Oud 30-09-2004, 18:27
Cheeks
Cheeks is offline
Morgen moeten mijn verstandskiezen (alleen boven) getrokken worden allebei tegelijk Maar ik ben echt zo bang. Ik ben niet bepaald een aansteller, maar het lijkt me zo eng. Heb nog nooit een kies moeten laten trekken. Doet het erg pijn?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:36
Verwijderd
Als je zo bang bent kunnen ze je misschien verdoven
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:38
Verwijderd
Hmmmm dat heb ik ook gehad, alleen dan nog met 2 gaatjes erbij. Opzich de verdoving voor de verstandskiezen deden niet echt pijn , oke lekker is anders maar viel mee, wat wel pijn deed waren de verdovingen voor de gaatjes , die jij dus niet gaat krijgen. Dus misschien valt et nog mee En wat ik ook vervelend vond nadat ze getrokken waren , was de vieze smaak in me mond , omdat et nog bleef bloeden, dat vond ik persoonlijk et vervelendste.

Maar ik zat ook echt te schijten toen ik dat moest laten doen, en naderhand viel et allemaal mee!

Dus hoop dat je hier wat aan hebt

sterkte
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:41
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Het verschilt heel erg per persoon. Ik heb inderdaad verhalen gehoord van mensen die veel pijn hebben gehad, maar die kwamen allemaal van dezelfde dokter volgens mij...
De meeste mensen die ik ken waarvan hun verstandkiezen zijn getrokken, zeggen dat het allemaal best meevalt.

Iig succes, kijk er niet teveel tegenop, dat kan je niet ontspannen en gaat het waarschijnlijk alleen maar meer pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 19:23
marrel
marrel is offline
het grootste probleem met tanden/kiezen trekken (met verstandskiezen zelf heb ik geen ervaring) is dat die gast bij mij begon voor de verdoving goed werkte, maar in principe voel je er echt niks van, het is idd achteraf een beetje iritant maar niet pijn ofzo.

sterkte
Oud 30-09-2004, 19:50
Verwijderd
Het doet niet echt pijn, alleen daarna heb je twee dagen bloed in je mond en je wang word nogal dik en dan voel jeje heel lelijk en opgezwollen.

Over twee weken mag ik weer
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 20:25
Vice
Vice is offline
Ik durf ook geen (verstands)kiezen te laten trekken. Ik heb namelijk vrij slechte ervaring ermee.
Oud 30-09-2004, 21:50
Idioteque-je
Idioteque-je is offline
Mijn onderste twee verstandskiezen moesten getrokken worden terwijl ze nog niet eens door waren . Eerst de verdoving en aangezien ik als de dood voor naalden ben, vond ik dat eigenlijk wel het ergst van alles, maar dat hangt er dus maar vanaf of je daar een angst voor heb. De rest heb ik allemaal niet gevoeld, het is pijnloos al, voel je wel een enorme druk van heen en weer gewrik om 'm eruit te krijgen. Ik vond de prik het ergste, verder viel het eigenlijk wel mee.
Sterkte ermee

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten