Citaat:
Andrea schreef op 28-09-2004 @ 14:25 :
Denk je niet dat het genoeg zegt voor de hedendaagse pubers dat ze zo ongemotiveerd zijn. Sorry hoor, maar het is voor mij een beetje een minder prettig vooruitzicht als ik lees wat voor gemakzuchtige puberale galbakken de toekomst van dit land bepalen.
|
Ohja, want de pubers van 10, 20, 30 jaar geleden konden natuurlijk niet wachten tot ze verplicht oude mensen konden gaan verzorgen.
Citaat:
Als ik zover ben dat ik in een bejaardenhuis zit zou ik nog niet eens verzorgd willen worden door een stelletje van die etterbakken zoals jullie. Ik ben het dus oneens met je stelling uit respect voor de bejaarden en zieken. Die moeten hun laatste dagen kunnen slijten omgeven door mensen die hun met liefde, geduld en respect behandelen.
|
Ehm, volgens mij zeggen de meesten dat hier, dat ze tegen zijn omdat je anders toch alleen maar een stel ongemotiveerde pubers in de zorg krijgt.
Citaat:
Heb respect voor de mensen die een stuk meer over de wereld kunnen vertellen dan jij. Okee, ik snap best dat je op deze leeftijd denkt dat je het helemaal gemaakt hebt, maar daar draai je nog wel van bij....
|
ik heb meer dan genoeg respect voor die mensen, maar dat wil niet zitten dat ik erop zit te wachten ze een jaar lang te moeten verzorgen. En die laatste zin slaat gewoon helemaal nergens op.