Oud 29-09-2004, 09:03
Apomes
Apomes is offline
Hoi,

k vroeg me af of er mensen zijn die enkele goeie sites kennen over de recente geschiedenis van het internet zoals wanneer hotmail is opgericht, msn messenger, maar ook de uitvindingen die "gisteren" zijn gebeurd qua internet.

thnx.
Oud 29-09-2004, 09:50
Verwijderd
Voor hotmail en MSN moet je bij Microsoft zijn.
Er zal geen centrale geschiedenis zijn want het is ontzettend groot, waarvan MSN maar een klein deeltje is.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 10:59
Marcus
Marcus is offline
google
Oud 29-09-2004, 17:03
phoxetis
phoxetis is offline
eh, sja... het feit dat MSN ooit 's opgericht is... bekend geworden is.... en het feit dat iemand er interesse in heeft... da's allemaal puur toeval. Er zijn verschrikkelijk veel dingen uitgevonden, maar een enkeling is bekend geworden. Die ouwe MS-M versies waren redelijk hopeloos bijvoorbeeld. Gebruikt er iemand nog Gopher, of Telnet-BBS systemen vandaag de dag? 't zijn er niet veel meer hoor

Ik kan me nog herinneren dat Yahoo destijds (zeg maar bijna 10 jaar terug) gratis e-mail aanbood. Dat klinkt suf, maar dat was een hele revolutie. Dat Yahoo-adres heb ik nog steeds, en ja, wordt dagelijks gebruikt.

Dat zijn mijn $0.02
Oud 29-09-2004, 21:13
freyk
freyk is offline
Citaat:
********** schreef op 29-09-2004 @ 10:50 :
Voor hotmail en MSN moet je bij Microsoft zijn.
Er zal geen centrale geschiedenis zijn want het is ontzettend groot, waarvan MSN maar een klein deeltje is.
Klopt, kijk maar eens bij Microsoft Museum, Apomes.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten