Er is onlangs een situatie vorgevallen waarin een jongen en een meisje uit elkaar gingen. De jongen had hier voor gekozen.
Nu is het meisje in zeer overrompelde staat. het kwma niet geheel onverwacht, maar ze hadden net enigszins moelijke tijden overwonnen, toen hij het slechts nieuws brak.
Zij vermoedde, zoals ieder onzeker meisje in het begin vermoed, dat hij erop los zou feesten vrijgezel wilde zijn, zou gaan beesten etc. Hij zei echter tegen ahar nog ene vriendschap met haar te willen ( natuurlijk wel afkoeltijd) amar zo'n persoon niet te zijn
zij vertrouwde hem, en kende hem ook zo dat het niet was.
maar nu heeft meneer er de zeer , wat zeg ik, extreem rare gewoonte op na gehouden zijn msn© naam continu te veranderen en daarin de bezigheid die hij gata doen te vermelden.
Mijn vriendin belde me overstuur op dat hij deze keer er weer neer had gezet dat hij uitging en ging drinken, en naar een knalfeest ging
nu vind ik het absurd. Dit is een absolute manier om haar jaloers te maken, want zhij WEET dat ze op msn komt en het ziet staan. Tegelijk ook laf, want ze kan hem nergens van betichten
zou ze door moeten gaan met een 'vriendschap'of niet, als hij haar onbewust de ogen uit wil steken. Of denken jullie dat het een meer onschuldige reden heeft?
|