Niet echt op afspraakje, maar wel blunder

en ook beetje L&R
Een tijdje terug was mijn eerste schooldag. Ik ging naar school en sommigen uit onze klas zouden een trein eerder gaan, voor het geval we het niet zouden redden met lopen.
Dus ik een trein eerder dan normaal richting zutphen en daar zou ik overstappen naar Deventer. Ik stapte in de trein en het was druk dus ik ging bij iemand zitten. Leuke jongen! We keken elkaar aan en lachten naar elkaar. Ik durfde niets te zeggen

Mn handen waren helemaal aan t trillen dus ik ging een vriendin smsen om te vertellen dat ik toch tegenover zo'n onwijs leuke jongen zat!
We stappen uit in Zutphen en ik moest naar perron 3. Ik liep die richting op en hij ook. Ik liep dus achter m aan. Een paar keer keek ie nog achterom. Dus hij stapt bijna in de trein en hij kijkt weer om en we lachen naar elkaar. Ik stap ook in en aangezien t ook in deze trein druk was ging ik weer tegenover m zitten..
We lachen weer en ik ga maar weer smsen

De trein vertrekt en na een paar minuten bekruipt mij t gevoel dat ik in de verkeerde trein zit. Ik kijk op een blaadje dat ik had uitgeprint en ja hoor, mijn trein zou pas om 11.04 vertrekken en ik was al onderweg en het was net 11 uur. Oeps!
Het eerste station ben ik meteen uitgestapt en ik kwam gelukkig nog op tijd op school (en toen we in Zutphen stopten kwamen twee klasgenoten bij mij in de coupé zitten gelukkig

)...
Blunder dus. Ben blij dat ik niet gevraagd heb: ga jij ook naar Deventer? Anders stond ik nog zwaarder voor lul