|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
welcome to the real world |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Er is helemaal niks subtiels aan het feit dat ik hier mijn mening geeft. En al helemaal niet als het om dingen gaat waar we het zelf al lang over gehad hebben. Relatie of geen relatie maakt niks uit in hoe ik reageer en waar ik op reageer
|
|
||
|
Citaat:
Maar opzich.. kan me ook wel een voorstelling maken bij zijn theorie.. dat 'tsja we moeten het nog ervaren' was bedoelt als: maar ik zou niet weten of dat ook op mij van toepassing zou zijn. Het lijkt mij eerder persoons/leeftijdsgebonden. Voor mij was de 1ste keer best moeilijk + dat het met een oudere jongen was (waardoor het mij 'enger' leek, al betwijfel ik of dat het goede woord is) Bij een nieuwe vriend zou het voor mij makkelijker zijn, wel spannend, maar daar zou ik veel sneller klaar voor zijn als destijds bij mijn 1e keer... En bij de daarop volgende keren lijkt me het 'nieuwe/onbekende' er tegen die tijd wel helemaal af te zijn.. Ondanks de nieuwe (bed)partner dan.. waardoor ik denk ik niet lang mijn bedenkingen zou hebben over of dit wel echt is wat ik wil als het gevoel bij beide goed is.. dan doe je het toch direct? (lees: Liggen!)Misschien zit ik er nu wel naast, maar geheel onlogisch vind ik het niet klinken
|
|
||
|
Citaat:
Laten we verder maar niet spammen
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en ja, na de eerste keer gaat het (letterlijk en figuurlijk) wat makkelijker allemaal.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
| Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
| Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 | |