![]() |
|
![]() |
Er is een nieuwe site opgericht voor kinderen. Hij heet Stemartiesten On The Web en is te bereiken op www.stemartiesten.ontheweb.nl
Op deze site kunnen kinderen checken welke mensen nou precies de personages uit de nederlandse versies van tekenfilms inspreken. Ook kunnen ze van deze zogenaamde 'stemartiesten' bekijken in welke tekenfilms ze nog meer hebben ingesproken, en ze kunnen zelfs van bijna alle stemartiesten een foto bekijken. Ook staan er op de site van bijna elk personage geluidsfragmenten op. Je kunt van bijna elke serie de stemmen bekijken. Van de zenders Nickelodeon, FoxKids, Ketnet, Yorkiddin en Zappelin. Ook staan er zelfs series bij die niet eens meer uitgezonden worden. Dus ook een beetje jeugdsentiment!!!!!! Deze site is opgericht omdat vaak op forums of website discussies onstaan over bijvoorbeeld: 'Spreekt die stem van Beugelbekkie ook niet Eline Bereklauw in?' en 'Wie doet nou toch die stem van Jojo, en hoe ziet die man eruit?' Op al deze vragen kunnen kinderen dan een antwoord vinden. Ook bied de site een beetje erkenning aan de stemartiesten zelf. Want zij spreken de stemmen wel in, maar de personages die ze inspreken krijgen meer aandacht dan hunzelf! Uit onderzoek is gebleken dat kinderen deze dingen toch graag willen weten. De site is kindvriendelijk gemaakt, hij is simpel te gebruiken en er staat veel informatie op. Ook vinden er veel updates plaats. Bij elke personage staat een afbeelding, zodat de kinderen de personages niet alleen via naam herkennen. Er worden ook vaak intervieuws met de stemartiesten gehouden. Ook staat er een gastenboek en een forum op, zodat de kinderen ook kunnen discusseren. Kortom, een leuke, goede informatieve site! (echt een superleuke site, moet je eens naartoe gaan!) |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik schaam me echt voor dit, maar ik kan er niks aan doen... Anoniiem | 24 | 26-02-2011 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Psychologie |
Lelijke mensen! king112 | 267 | 17-04-2003 19:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |