. En iemand er minder snel "voor uit zal komen."
Als een vriendin van me zou zeggen: ja ik heb nu een vriendin, zal ik niet zo simpel zeggen :"o leuk, hoe oud is ze ?"
Omdat t dan zeg maar als een verrssinkje komt. Maar ik heb er uiteindelijk nix op tegen.
Oud 22-11-2001, 17:08
Soullar
Soullar is offline
mensen leven met elkaar, gaat in het algemeen goed... je zit niet te veel op elkaars lip, je ademt niet de anders adem in, en dat gaat prima, je "accepteert" je mede mens toch in de samenleving.

ik denk zolang je maar kan accepteren dat anderen niet hetzelfde zijn, dus niet hetzelfde denken en niet de zelfde ideeen hebben alles prima zal gaan

maar helaas is niet iedereen zo...

zelf maak ik er geen punt van, ben open opgevoed, alles kan. Ik heb me eigen twijfels over me geaardheid dus, mij zal je al helemaal niet horen over wat acceptabel is of niet...
Oud 22-11-2001, 18:05
BlackMystery
BlackMystery is offline
wa is er zo adnormaal aan bi te zijn?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 18:26
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Ik ken ook zat Bi mensen en daar doe ik net zo tegen als iedereen.. beetje flauw om dan heel voorzichtig te doen ofzow bang dat je een rotopmerking maakt

ik vin het allemaal prima
Oud 22-11-2001, 18:36
Somebody Special
Somebody Special is offline
Vraagje: Zijn bi-mensen Niet normaal dan?

Sorry, ben het zelf ook en voel me erg aangesproken...
Oud 22-11-2001, 20:05
punk mae
punk mae is offline
ik heb niet gezegd dat ze niet normaal zijn, met normale mensen bedoel ik eigelijk de kakkers om het zo maar te noemen effe misverstand
Oud 22-11-2001, 20:15
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ok, tof dat je het er ff bij zet
Oud 22-11-2001, 20:33
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
ik heb in mijn vrienden kring mensen zitten die bisexueel, homosexueel en hetero zijn. en ze zijn allemaal even aardig ongeveer. ik vind mensen onderscheiden op sexuele voorkeur zowat wel de laagste vorm van discriminatie die er is. ik verbaas me er soms over wat ik hoor van mensen uit mn klas waar van ik dacht dat ze vrij tolerant waren hoe ze over homo's praten enzo. maar ok. mijn mening is. (hoe cliche) Alle mensen zijn voor mij gelijk ongeacht sexuele voorkeur.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 20:34
Dark Angel
Dark Angel is offline
Gatver!
Oud 22-11-2001, 20:35
Spacey
Spacey is offline
ik heb er helemaal geen problemen mee,
er is alleen iets wat ik me eigelijk af vraag. ik bedoel op een gegeven moment wil je toch een levens partner waarmee je oud wil worden en weg wilt rotten in een tehuis
maar word dat dan een man of een vrouw?
en je wilt op een gegeven moment misschien wel kinderen, hou je dan op met switchen ik bedoel normaal als je met iemand een kind krijgt ofzo en je houd van die persoon dan blijf je daar wel bij, of is het dan zo dat je weer zoveel aangetrokken voelt tot t zelfde geslacht en dat je partner dat niet kan bieden.

dat was t

dat vroeg ik me af.
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
Valt me btw wel op hoeveel meer meisjes er hier zeggen dat ze bi zijn in tegenstelling tot jongens.
Met citaat reageren
Bonzi2oo2
Bonzi2oo2 is offline
Ik vind BI zijn, doodnormaal
Oud 22-11-2001, 21:15
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
Spacey schreef:
ik heb er helemaal geen problemen mee,
er is alleen iets wat ik me eigelijk af vraag. ik bedoel op een gegeven moment wil je toch een levens partner waarmee je oud wil worden en weg wilt rotten in een tehuis
maar word dat dan een man of een vrouw?
en je wilt op een gegeven moment misschien wel kinderen, hou je dan op met switchen ik bedoel normaal als je met iemand een kind krijgt ofzo en je houd van die persoon dan blijf je daar wel bij, of is het dan zo dat je weer zoveel aangetrokken voelt tot t zelfde geslacht en dat je partner dat niet kan bieden.

dat was t

dat vroeg ik me af.
tja wat er maar op je pad komt denk ik, ik denk dat ik toch voor een jongen kies, ben wel heel erg bi maar wil toch met een jongen oud worden, of toch maar blijven switshen heb er nog nooit oer nagedacht
Oud 22-11-2001, 21:15
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
*Nancyboy* schreef:
Valt me btw wel op hoeveel meer meisjes er hier zeggen dat ze bi zijn in tegenstelling tot jongens.
ja mij ook eigelijk

Oud 22-11-2001, 21:23
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Blijft de vraag wat je definitie van 'normaal' is... Ik luister naar redelijk verschillende muziek, van punk, metal en rochk tot techno (in mindere mate, maar soit), draag wat ik wil dragen (meestal gewoon jeans, boots en t-shirt) - normaal genoeg?

Wel, ik vind bi zijn zeker kunnen, een hoop van mijn vrienden ook... Maar bij mij op school zeggen ze ook wel 'meisje dat bi is --> lekkerrrrr, jongen die bi is ---> ieuwwww'... Zielig...

Ik weet zelf niet wat ik ben, voel op deze moment niet echt meer dan diepe vriendschappen voor jongens, maar groeit alles niet uit vriendschap? En wie ben ik nu om te zeggen hoe ik in de toekomst ga zijn?

Hangt er gewoon van af hoe open je denkt over zo'n zaken...

Meeste van men exen waren ook bi trouwens, en zelfs in voor trio... Wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 09:44
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Citaat:
punk mae schreef:
Ik zit op een school met alleen maar "normale" mensen en die vinden het smerig als je het hebt over met een meisje naar bed gaat als meisje. nu is mijn vraag aan de "normale" mensen, wat vinden jullie van bisexualteit en word daar bij jullie ook heel open over gedaan, of weten jullie niet beter dan dat iedereen hetro is???
Persoonlijk vind ik daar nx raars aan.. Allez, raar. Mis is misschien een beter woord. Heb niets tegen bi-mensen en ik zal ze er ook niet anders voor gaan bekijken
Oud 24-11-2001, 11:16
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik denk dat elk mens wel een beetje bi is! tis wel vrij ingewikkeld denk ik als je vriendin/vriend bi is want dan wordt je altijd jaloers als ie met wie dan ook praat.. haha neej grapje, maar ik vind er echt nix mis mee!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 13:03
Verwijderd
Citaat:
DaRealEvE schreef:
[B]Ik denk dat elk mens wel een beetje bi is! B]
neuh denk het nie
ik ben hetero en dat weet ik zeker
ik voel niks voor het zelfde geslacht
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 15:36
special_girl!
special_girl! is offline
Wees gelukkig, iedereen hwil toch happy zijn, de 1 mischien bij zijn eigen geslacht, bij de ander het tegenovergestelde, wat maakt het uit. alleen omdat misschien de 1 wel een piemeltje heeft en de ander niet??
Oud 24-11-2001, 19:59
dreadje
dreadje is offline
Ik ben er zelf ook nog niet uit maar het is voor mij moeilijk om het erover te hebben in m'n vriendengroep (vriendinnen waar ik het meeste mee omga dan) want die doen altijd zo van: ieeuw...moet je dat zien....
Ik ben gewoon mezelf...JUST BI ME!
Oud 24-11-2001, 20:03
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 22:42
KEV16
KEV16 is offline
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ben,
en volgens mij weet je het nooit zeker.
Beide geslachten hebben hun eigen aantrekkingskracht maar ik gloof niet dat iedereen 50/50 is. maar ook niet helemaal hetro want dat kan niet!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2001, 00:06
EmJay
EmJay is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
EmJay schreef:
Bedoel je dat het voor die parnter moeilijk is, dat zijn/haar geliefde biseksueel is? Wat zou er moeilijk aan kunnen zijn?

Enne, om nog even een misverstand de wereld uit te helpen: het is niet zo dat biseksuele mensen opeens twee keer zoveel mensen hebben waarmee ze wat kunnen krijgen. Verliefd word je toch nog altijd maar op één persoon, of dat nou man of vrouw is. Het is denk ik wél zo, dat je meer mensen leuk kan vinden; mannen en vrouwen beide.

Cat

Je kan echt wel op meer personen verliefd worden lijkt mij...

Oud 25-11-2001, 00:46
Verwijderd
Ik accepteer t wel daarnietvan. maar ik blijf biseksualiteit raar vinden. Net zoals dromen over smurfen die je aanvallen

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 16:52
Jh!TzKuH
Jh!TzKuH is offline
een vriend van mij is ook bi en ik vind het wel leuk, we zitten bijvoorbeeld vaak samen naar plaatjes van lekker jongens te kijken, dat is wel geinig. ik hep er absoluut geen problemen mee..diegene kan er tog ook nix aan doen!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 17:36
the exploding boy
the exploding boy is offline
lijkt me alleen maar leuker
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 18:24
aeris318
aeris318 is offline
Ik = bi, en kan daar verder met mijn vrienden best goed over praten, meestal gewoon leuke grapjes ('jij bent de uberalto want je bent bi') terwijl zij zelf niet bi zijn. Het wordt dus gewoon geaccepteerd.

Denken jullie trouwens dat er onder alto's meer bi's zijn dan onder erm... tja... kakkers, anita's ofzow?
en de jongens hier zeggen idd minder dat ze bi zijn maar zou het onder jongens ook minder voorkomen?
dan nog: soms wordt biseksualiteit ook meteen in verband gebracht met vreemdgaan?

[Dit bericht is aangepast door aeris318 (26-11-2001).]
Oud 26-11-2001, 18:52
vempire
vempire is offline
sorriej maar ik begin een hekel aan die biseksuele gekregen

dan gaan zuh eerst met elkaar..
en dan zoeken ze nog effe snel een jongen om mee te tongen.....

nouw ik denk niet dat zuh allemaal..zow zijn..maarjah
af en toe irriteert ut me...

maarjah...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 18:55
miro
miro is offline
Een vriend van me is ook bi, ik zelf heb daar natuurlijk geen problemen mee, tis voor mij eigenlijk allemaal het zelfde, mn beste vriend is ook homo en ik zelf als hetero heb me altijd in dat soort "kringen"bevonden. Als ik een vriend zou krijgen die bi was zou ik het wel minder vinden, daar ben ik heel eerlijk in. Gewoon een raar idee, als je vriend het ook met jongens gedaan heeft. En dat ie niet alleen naar meisjes kijkt maar ook naar jongens, nee das niets voor mij. Maar als gewone vriend zijn ze des te beter!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 19:18
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
aeris318 schreef:
Ik = bi, en kan daar verder met mijn vrienden best goed over praten, meestal gewoon leuke grapjes ('jij bent de uberalto want je bent bi') terwijl zij zelf niet bi zijn. Het wordt dus gewoon geaccepteerd.

Denken jullie trouwens dat er onder alto's meer bi's zijn dan onder erm... tja... kakkers, anita's ofzow?

nee denk het niet, maar alto's enzo praten er volgens mij makkelijker over?

en de jongens hier zeggen idd minder dat ze bi zijn maar zou het onder jongens ook minder voorkomen?
dan nog: soms wordt biseksualiteit ook meteen in verband gebracht met vreemdgaan?

ja inderdaad, maar dat is volgens mij niet, tenzij het in je karakter zit....mar bisexuelen gaan niet eerder vreemd ofzo
dacht ik dan

[Dit bericht is aangepast door aeris318 (26-11-2001).]
Oud 27-11-2001, 13:34
Nenaa
Nenaa is offline
mijn vriend is ook bi, toen hij het vertelde schrok ik wel, ik vond het heel raar en ik had er ook nooit zoveel over gehoord, ik vond het gewoon echt raar. Maar ik heb het meteen vanaf het begin geaccepteerd en nu vind ik er helemaal niks vreemds meer aan eigenlijk....
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 23:16
*~*DutchGirl*~*
ik moet eerlijk zeggen:

"Ik weet niet of ik normaal ben.."

(ofterwijl ik alleen maar hetero ben of niet)

maargoed, ik vind ze absoluut niet raar en ik vind het dapper en goed dat ze zeggen wat ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 11:39
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Het is onnatuurlijk en zou moeten worden bestraft. Wij stammen van de apen af en dat zijn dieren. In de dierenwereld is iedereen hetero. Mannetjes voelen zich aangetrokken tot vrouwtjes en vice versa. Wij dus van nature ook. Een of andere hippie heeft het niet-hetero gebeuren verzonnen. Het ergste vind ik nog dat die mensen beweren dat het "aangeboren" is. Dit is natuurlijk absolute onzin. Of iemand blank of zwart is dát is aangeboren maar niet zo n dwaze dingen. Het begint bij gelijkslachtige liefde, daarna kwam de kinderliefde. Deze gedachten worden gewoon getolereerd. Hoe moet dat verder? Deze waanzin moet worden bestraft en van mij mag dat met de strop.

JinX

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 11:52
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
Het is onnatuurlijk en zou moeten worden bestraft. Wij stammen van de apen af en dat zijn dieren. In de dierenwereld is iedereen hetero. Mannetjes voelen zich aangetrokken tot vrouwtjes en vice versa. Wij dus van nature ook. Een of andere hippie heeft het niet-hetero gebeuren verzonnen. Het ergste vind ik nog dat die mensen beweren dat het "aangeboren" is. Dit is natuurlijk absolute onzin. Of iemand blank of zwart is dát is aangeboren maar niet zo n dwaze dingen. Het begint bij gelijkslachtige liefde, daarna kwam de kinderliefde. Deze gedachten worden gewoon getolereerd. Hoe moet dat verder? Deze waanzin moet worden bestraft en van mij mag dat met de strop.

JinX

Laten we dan eens beginnen met het afstraffen van mensen die in hun totale bekrompenheid denken dat ze beter zijn dan de rest en daar rechtertje over mogen gaan spelen.

En mag je eens even wat vragen Jinx.. je bent 19 huh, je hobby's zijn bier sex en vrouwen (goh wat een verassing..) maar dan nu de vraag: MASTURBEER jij wel eens jongeman?? want weet je hoe onnatuurlijk DAT wel niet is???? Of is dat in jou bekrompen geest toch wel weer even iets anders omdat je dat zelf wel lekker vind? het zou me niets verbazen... Iig als jij de streep wil trekken bij homofilie pedofilie en bi-sexualiteit dan zeg ik: wees een echte vent en trek die streep dan ook door: GEEN sex meer om het genot van wat voor een soort dan ook. Want dat is het eindpunt van wat jij inzet. Ik heb alleen het vermoeden dat jij je eigen veilige kleine wereldje buiten schot wil laten....

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Het is onnatuurlijk en zou moeten worden bestraft. Wij stammen van de apen af en dat zijn dieren. In de dierenwereld is iedereen hetero. Mannetjes voelen zich aangetrokken tot vrouwtjes en vice versa. Wij dus van nature ook.
haha, wat een BULLSHIT zeg!!!!!! ROFL
In de dierenwereld is helemaal niet iedereen hetero, doe niet zo idioot man!
Zoek voortaan eerst eens wat meer informatie voordat je zoiets zegt zeg!

Citaat:

Een of andere hippie heeft het niet-hetero gebeuren verzonnen. Het ergste vind ik nog dat die mensen beweren dat het "aangeboren" is. Dit is natuurlijk absolute onzin.
pfffffffff sorry hoor, maar volgens mij vind je het alleen maar leuk als mensen hierop ingaan........het kan namelijk bijna niet bestaan dat je zélf niet weet wat een gelul dit is...
Sla eens een keertje een krant open ofzow, misschien dat je er wat van leert. Van mij mag je best een mening hebben, maar als die gebaseerd is op een gebrek aan kennis, zoals nu, dan lach ik er alleen maar om

Citaat:

Of iemand blank of zwart is dát is aangeboren maar niet zo n dwaze dingen. Het begint bij gelijkslachtige liefde, daarna kwam de kinderliefde. Deze gedachten worden gewoon getolereerd. Hoe moet dat verder? Deze waanzin moet worden bestraft en van mij mag dat met de strop.

niemand is 100% hetero schat. JIJ OOK NIET.

Nou ik heb weer gezegd voor vandaag. Denk er maar eens overna ofzow. Is wel goed voor je denk ik. Gewoon voor je algemene ontwikkeling enzow.

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:20
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Denk er maar eens overna ofzow. Is wel goed voor je denk ik. Gewoon voor je algemene ontwikkeling enzow.

Ik denk dat dat nog aardige problemen op kan gaan leveren voor um..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:45
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:

JinX

Weet je waar ik me zo vaak over verbaas? Ik begrijp niet waar mensen de arrogantie vandaan halen om te denken dat een mens uberhaupt in staat is om iets onnatuurlijks te doen. Wij zijn natuur. Alles wat de mens doet, is natuurlijk. Als wij een atoombom ergens neergooien, is dat net zo natuurlijk als een aap die een kuiltje graaft om in te schijten.

Wake up Jinx. En een dikke kus om je dag mee te beginnen, schat *smooch*

Simba
Oud 05-02-2002, 12:48
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Weet je waar ik me zo vaak over verbaas? Ik begrijp niet waar mensen de arrogantie vandaan halen om te denken dat een mens uberhaupt in staat is om iets onnatuurlijks te doen. Wij zijn natuur. Alles wat de mens doet, is natuurlijk. Als wij een atoombom ergens neergooien, is dat net zo natuurlijk als een aap die een kuiltje graaft om in te schijten.

Wake up Jinx. En een dikke kus om je dag mee te beginnen, schat *smooch*

Simba
Whoej!
prachtig

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:09
Verwijderd
Citaat:
YoungSimba schreef:

wow.....oei hier ben ik ff stil van. DAMN dit is PRECIES wat ik altijd denk. Iedereen loopt altijd te zeiken over dit is "onnatuurlijk" en dat en dat de mens zich niet met de natuur moet bemoeien en weet-ik-het wat voor bullshit nog meer. Terwijl de mens óók tot de natuur behoort. Dus alles, van elektriciteit en kernenergie en auto's en weet ik wat, tot en met eten (ja ik noem maar wat), behoort tot de natuur. Damn ik heb echt nog nooit iemand gehoord die het wat dat betreft met me eens is Wow....

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:06
eigen-wijsje
eigen-wijsje is offline
Alicia Silverstone, YoungSimba, GiFkOnIJn jullie zijn geweldig!! hahahahah ik heb me rot gelachen om jullie reacties. Ik ben het 100% met jullie eens!!!!!!! Ga zo door xxx Ikke (= trouwens ook bi, hoe kon het ook anders )
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Ik denk dat elk mens wel een beetje bi is! tis wel vrij ingewikkeld denk ik als je vriendin/vriend bi is want dan wordt je altijd jaloers als ie met wie dan ook praat.. haha neej grapje, maar ik vind er echt nix mis mee!!
Dat ieder mens wel een beetje bi is, is een terechte conclusie van je. Het is namelijk zo dat mannen in geringe mate vrouwelijke hormonen produceren en dat vrouwen in geringe mate mannevrouwelijke hormonen produceren. Onder invloed van onze omgeving en de manier waarop we worden opgevoed zijn we echter eerder geneigd om na de puberteit een specifieke voorkeur voor iemand van het andere geslacht te tonen. Dit is echter geen absoluut verschijnsel, zodat er tussen homo- en heterosexualiteit diverse nuanceringen van bisexualiteit optreden. Bij de meeste mensen is bisexualiteit slechts latent (dat wil zeggen in aanleg) aanwezig en zullen ze voornamelijk hetero- of homosexueel georiënteerd zijn.
Even iets heel anders: de uitlating van JinX_the_Pioneer dat we van de apen afstammen is niet correct, maar een misinterpretatie van Darwins uitspraak dat de mens en de apen een gemeenschappelijke voorouder gehad moeten hebben. Tevens heb ik al eens eerder opgemerkt dat uit observaties door biologen is gebleken dat homosexualiteit ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomt, en het zou me niets verbazen als dat bij bisexualiteit ook het geval is. Als homo- en bisexualiteit inderdaad onnatuurlijk zouden zijn, zou dat betekenen dat wij en de andere dieren ons bezighouden met iets dat tegen de natuur ingaat terwijl wij en de andere dieren daar juist deel van uitmaken, hetgeen mij een tegenspraak lijkt.
Oud 18-05-2002, 20:00
Verwijderd
Ik ben niet echt bi, denk ik, maar ik vind het beslist cool
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:03
miep
miep is offline
haoi ik vind niks mis met bi zijn, net zoals homo en lesbo ik vind dat ze het lekker zelf moeten weten, dat slaat ook nergens op want ze kunnen er natuurlijk niks aan doen. dat vind ik opzich wel zielig vooral als hun familie/kenissen het niet accepteren. maar zo ver ik weet heb ik allemaal hetro vrienden

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten