Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik ken het ook.. heb het vaker
maar meestal probeer ik het te onderdrukken (voor zover mogelijk) Ik vind het echt heel vervelend, want als je laat blijken dat je diegene heel leuk vindt, maar deze voelt niks voor jou, dan heeft hij al gauw zoiets van: oke die moet ik maar even negeren want anders wordt ze verliefd op me (is het nog te volgen ![]() Dus ik vertel het nooit tegen hen, want ik ben altijd te bang dat de vriendschap erdoor kapot gaat (is toch vaak wel zo), en dat wil ik er niet voor riskeren. Vrienden zijn me te veel waard |
![]() |
|
Het zou heel mooi kunnen zijn, maar uit eigen ervaringen spreek ik dat je er veel verdriet van kan hebben als het misloopt. Toch vind ik dat je eerlijk bent tegen vrienden en als de vriendschap echt goed is dat die ook hiertegen bestand is.
Hoop alleen voor mezelf dat het nooit meer voorkomt. ![]() |
![]() |
|
bedankt allemaal voor de reacties..
en ff 'n paar puntjes: 1. hij voelt nix voor me, maar voor mijn 1 van mijnbeste vriendin ![]() 2. ik wil die vriendschap niet om de zeep helpen (hoewel ik het gevoel heb, dat er weinig meer over is) 3. ik wil dat hun twee (hij+ mijn vriendin) samen gezellig kunnen zijn... so bedankt hoor! ![]() ps. jammer dat jullie dit ook meemaken (gemaakt hebben) ik bedoel ik vind het echt niet leuk! ![]()
|
ik ken t ook
toen heb ik t haar verteld, maar tis nix geworden. Gelukkig zijn we vrienden gebleven, maare die vriendschap is nu ook al weer minder, maar dat heeft er ff nix mee te maken. Ik denk dat als je t gewoon zegt en als t nix word jullie gewoon jezelf blijfven er niet veel slechts kan gebeuren
|
Een vriend van me, ik ken hem al een drietal jaar, beweerde enkele maanden geleden smoorverliefd te zijn op mij en dat al sinds maanden, of langer en dat hij het altijd voor zich hield, bang om afgewezen te worden. Maar ik ben blij dat hij zijn gevoelens duidelijk heeft gemaakt, ookal is het niks meer geworden, hij betekent nog steeds even veel voor mij als voorheen.
|
hey,
heb momenteel tzelfde aan de hand. heb 3 weken geleden een heeeeeeele leuke jongen leren kennen tijdens een uitwisselingsproject v onze school met een school uit brussel. ik ving dus iemand v brussel op en hij ook. hierdoor mochten we meedoen aan alle activiteiten, en na n paar daagjes waren we egt al heel close geworden en was hij al egt mijn beste vriend. toen begon ik wat meer voor hem te voelen, maar aangezien hij al 9 maand een vriendin heeft, heb ik geprobeert die gevoelens te verstoppen. nu had ie me per e-mail zo'n vragenlijst doorgestuurd en 1 vd vragen was : heb je ooit iets voor mij gevoeld? ik, weeral veel te verlegen om de waarheid te zegge natuurlijk, antwoordde : geen commentaar ![]() nu hadden we samen met nog 2 vriendinnen afgesproken om morgen naar de cinema te gaan, maaaaar, nu kunnen die niet!! resultaat : we gaan morgen met zn 2tjes naar de film!!! ben eigenlijk nu al n beetje zenuwachtig, omdat ik weet dat ie wel degelijk wat meer voor me voelt (maakt ie me wel heel erg duidelijk als we aan het chatten zijn), dus we zullen wel zien wat er dan morgen gebeurt!!!!! ok, heb ik mn verhaal ook alweer gedaan!! ik zou het hem zeker op n bepaalde manier duidelijk maken, en het niet voor jezelf houden, wie weet voelt ie ook wel wat voor jou en wordt het nog wel wat!! kuzzje, ELS(die nu ondertussen pijn aan vingers krijgt vh typen en aan het bedenken is wat haar mooiste kleertjes zijn om met 'hem' naar de cine te gaan!!) |
![]() |
||
Citaat:
maar uhm tjah... nu is er van die vriendschap dus weinig over
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee sorry.. Ik moet zeggen, ik heb er geen ervaring mee, maar kben dan ook nog nooit verliefd geweest op een vriend van me. Ik ben eigenlijk pas één keer verliefd geweest en dat is op mijn huidige vriend. En die kende ik helemaal niet. Ik ontmoette hem en toen werd ik meteen verliefd.. Magoe, dit helpt je niet. Ik zou het giga kut vinden.. Want idd dan raak je misschien de vriendschap kwijt. Maja ik zou mijn gevoel ook niet onderdrukken en als je er allebie achterstaat, kun je best een relatie aangaan denk ik... |
![]() |
|
![]() |
Yep zit er nu mee.
Sinds een half jaar ben heel goed bebriend geraakt met de vriendin van een goeie vriend van me. We vertellen elkaar dus alles en het vertrouwen groeide heel hard. Kwam er achter dat we van mijn kant in iedergaval heel erg klikken.Nu ben ik er dus verliefd op. Heb het haar wel verteld, maar hem niet..... Zij wil liever iemand hebben tegen wie ze goed kan praten en bij wie ze terecht kan ( blablabla ) Ik dus. Dus ben bang dat er nooit wat gaat gebeuren en moet er nu nog overheen zien te komen. ![]() Maar veel sterkte en ik hoop voor je dat je vriendschap gewoon doorgaat. Xahe
||
![]() |
Citaat:
Good Luck Xahe
||
Citaat:
zelfde principe... maar jah.. sterkte allemaaltjes... (kan het niet vaak genoeg zeggen)
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
was vandaag jarug... en kon (helaas) aan nix anders denken alleen hij kon niet ofzow? nou ja heel vaag iig maar dat was dus jammer... hoewel ik nu denk dat ik er overheen aan het komen ben... dus da's wel weer een beetje fijn... xxx
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Liefde & Relatie |
iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid Artemist | 9 | 18-07-2008 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap kapot door "verliefdheid"? Poor twisted me | 17 | 11-03-2007 15:45 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap vs relatie apresskier | 14 | 11-07-2002 20:10 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is eigenlijk onzin Verwijderd | 74 | 27-05-2002 16:50 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 |