Oud 02-10-2004, 14:06
saartje 88
saartje 88 is offline
haihai,

er is nogal iets vreemds met me aan de hand, ik ben best wel vaak duizelig en dan word het zwart voor mn ogen, en ik begin dan nogal te trillen, dit gebeurt vaak als ik opsta.
een tijdje geleden was ik in mn badkamer en toen werd het ook zwart voor mn ogen, en toen dacht ik nog ik ga vast niet flauwvallen, en het volgende moment lag ik op de grond.
ik heb dit aan niemand verteld en dat was ik eigenlijk ook niet van plan, maar ik wil wel erg graag weten wat dit is.
weten jullie het??

alvast bedankt,

saartje.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 14:13
MieX
MieX is offline
Het zou een lage bloeddruk kunnen zijn, het is zowiezo wel slim om naar je huisarts te gaan als je regelmatig flauwvalt
Oud 02-10-2004, 14:17
Verwijderd
Toen ik dat had, was het bloedarmoede.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 14:18
saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
MieX schreef op 02-10-2004 @ 15:13 :
Het zou een lage bloeddruk kunnen zijn, het is zowiezo wel slim om naar je huisarts te gaan als je regelmatig flauwvalt
dat was de eerste keer dat ik flauwviel
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 14:24
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
saartje 88 schreef op 02-10-2004 @ 15:06 :
haihai,

er is nogal iets vreemds met me aan de hand, ik ben best wel vaak duizelig en dan word het zwart voor mn ogen, en ik begin dan nogal te trillen, dit gebeurt vaak als ik opsta.
een tijdje geleden was ik in mn badkamer en toen werd het ook zwart voor mn ogen, en toen dacht ik nog ik ga vast niet flauwvallen, en het volgende moment lag ik op de grond.
ik heb dit aan niemand verteld en dat was ik eigenlijk ook niet van plan, maar ik wil wel erg graag weten wat dit is.
weten jullie het??

alvast bedankt,

saartje.
ik heb dit ook vaak, dat ik ineens duizelig wordt,
ik moet dan iets vastpakken, anders beland ik op de grond
ik heb verschillende onderzoeken in het ziekenhuis gehad
maar er is niets uitgekomen..
mijn bloed en alles was goed, en het was ook geen stress.
ik moest er maar mee leren leven zeiden ze.
Een tijdje is het weg geweest
maar het begint nu weer vaker..
zit je veel aan de pc of kijk je veel tv?
daar kan het ook van komen..
ga gewoon rustig liggen als je duizelig wordt
en als je ergens in de stad wordt en het gebeurd, pak dan iets vast zodat je niet op de grond belandt.. even rustig tot 10 tellen en dan gaat het vaak alweer
sterkte
Oud 02-10-2004, 15:31
Lynn
Lynn is offline
Zoiets heb ik ook wel eens als ik te snel opsta, vooral als ik lang (in bed) heb gelegen. Is een normale reactie van je lichaam, het moet er als het ware even aan wennen dat je plotseling ineens weer rechtop staat. Misschien moet je in het vervolg proberen rustig op te staan als je hebt gelegen. Bijvoorbeeld eerst van liggen naar zitten, even wachten en dan gaan staan.

Als je er ook op andere momenten last van hebt, is het belangrijk gewoon rustig te blijven en je even ergens aan vast te houden/te gaan zitten tot het weg is. Zou toch even naar de dokter gaan als je er veel last van blijft hebben.
Oud 05-10-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
saartje 88 schreef op 02-10-2004 @ 15:06 :
haihai,

weten jullie het??

alvast bedankt,

saartje.
Ik heb dit ook één keer meegemaakt. Ik stond op, werd duizelig, en viel hard met m'n hoofd tegen m'n bureau (alles lag omver op m'n bureau), maar ik voelde geen pijn. Dit is nu drie jaar terug en ik heb er nooit meer last van gehad en ben er niet mee naar de dokter gegaan. Volgens m'n moeder komt het doordat je dan te snel opstaat ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb vorige week precies tzelfde gehad (dacht dat dit tzelfde topic was maar dat was niet zie ik)
ik voelde took aankomen en had de koude kraan al aan omdat ik mn tanden wou poetsen heb toen nog mn hand door t water kunnen gooien en dit in mn gezicht gegooid waardoor ik enigzins 'bij' bleef..
ik vond het eng kan me niet herinneren dat ik ooit flauw ben gevallen...
ik heb t ook steeds vaker dat ik ook al sta ik niet te snel op erg duizelig word en dit zelfde gevoel heb als vorige week...
ik weet zelf niet of t met bloeddruk te maken kan hebbe?? misschien met slaapgebrek dacht ik eerst maar ik heb t ook doordeweeks gehad dus niet na een weekend zwaar stappen (daar zocht k vorige weke de oorzaak)

ik zou als t vaker gebeurd (doe ik tenminste wel) toch ff naar de dokter gaan voor je bloeddruk en t uitleggen..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten