Oud 22-02-2002, 15:17
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Ik voel me een beetje vaag..
Ik heb echt een hele leuke jongen ontmoet.. en ik vind hem heel leuk lief een aardig!! en ik zit echt te wachten op zijn smsjes en telefoontjes ensow.. maar aan de andere kant 'benauwd' het me dat ik zo 'vast' zit..
Ik heb hiervoor nog nooit een 'echte' rlatie gehad... wel losse fladders duurde hoogstens 2 weken..
en nu heb ik dus een echte vriend en nu krijg ik zo'n rotgevoel.. benauwend/claustrofobisch echt heel raar!!

weet iemand wat het is.. hou ik soms niet genoeg van hem??
en wat moet ik doen.. uitmaken?
ik weet het echt niet meer!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2002, 18:54
detention grrl
detention grrl is offline
ik heb dat ook altijd, echt..weet ook nooit wat k moet doen. Mijn vriend heeft net een realtie van bijna een jaar achter de rug en ik ben bang dat hij weer z''n lange realtie wil, ik heb daar gewoon eigenlijk geen behoefte aan en dat heb ik hem opok duidelijk gemaakt. Dus je moet gewoon eerlijk tegen je vriend zijn en zeggen wat je voelt, en als het niet goed voelt zou ik het gewoon uitmaken.
sterkte!
Oud 23-02-2002, 20:22
fonske
fonske is offline
Dus je moet gewoon eerlijk tegen je vriend zijn en zeggen wat je voelt, en als het niet goed voelt zou ik het gewoon uitmaken.
sterkte![/B][/QUOTE]

ik twijfelde aan m'n liefde voor m'n vriend, 'k hebet hem gezegd, en 't is 3 dagen uitgeweest
ik was er kapot van, hij ook en ik besefte dat ik enorm veel van hem hield

maar ik had dus ook dat claustrofobisch gevoel(ook m'n eerste vriend)
praat erover zou ik zeggen en probeer gewoon je gewone leven van tevoren te leiden met dan af en toe tijd voor je vrend(af en toe= juist zoveel als je zelf wilt(als je vriend ermee kan leven in ieder geval hè))
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:28
Anna Kournikova
Anna Kournikova is offline
UITMAKEN
ik heb ook twee weken iets met iemand gehad ( 2 keer gezien) en ik bleef eerlijk tegenover mezelf: ik was niet verliefd

als je niet verliefdbent: kappen
Mijn vriend en ik hebben nog steeds kriebels, natuurlijk houden we ook van elkaar, maar die vlinders MOETEN er zijn. Anders voel je je gewoon prettig bij hem en dat is vriendschap vergis je daar niet in voordat je...eehm...en fout begaat. Je kunt ook 'gewoon' met ene jongen omgaan, probeer dat maar. En als je later dan TOCH die kriebels krijgt...

sterkte kus Anna
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten