Oud 15-09-2004, 11:02
lso
lso is offline
Heb je het soms met je ouders, familie, vrienden... over je seksleven..? Wie vertel jij alles.. Wie niets.. Vertel je dingen in detail.. Weet je vriend/vriendin ervan..?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 11:09
Emoboy
Emoboy is offline
mijn ouders willen er nog wel eens vragen over stellen, en dan antwoord ik altijd eerlijk. ik heb ook wel een leuke 'relatie' met mijn ouders en ik heb het ook met ze over drugs etc.

net als iemand mij een vraag stelt over met wie en hoe en waar, is er een kans dat ik het ook vertel.
zodra het een te intieme vraag is, wil ik het nog wel eens achterwege houden...
Oud 15-09-2004, 11:14
Verwijderd
eigenlijk alleen met 2 vriendinnen. maar goed, of het daar blijft, weet ik niet. mn ouders zeker niet.mn moeder wil nog wel eens sneaky vragen stellen, maar daar reageer ik alleen maar heel bot en boos op. dat gaat haar niets aan, en als ik iets kwijt wil stap ikz elf wel naar haar toe.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 11:17
Verwijderd
met vriendinnen kan ik wel heel veel vertellen over mijn seksleven,ik vertel ze uit me eigen niet alles, als ze vragen geef ik wel eerlijk antwoord.

mijn ouders weten sommige dingen heel oppervlakkig, die willen geen details weten en dat hoeven ze ook niet te weten.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:16
Verwijderd
Absoluut niet. Dat is privé.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:21
Silvie
Silvie is offline
Ik vertel het eigenlijk aan niemand. Al helemaal niet aan vrienden ofzo. Desnoods aan me moeder.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:21
Verwijderd
Nou, m'n ouders vertel ik sowieso niets daarover.. geen behoefte aan en ze vertellen mij toch ook niets. En aan vriendinnen alleen als ze vragen of ik iets heb gedaan of niet dan geef ik gewoon antwoord. Verder heb ik het er niet over.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 13:07
Marilyn
Marilyn is offline
Ik vertel veeeeel aan vriendinnen, soms iets teveel want dan zeggen ze tegen me dat ze het helemaal niet willen horen ..maar we praten er graag over, mijn vriendinnen en ik. En mijn vriendje weet er wel van!
Oud 15-09-2004, 13:08
AngelLena
AngelLena is offline
Ik kan er met mijn moeder vooral erg gezellig over kletsen, met mijn vader maak ik eigenlijk altijd alleen maar grappen.

Met mijn vrienden maak ik er geen geheim van, maar zal nooit uit mezelf dingen detailleerd gaan vertellen oid, alleen als erom gevraagd wordt en ik daar zin in heb. Als ik het liever voor mezelf hou doe ik dat gewoon.

Ik ben door mijn ouders vrij open opgevoed wat betreft sex met als gevolg dat ik er zelf ook vrij open over ben.

Vooral met m'n oudste zus kan ik vreselijk leuke gesprekken hebben, wij vertellen elkaar echt alles als we elkaar weer eens zien (zij woont vlakbij Meppel, in in Groningen, zien elkaar dus vrij weinig)

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 13:28.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 13:09
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
als mijn ouders weten dat ik bij een meid ben, en daar ook nog blijf slapen... weten ze meer dan genoeg lijkt mij...
Oud 15-09-2004, 13:14
C'est moi
C'est moi is offline
nee met mn ouders heb ik het er niet echt over. die hoeven niet alles te weten. maar ja woon niet meer bij ze is denk ik logisch....toch?
Oud 15-09-2004, 13:45
Verwijderd
Met mn moeder heb ik het er nog weleens over, en meestal krijg ik dan een opmerking van 'je lijkt steeds meer op me'. Nou daar zijn we blij mee
Geen details, maar weleens hoofdlijnen. Alleen als ze erom vraagt. Weinig dus.
Voor de rest bespreek ik 'de rest' met niemand, gezien 1) de meeste vriendinnen die ik heb nog helemaal niet in 'het stadium' zitten, en 2) ze dat niks aan gaat.
Daarnaast heb ik wel 1 buitenstaander waar ik het er weleens mee over heb, maar ook zelden.
Ik bespreek het met degene waar het mee gebeurd
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:11
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb geen seksleven.

Maargoed, met mn moeder kan ik het op zich wel over seks praten maar dan wel 'algemeen' zeg maar. En ik heb een vriendin die echt ongeveer alles weet, en een vriendin die bijna alles weet.

Verder praat ik veel makkelijker over seks met mensen die ik nauwelijks ken.
Oud 15-09-2004, 16:21
Erbenda
Erbenda is offline
Alleen m'n twee allerbeste vriendinnen weten wel vrij veel maar das wel logisch want ik weet ook bijna alles van hen. Daarbij weet ik dat ze toch niets doorvertellen, dus ik kan het ook makkelijk vertellen. Wel is het zo dat ik er met de ene vriendin anders over praat dan met de andere vriendin. Met de rest van m'n vriendinnen praat ik er alleen oppervlakkig over of dmv grappen enz. maar niet serieus ofzo.
Met m'n ouders praat ik er niet over. Die weten dus ook niets....

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:22
Verwijderd
Met mijn vriend praat ik er wel steeds over, maar dat spreekt vanzelf . Aan vrienden vertel ik alleen dingen als die ter sprake komen of als er naar gevraagd wordt, maar ik maak dan niet echt onderscheid tussen dingen die ik wel of niet zeg. Met mijn ouders praat ik nooit over mijn seksleven, hoogstens over algemene dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 17:58
Carrera
Carrera is offline
Met mijn beste vriendin alles en mijn beste vriend de grote lijnen maar mijn ouders echt nononononono !
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 18:04
Luna
Luna is offline
In het begin besprak ik dat wel met mn beste vriendin tot in detail maar nu is het zo 'gewoon' geworden dat we seks hebben dat dat niet meer gebeurd, we hebben het wel vaak over seks maar niet meer elke keer als we het gedaan hebben ofzo. Ja, wel als je met je nieuwe vriend voor het eerst naar bed bent geweest ofzo, maar niet meer alles.
Met mn ouders/familie praat ik daar niet over, ze weten dat ik allang geen maagd meer ben maar wat ik verder uitvreet dat gaat ze niets aan vind ik.
Oud 15-09-2004, 18:32
Soullar
Soullar is offline
Wie wat wil weten vraagt maar raak.
Ik kan met beide ouders prima over mijn en hun seksleven praten.
Ik heb niet alles verteld, maar ook net alles komt ter sprake. Ik heb mijn ma wel eens door laten schemeren dat ik het een en ander heb geëxperimenteerd heb, maar details achterwege gelaten omtrends hoe of wat. Zag haar zo allemaal ideeën in haar hoofd verzinnen, super!
Oud 15-09-2004, 18:36
snarl
snarl is offline
ik heb één vriendin waar ik echt alles tegen kan zeggen, met haar zit ik ook elke maandag weer breed grijnzend en ***details uitwisselend het weekend door te nemen de rest van mijn vrienden hebben het daar gewoon minder over of ze zijn nog maagd. mijn ouders.. naj die hoeven dat niet te weten. ze weten dat ik het doe, dat is meer dan genoeg.
Oud 15-09-2004, 20:07
filia dei
filia dei is offline
Ik vertel 't geloof ik aan de halve wereld. Noujah we 't toevallig (of geforceerd) op het onderwerp terecht komen dan vertel ik wel alles ongeveer. Maar niet alles in detail en dan 's ochtend bij 't ontbijt: 'Mam, wat ik nou toch gister gedaan heb...'
Nee, maar verder praat ik er best wel open over met ouders, met vrienden en soms met wildvreemden (als er vrienden in de buurt zijn dan). Ik ga ook geen toevallige voorbij gangers op straat aanspreken.
Oud 15-09-2004, 20:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
filia dei schreef op 15-09-2004 @ 21:07 :
Ik ga ook geen toevallige voorbij gangers op straat aanspreken.
Oh god hier lag ik echt even helemaal in een deuk van
Oud 28-09-2004, 22:21
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Soullar schreef op 15-09-2004 @ 19:32 :
Wie wat wil weten vraagt maar raak.
Ja zoiets heb ik dus ook weetje, maar je moet je dan zelf ook open kunnen stellen als ik dan zelfs iets aan je zou vragen weet je wel.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 00:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
ik ben erg open over m'n sexleven/sexgebonden dingen, tegenover vele mensen.. Met mijn moeder heb ik het over vrijwel alles, ook dat ze met regelmaat van die dingen komt als: "Pff.. hou daar maar over op, daar was je vader zo verschrikkelijk slecht in.." - "Nou geloof mij nou maar als ik zeg dat ik vrijwel alles uit heb geprobeerd.." Ik ben erg openminded opgevoed.. terwijl mijn vriend juist op een erg fundamentalistische en alles volgens het boekje- manier is opgevoed.. Zo bleef hij van het weekend eten, echt een boerenkinkel hoe hij braaf z'n bordje leeg zat te eten totdat ik begon met: "Ma, ik heb serieus nieuwe strings en Bh's nodig; de helft is te klein/versleten etc. + hallo anders ist voor H. (vriendlief dus) toch ook saai.. telkens hetzelfde.. Zo zaten wij over ditzelfde onderwerp zo'n 10minuten vol te praten, en vriendlief schepte onderwijl nog een x op, terwijl zijn ogen de tafel over flitste...op de manier: ahhh damn, wat moet ik nu? waar moet ik kijken?...

Als mensen me vragen beginnen te stellen kunnen ze gewoon rekenen om een eerlijk antwoord.. ook discussies over sex(gebondendingen) mijdt ik niet Enige privacy stel ik natuurlijk wel op prijs, en alles in details vertelen zal ik ook niet doen, maar over het algemeen ach vind dat het best moet kunnen en vind het ook wel eens fijn' om het er met een willekeurig persoon over te hebben
Oud 29-09-2004, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Emoboy schreef op 15-09-2004 @ 12:09 :
mijn ouders willen er nog wel eens vragen over stellen, en dan antwoord ik altijd eerlijk. ik heb ook wel een leuke 'relatie' met mijn ouders en ik heb het ook met ze over drugs etc.
Same here. Ik weet ook best veel van het seksleven van mijn ouders, klinkt misschien heel raar en vies, maar ik heb gewoon zo'n soort band met hen.

Ik ben nu 20 en behoef geen 'opvoeding' meer, daardoor gaan we nu ook veel meer op een vriendschappelijke manier met elkaar om zeg maar. Ben sowieso opgevoed al met die eerlijkheid en openheid.

Niet dat ik details weet of zij details van mij weten, maar globaal weten we een hoop van elkaar. Vooral met mijn moeder wil ik het nog wel eens over mijn seksleven hebben.

Ook met vriendinnen komt het ter sprake ja
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 09:51
STP
STP is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 15-09-2004 @ 12:09 :
net als iemand mij een vraag stelt over met wie en hoe en waar, is er een kans dat ik het ook vertel.
zodra het een te intieme vraag is, wil ik het nog wel eens achterwege houden...
Oud 29-09-2004, 13:00
Nona
Nona is offline
- Mijn ouders gaat het niets aan, ze willen het ook niet weten.
- Met mijn vriend praat ik er wel over, maar de communicatie gaat meer wat gevoelsmatig. We snappen zonder eeuwig durende gesprekken ook wel wat de ander wil en voelt.
- Met een paar vriendinnen praat ik wel regelmatig over seks, met één goede vriendin kan ik ook over hele intieme dingen praten.
- Ik heb geen reden me hermetisch af te sluiten als iemand over seks begint. Ik vertel over het algemeen wel wat als een ander daarnaar vraagt, ik zou niet weten waarom niet. Tenzij het me erg diep of persoonlijk ligt of ik de persoon in kwestie niet goed ken of vertrouw.
Oud 29-09-2004, 15:08
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
filia dei schreef op 15-09-2004 @ 21:07 :
Ik vertel 't geloof ik aan de halve wereld. Noujah we 't toevallig (of geforceerd) op het onderwerp terecht komen dan vertel ik wel alles ongeveer. Maar niet alles in detail en dan 's ochtend bij 't ontbijt: 'Mam, wat ik nou toch gister gedaan heb...'
Nee, maar verder praat ik er best wel open over met ouders, met vrienden en soms met wildvreemden (als er vrienden in de buurt zijn dan). Ik ga ook geen toevallige voorbij gangers op straat aanspreken.
Forceer ik?
Oud 29-09-2004, 15:18
Verwijderd
Met mijn ouders heb ik dat daar echt nevernooit over. Gewoon omdat ik vind dat zij daar niets mee te maken heb. Met 3 vriendinnen en een vriend heb ik het er wel eens over, maar niet hele intieme dingen eigenlijk. Ik vind het gewoon privé, sommige dingen mogen best gezegd worden, maar niet alles. Dat is gewoon voor met z'n tweeën.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 16:12
Dith
Dith is offline
Mijn ouders gokken veel en ik laat het daarbij, ik vertel ze zeer weinig en ik wil het zo houden.
Veel van mijn vrienden houden ervan om alles in details te vragen maar ik geef er eigenlijk nooit antwoord op, soms komt het er per ongeluk uit tijdens een gesprek maar ik ga geen échte antwoorden geven.
Mijn seksleven is van mij en degene waar ik seks mee heb en ik denk ook echt niet dat iedereen er alles over wil weten.
Oud 29-09-2004, 17:14
ExVaal
ExVaal is offline
Oh god, waarom zou je dat achterwege laten? Ik praat er nogal makkelijk over met mijn vrienden, zijzelf ook over hun relatie.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 17:44
Mindfields
Mindfields is offline
Ik vertel alles - hoe meisjesachtig - aan m'n beste vriendin.
Oud 29-09-2004, 18:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Als mensen specifiek vragen stellen wel, maar uit mezelf niet zo snel.
Oud 29-09-2004, 18:37
ilse
ilse is offline
met een aantal vriendinnen op school vertelde ik altijd heel veel. iederen kon dat ook horen, boeide ons niets. hadden rustig discussies met de hele klas. maar nu zit me vriend net als me vriendinnen bij me in de klas, dus dat gaat een beetje moeilijk.. ik vertel ze nog steeds wel dingen, maar niet meer zo diepgaand als eerst omdat ze me vriend nu ook echt kennen. maar van me ex-en wisten ze errug veel (en ik over die van hun )
Oud 29-09-2004, 19:39
waves
waves is offline
mn ouders?? nee, die vertel ik vrij weinig (alhoewel ik vermoed dat ze toch wel enig idee hebben)

ik vertel niet zo veel over mijn seksleven (dat komt omdat ik het ook niet echt een heb) maar als ik het zou hebben zou ik dat waarschijnlijk bespreken met mn beste vriendin en misschien nog een aantal andere vriendinnen al weet denk ik niet dat ik alle detailles zou delen (tenzij ze het echt zouden willen weten).
Oud 29-09-2004, 20:21
Qimm
Qimm is offline
Ik vertel mijn ouders er niks over, ik vermoed ook dat ze het niet wíllen horen.
Tegenover mijn beste vriendin vertel ik nog wel het een en ander, maar er blijfgt ook nog wel genoeg private natuurlijk.
Oud 29-09-2004, 21:43
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Met mijn ouders heb ik het daar niet over, ik ga ervan uit dat ze dat niet willen weten, net zo min als ik ook maar íets over hun sexleven wil weten!

Verder heb ik het er heel soms over met m'n beste vriendin, maar dan alleen als er iets grappigs was of als één van ons echt ergens mee zit. En dan nog begint zij er meestal over en niet ik. Ik voel me daar toch altijd een beetje ongemakkelijk bij!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 21:59
Type
Type is offline
Pff, zelf maakt het me niet zoveel uit. Grapjes over sex zijn zo gemaakt, en waarom zou ik die dan niet uit het eigen leven grijpen?

Ik weet dat mijn vriendin wel denkt 'prive is prive', dus nu doe ik er best discreet over. Alleen mijn beste vrienden krijgen 'details' te horen, mocht ik een keer met hen op een dergelijk onderwerp komen in een serieus gesprek...

>>
En mijn ouders hebben NIETS te maken met mijn sexleven, en ik wil HEEL HEEL HEEL GRAAG dat dat ook zo BLIJFT.
Dat ik hen hoor ketsen (hun bed kraakt) is al erg genoeg...
Oud 29-09-2004, 23:02
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik praat er wel over met mn pa, maar niet in details, ik reageer ook eerlijk als er vragen worden gesteld maar wederom niet in details, die dingen hoeft niemand te weten
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 15:32
Verwijderd
Mijn moeder weet er wel wat van, maar niet alles, dat is ook niet nodig vind ik.

Met mijn zus praat ik wel veel over mijn, en haar seksleven. En dat gaat dan ook wel over van alles. Natuurlijk blijven er wel eens dingen een beetje vaag, maar over het algemeen weet ze wel erg veel van mij, en ik van haar.

Met vrienden heb ik het er ook wel over, vooral als ik en zij aangeschoten zijn, dan komen er wel eens dingen op tafel waarvan ik dan denk oke dan Zij weten wel minder dan mijn zus, en zij hoeven ook echt niet alles te weten.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:00
Chimera
Chimera is offline
Het verschilt nogal. M'n ouders vertel ik niks. M'n zusje en ik weten weer wel redelijk veel van mekaar, en een paar echt goeie vrienden weten nog meer.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 16:44
Smartie
Smartie is offline
Ik vertel helemaal niemand iets over mijn seksleven...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:19
Verwijderd
Hm. Mijn ouders vertel ik eigenlijk niks, en die vragen er ook niet naar. Nou ja, ik geloof dat ze zo ondertussen doorkrijgen dat ik niet zó onschuldig meer ben, maar meer dan hinten doe ik niet. En ik hoef ook echt niet te weten wat zij uitvoeren in de slaapkamer.
Mijn beste vriendinnen horen natuurlijk wel wat, maar ik kan niet zeggen dat ik nou alle intieme details loop te vertellen. Daar ben ik dan net weer iets te preuts voor... verder ben ik best bereid om alles te horen van hen, dat vind ik niet zo erg
Het ligt er ook aan hoe lang iets geleden is, en wat voor uitwerking het op míj had. Kijk, als het me niks deed of nu niets meer doet, vind ik het minder... persoonlijk, minder alleen van mij, dan iets waar ik ook werkelijk iets bij voel.
...of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 15:17
barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn beste vriendin weet alles, en dat weet mijn vriend ook, die vindt dat alleen maar grappig
Ik weet trouwens ook alles van haar. Mijn ouders vertel ik niks, ten eerste omdat dat hun niks aangaat en omdat ze nogal ouderwets zijn, ten tweede omdat ik niet wil weten wat zij uitspoken in hun slaapkamer, en ik zo het gevoel heb dat dat geheel wederzijds is..
Oud 02-10-2004, 17:06
juno
juno is offline
Mijn moeder wilde er altijd over praten, hoe ik het vond enzo. Oh gruwel, dan heb je net de sex ontdekt en dan wil je moeder of all people erover praaaaten.

Ik ben heel makkelijk, maak grappen, ben open. Maar niet tegen mijn ouders!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 08:17
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vertel niemand anders alles over mijn seksleven.
Misschien als er iets grappigs gebeurd is zoals de slappe lach tijdens de seks, dan zou ik het een goede vriendin wel vertellen.
Maar voor de rest, dat soort dingen blijft tussen mn vriend en mij.
Oud 04-10-2004, 17:01
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik heb niet echt de behoefte om dingen wat betreft mijn seksleven met mijn ouders of met vrienden te bespreken, dat kan ik heel goed met mijn vriend zelf bespreken. Tot nu toe hebben er nog geen mensen vragen gesteld maar ik weet niet hoe ik daar op zou antwoorden. Ik vind ons seksleven eigenlijk iets prive tussen mij en mijn vriend.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 17:46
Verwijderd
wat er gevraagd word, beantwoord ik (tot in hoge mate +/-80%)... Er zijn slechts een aantal dingen waar ik niet over praat maar dat zijn er niet veel. Bedenk altijd: we zijn allemaal geboren, en om gemaakt te worden moet er wel wat gebeuren. Je ouders neuken ook! *vies idee*. Je ouders zijn ook 20 geweest *nog gekker idee* en hebben het ook allemaal mee gemaakt in hun wilde jaren!

Mijn vrienden vertel ik eigenlijk alles wel, en zij ook aan mij? Boeie

Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 13:59
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
een hele goede vriendin, voor de rest ik lieg er niet over als iemand me vraagt hoever ik ben gegaan *ik vertel alleen niet alles aan sommige mensen *
Oud 06-10-2004, 14:53
manGo0s
manGo0s is offline
Aan twee hele goed vriendinnen en tjah...soms wel met details (alleen als ze erom vragen), met me moeder ga ik zulke dingen toch echt niet bespreken
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:32
Verwijderd
met 2 vriendinnen, en mn vriend. en een keer over gehad met een vriend. maar meer niet. end at hoeft ook niet. mn moeder zit wel eens 'subtiel' te vissen, maar dan krijgt ze gesnauw naar haar hoofd. ik vraag ook niet hoe zij het doet, hoor.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten