Oud 20-05-2002, 14:08
light fighter
light fighter is offline
jullie weten dat ik flink in de shit heb gezettten dit jaar en vorig jaar ook.

toen vorig jaar at ik nooit iets tussen de middag hooguit een half broodje, ik dronk wel normaal en deed gewoon alles mee.

dit jaar (schooljaar) begon heel erg goed, ik at veel meer 3 tot veer broodjes tussen de middag. zelfs op de dagen dat ik gesprekken had en er tussen uit wou knijpen.

maar nu tijdje geen gesprekken gehad, nu weer wel en ik eet gewoon niet meer, nog minder dan vorig jaar! vorig jaar ontbijtte ik nog nu veel minder en dan sport ik nu veel meer. maar ik kan niet meer eten dan dat ik doe. waar het aan ligt ik weet het niet.

maar ik ben zo bang dat er mensen achterkomen mijn vriendin weet het verder niemand.

maar wat ik wel weet is dat ik onderuit ga en dat er iemand achter komt maar ik durf het gewoon niet aan iemand te vertellen en zeker niet aan mijn counselor want ik weet niet hoe zij zal gaan reageren en bij mijn vriendin wist ik dat wel.

weet iemand hoe ik weer meer kan gaan eten of hoe ik dat moet gaan vertellen????

sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het gewoon kwijt

pauline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2002, 14:56
mathfreak
mathfreak is offline
Misschien is het een goed idee om je huisarts te raadplegen en samen met hem of haar te kijken wat een goede aanpak voor je is om weer meer te gaan eten.
Oud 20-05-2002, 18:23
light fighter
light fighter is offline
ik wwet ook zelf dat dat een goed plan is maar dat wil ik niet omdat die gast mijn ouders te goed kent, zelfde kerk en toen mijn pa depressief was heeft hij mijn pa geholpen en doordat mijn pa depresief was is het met mij mis gegaan.

ik weet wel dat als ik het aan mijn counselor vertel dat ik dan de schoolverpleegkundige van de ggd op mijn dak krijg
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:49
miss x
miss x is offline
het lijkt mij inderdaad een goed idee om eens met je huisarts te gaan praten hij/zij zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar een dietiste zodat je samen met hem/haar een eetpatroon kan samenstellen dat speciaal voor jou is. misschien helpt het. succes ermee
Liefs miss x
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:03
light fighter
light fighter is offline
maar ik ben bang voor de vraag waarom ik niks eet en die krij gik dat weet ik zeker
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:12
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb ook een tijd gehad dat ik echt walgde van mezelf, en ik heb toen ongeveer 1 maand heel weinig ( zo min mogelijk ) gegeten. Dat is natuurlijk niet echt vergelijkbaar met jouw situatie, maar het gaat om het idee. Ik ben toen echt veel dunner geworden, maar was NOG NIET tevreden met mezelf.

Toen ben ik eens goed gaan nadenken, en heb ingezien dat dat gewoon niet werkt, en dat ik blij moet zijn met mezelf. Natuurlijk was dat niet in een keer over en heb het daarna nog wel moeilijk gehad, en zelfs nu af en toe, maar kom gelukkig niet zo ver dat ik nix meer eet.
Bij mij is dat dus gelukt zonder professionele hulp ( al zat ik toen wel bij een psych, maar dat was voor iets anders ) omdat het nog niet zo ernstig was. Maar als ik jouw verhaal zo lees ben jij er al veel langer mee bezig.

Als je er echt vanaf wilt is het nodig om prof. hulp te zoeken, ookal ben je bang voor de vraag waarom je niet meer wilt eten.

Maar die hulp werkt ook alleen maar als je het zelf wilt.
Oud 21-05-2002, 14:32
light fighter
light fighter is offline
het schooljaar is bijna afgelopen, nog twee weken en deze week is die counselor er niet dus dan kan ik het niet vertellen maar misschien als ik het volgend jaar weer niet tot nauwlijks eet vertel ik het wel want ik zie heel goed in dat ik moet eten maar het lukt me niet ik wil het niet en daarom kan ik het niet. ik ben wel blij dat ik niet afval want dan zou het op vallen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 09:15
mysteriouslady
mysteriouslady is offline
Citaat:
skatboard schreef:
het schooljaar is bijna afgelopen, nog twee weken en deze week is die counselor er niet dus dan kan ik het niet vertellen maar misschien als ik het volgend jaar weer niet tot nauwlijks eet vertel ik het wel want ik zie heel goed in dat ik moet eten maar het lukt me niet ik wil het niet en daarom kan ik het niet. ik ben wel blij dat ik niet afval want dan zou het op vallen
ik snap ook nie wrom je nie kan eten? heb je helemaal geen eetlust meer dan? of heb je nog wel zin in bepaalde dinge?
ik zou als ik jouw was.. de keren dat je wel eet, gewoon iets neme waar veel kalorieen in zitte! dan wod je tenminste nie broodmager... en merkt ook niemand het! probeer gwn te eten met kleine dingen.. bijv. begin met een snoepje, erna een koekje en zo bouw je het op!
Oud 31-05-2002, 12:14
light fighter
light fighter is offline
ik heb wel eetlust maar het lukt me gewoon niet ik wordt misselijk bij het idee dat ik mijn brood moet gaan eten en dan eet ik maar niks en het licht er ook aan hoe ik me die dag voel.
ik heb trek in van alles maar ik krijg het er niet in
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:28
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
skatboard schreef:

weet iemand hoe ik weer meer kan gaan eten of hoe ik dat moet gaan vertellen????

sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het gewoon kwijt

pauline
je moe je ni excuseren, wij lezen het vrijwillig

je kan misschien kleine dingetjes eten die veel coolhydraten en suikers enzo bevatten (granny, stroopwafel, pastagerechten, kaas, allemaal soorten noten, ...) of drank waar ook iets anders inzit dan alleen vocht (yoghurtdrankja, bier, energydrink, ...)
dn hoef je niet veel te eten

ik hoop dat het weer beter komt, je was heel goed bezig, dat kan je best terug bereiken.

veel sterkte,
Eva
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten