Oud 08-10-2004, 07:12
Michaellover
Michaellover is offline
Hey mensen,

Nu ik hier toch ben om over mijn vriend te praten...
Als ik met hem naar bed ben geweest heb ik wel eens enorme jeuk of een enorm branderig gevoel...
Is dit normaal, of moet ik me zorgen maken...

(het is overigens wel MEER (dus ook wanneer er wel) wanneer er geen voorspel is...)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 08:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Misschien dat je niet nat genoeg bent waardoor het wat schuurt. Probeer eens wat glijmiddel (of als je het romantisch wil houden manieren dat hij jou ECHT nat krijgt )

Verder heb ik het een keer meegemaakt dat ik een vriendin had die dat branderige gevoel kreeg als ik in haar klaarkwam, ik weet niet of het daar aan kan liggen maar misschien is dat het wel.
Oud 08-10-2004, 08:55
Michaellover
Michaellover is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 08-10-2004 @ 09:43 :
Misschien dat je niet nat genoeg bent waardoor het wat schuurt. Probeer eens wat glijmiddel (of als je het romantisch wil houden manieren dat hij jou ECHT nat krijgt )

Verder heb ik het een keer meegemaakt dat ik een vriendin had die dat branderige gevoel kreeg als ik in haar klaarkwam, ik weet niet of het daar aan kan liggen maar misschien is dat het wel.
ja het is altijd pas na het klaarkomen...
en het kan mss ook aan de lengte van zijn *** liggen, maar hij vond het ook vreemd dat ik meestal zo'n branderig gevoel had enzo en tis wel altijd pas nadat hij klaar is....
(blij dat ik niet de enigste ben met dat )
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 09:07
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Michaellover schreef op 08-10-2004 @ 09:55 :
ja het is altijd pas na het klaarkomen...
en het kan mss ook aan de lengte van zijn *** liggen, maar hij vond het ook vreemd dat ik meestal zo'n branderig gevoel had enzo en tis wel altijd pas nadat hij klaar is....
(blij dat ik niet de enigste ben met dat )
Oh, is best wel een bekend probleem hoor, en niks om je zorgen over te maken. Tijdens de seks krijgt je vagina aardig wat te verduren, telkens weer dat wrijven en schuren, logisch dat het daarna een beetje rood of branderig kan zijn. Trekt als het goed is vanzelf weer aardig snel weg, maar je kan het wel even voelen als je na de seks gaat plassen (door de stoffen die in de urine zitten en lekker op die rode huid gaan prikken). En ook kan je het inderdaad voelen wanneer hij klaarkomt, omdat zijn sperma zich dan mengt met de zuurgraad van jouw vagaina, wat ook een beetje kan branden.

Niks ergs dus, maar vervelend is het soms wel. Je moet wel in de gaten houden als je er steeds meer last van gaat krijgen, of als er ook andere klachten bij gaan komen (jeuk, dikke schaamlippen, andere pijn, veranderende afscheiding, bloedverlies oid), dan kun je het beste even langs de huisarts gaan .
Oud 08-10-2004, 09:10
Michaellover
Michaellover is offline
oke bedakt
kdacht dat ik er als enige last vna had, haha
want mijn vriend had het bij zijn vorige vrinedin niet dus vandaar...
maar ik heb wel een zalf liggen omdat ik wel eens meer pijn had voor deze vriend, dus misschien dat dat dan een beetje helpt

bedankt voor jullie hulp!!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 11:20
Gothic
Gothic is offline
Het is gewoon normaal.
Oud 08-10-2004, 14:32
I-alone
I-alone is offline
Dat heb ik ook, vooral met plassen na die tijd.

Ik vind het erg irri, want soms kan het vrijen dan ook niet meer, zo'n pijn doet t dan
Oud 08-10-2004, 14:57
Verwijderd
Misschien helpt het wel als jullie langzaam en rustig beginnen, dat hij hem er gewoon centimeter voor centimeter in schuift in plaats van meteen door te duwen . Als je eenmaal een tijdje bezig bent wordt je vaak wel wat wijder, en dan schuurt het minder.
Standjes waarbij zijn penis precies de goede richting uit kan zorgen ook voor minder schuren
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:47
Verwijderd
heb ik ook wellis.. volgens mij niet echt iets om zorgen over te maken.. want dan kan ik dat ook gaan doen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:59
Verwijderd
Het is normaal. Elke meid heeft een bepaalde zuurgraad, vent hetzelfde. Dit kan nog weleens botsen en dat gaat redelijk erg branden ja. Gewoon gelijk naar de wc, misschien even de douchekop erop, niet TE droog maken, wel van het sperma, maar niet van jouw eigen vocht. Binnen een klein tijdje weer weg. Kun je niets aan veranderen (ja, condooms gebruiken).

Als hij niet in je klaarkomt en je het nogsteeds heb, alsof er kliene scheurtjes op de rand van je schede zitten; zorgen dat je natter wordt voordat hij erin gaat of glijmiddel pakken

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 17:01.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:53
Verwijderd
Puur aan het verschil in zuurgraad kan het niet liggen hoor. Water is ook een stuk basischer dan vaginaal vocht, maar dat brandt ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:51
Verwijderd
Naja, dan gaan we het even opzoeken he. Ik weet dat de vrouwelijk pH waarde op 4 ligt. Water in Nederland gemiddeld 8 (basisch) is. Nu de mannelijke nog.
Ik zie dat de waarde van de man precies hetzelfde ligt als de vrouw.
Ik ben vanaf nu dus geïnteresseerd in meer info
Want dan ga ik het me nu toch ook afvragen.

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:49
evanescence
evanescence is offline
ja zonder voorspel betekent meestal dat je niet geil/nat genoeg bent...ik ken het probleem...ik ben nu n jaar sexueel actief maar blijf soms pijn houden..het is heel erg vervelend...wat ik je als tip mee kan geven is, dat je je eerst moet laten verwennen door je vriend, zoals beffen en vingeren zodat je meer ontspannen raakt en natter...daarna voorzichtig beginnen...ook als je tijdens de sex pijn hebt, meteen stoppen anders forceer je het...tis niet leuk maja tis niet anders...ook gebruik ik wel eens een vagina douche als ik pijn heb (dus na de sex) je kan het gewoon bij de kruidvat kopen, het ligt denk ik gewoon bij de maandverband in de buurt of anders bij de zeep...verder kan je intiem doekjes gebruiken, die liggen er meestal naast...ik hoop dat je er wat aanhebt...rustig opbouwen is een must...dat vergeet ik zelf ook wellus
Oud 09-10-2004, 22:07
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
evanescene schreef op 09-10-2004 @ 22:49 :
ja zonder voorspel betekent meestal dat je niet geil/nat genoeg bent...ik ken het probleem...ik ben nu n jaar sexueel actief maar blijf soms pijn houden..het is heel erg vervelend...wat ik je als tip mee kan geven is, dat je je eerst moet laten verwennen door je vriend, zoals beffen en vingeren zodat je meer ontspannen raakt en natter...daarna voorzichtig beginnen...ook als je tijdens de sex pijn hebt, meteen stoppen anders forceer je het...tis niet leuk maja tis niet anders...ook gebruik ik wel eens een vagina douche als ik pijn heb (dus na de sex) je kan het gewoon bij de kruidvat kopen, het ligt denk ik gewoon bij de maandverband in de buurt of anders bij de zeep...verder kan je intiem doekjes gebruiken, die liggen er meestal naast...ik hoop dat je er wat aanhebt...rustig opbouwen is een must...dat vergeet ik zelf ook wellus
I-n-t-e-r-p-u-n-c-t-i-e.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten