Ik ben breder dan de gemiddelde nederlander gok ik. Dit is heel frustrerend bij het kleding kopen als je niet weet waar je moet zijn. Je ziet namelijk allerlei leuke dingen, pakt de xl of xxl maat, en past er simpelweg niet in.
Ik was afgelopen zaterdag in Bataviastad in Lelystad. Daar hebben ze een outletstore van een winkel voor mensen die langer of breder zijn. Ik naar binnen. Alleen maar ruitjesoverhemden en ribbelbroeken. Niet van die stylie shirts met erop "Ragware 88" of een andere nergens op slaande retro tekst (niet dat ik dat nu juist tof vind, maar het is om het duidelijker te maken).
Ik ben op zoek naar winkels waar ik misschien wel mijn slag kan slaan, dat ik op mijn gemak leuke kleding uit kan kiezen ipv gelimiteerd naar leuke kleding kijken, en met de minder mooie kleding de winkel uit lopen (of helemaal niks!). Waar het niet zal voorkomen dat ik 4 shirts uitkies die allemaal niet passen.
Ik woon in Enkhuizen, en zoek dus winkels in de buurt van Enkhuizen of Hoorn, of een winkel in Amsterdam, of een winkel in Alkmaar oid. Dat is ongeveer waar ik heen kan reizen.
Natuurlijk is iedereen welkom om ook winkels op te noemenuit andere steden.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit probleem hadden, en nu een oplossing hebben. Ik wil ook eens wat kopen dat ik leuk vind, en niet alleen 'pas'.
Help