Oud 20-05-2002, 10:11
Eend
Eend is offline
Ik heb t al aantal keer meegemaakt, mijn eerste verzorgpaard koos mij uit zou maar zeggen. We konden het al goed vinden, voordat ik haar ging verzorgen en ze vertrouwde me veel toe en ik haar. Daardoor kregen we een hele sterke band met elkaar. Bij andere mensen kon ze nog wel eens een beetje heel erg gaan kloten, maar heeft ze bij mij nooit gedaan. Jammer genoeg is ze vorige zomer aan een hartstilstand overleden, gelukkig heeft ze geen pijn gehad ofsow, maar ik mis haar nog steeds.

Ik heb daarna een ander gekregen, die ik wel zelf uitgekozen heb, maar daar heb ik lang niet zo'n band mee gekregen. Ze reageerde ook niet echt op de lichaamstaal enzow, kad altijd t gevoel dat t haar niet zo boeide wie ik was.
Zij is dan vandaag naar een landje in gelderland gegaan, waar ze veulentjes op de wereld gaat brengen.

Nou heb ik dus nog een ander verzorgpaard. En het was dit keer weer wel zo, dat zij mij uit koos ipv ik haar. We kennen elkaar nou net een week ofsow, maar je kan met haar duidelijk aan lichaamstaal werken en ze weet al bijna echt wie ik ben.

Hebben jullie dit nou ook?
Als juh een (verzorg) paard/pony hebt, of maybe zelfs gewoon bij een pony waar je alleen op rijdt ofsow?
Oud 21-05-2002, 18:17
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb helaas geen verzorgpony/paard ( maar heb daar ook helemaal geen tijd voor )

Wel koel dat je ook wat met lichaamstaal doet enzo
Oud 22-05-2002, 19:31
marleentjuh
marleentjuh is offline
nou nu je het zegt met 1 paard heb ik dat inderdaad. het is een hengst van een 3 jaar die niemand eigenlijk kan berijden, maar als ik erop zit is ie superbraaf echt zo mak als een lammetje.

ik wil mezelf nu niet de hemel in prijzen hoor dat dat paard mij vertrouwt maar vind het iegenlijk wel komisch.

en met de anderen paarden van ons hebben we geen probleem.

groetjes xxx
Oud 23-05-2002, 09:42
Eend
Eend is offline
Citaat:
marleentjuh schreef:
nou nu je het zegt met 1 paard heb ik dat inderdaad. het is een hengst van een 3 jaar die niemand eigenlijk kan berijden, maar als ik erop zit is ie superbraaf echt zo mak als een lammetje.

ik wil mezelf nu niet de hemel in prijzen hoor dat dat paard mij vertrouwt maar vind het iegenlijk wel komisch.

en met de anderen paarden van ons hebben we geen probleem.

groetjes xxx
jah, zoiets bedoel ik Tis niet jezelf in de hemel prijzen hoor Jij kan er niks aan doen dat het paard je vertrouwd

Ik heb gister weer met Eclaire met lichaamstaal geoefend enzow. Was echt apart, want ze reageert er veel sterker op, dan mijn eerste verzorgpaard deed.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten