Oud 08-03-2002, 17:20
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Er is onlangs een situatie vorgevallen waarin een jongen en een meisje uit elkaar gingen. De jongen had hier voor gekozen.

Nu is het meisje in zeer overrompelde staat. het kwma niet geheel onverwacht, maar ze hadden net enigszins moelijke tijden overwonnen, toen hij het slechts nieuws brak.

Zij vermoedde, zoals ieder onzeker meisje in het begin vermoed, dat hij erop los zou feesten vrijgezel wilde zijn, zou gaan beesten etc. Hij zei echter tegen ahar nog ene vriendschap met haar te willen ( natuurlijk wel afkoeltijd) amar zo'n persoon niet te zijn

zij vertrouwde hem, en kende hem ook zo dat het niet was.

maar nu heeft meneer er de zeer , wat zeg ik, extreem rare gewoonte op na gehouden zijn msn© naam continu te veranderen en daarin de bezigheid die hij gata doen te vermelden.

Mijn vriendin belde me overstuur op dat hij deze keer er weer neer had gezet dat hij uitging en ging drinken, en naar een knalfeest ging

nu vind ik het absurd. Dit is een absolute manier om haar jaloers te maken, want zhij WEET dat ze op msn komt en het ziet staan. Tegelijk ook laf, want ze kan hem nergens van betichten

zou ze door moeten gaan met een 'vriendschap'of niet, als hij haar onbewust de ogen uit wil steken. Of denken jullie dat het een meer onschuldige reden heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2002, 17:31
punkyfish
punkyfish is offline
nja, hij mag toch als msn-naam doen wat hij als msn-naam wil? anders vraagt ze aan hem waarom hij dat doet, of hij dat om haar doet ofzo.

er is al een ander topic over msn-namen maar deze is toch beetje anders, maar toch...
Oud 08-03-2002, 17:58
jenny13
jenny13 is offline
hmpf
beetje sorry dat ie het uitgemaakt heeft ofzo?
wil aandacht hebben weet ik veel

nou goed...
ik trek me meestal nie zo veel aan van msn namen maar alleen bij friends als er staat bv: devil *voelt zich zwaar kut* (dan vraag ik wel waarom en als er iets staat over feessie zal ik wel vragen waar maar voor de rest...

kuz
Oud 08-03-2002, 18:12
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
maar [b] moedwillig[./b] zoiets erop zetten, voor iederee te kijk. En ik moet erbij zeggen dat dat voorheen niet is.

Persoonlijk vind ik het ontzettend kleinzielig, en zou ik hem dumpen. maar WAT voor rare kronkels eheft die jongen in zijn hoofd

van het een op het andere moment houd hij niet emer van ahar, en probeert hij haar zo te kwetsen.

dat mensen zo kwaadaardig kunnen zijn ( als hij dit doet uit onwetendheid is het DES te kwalijker)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 18:26
Q
Q is offline
Weer zo'n figuur die de hele wereld wilt laten weten wat die wilt. Met daarin een boodschap voor zn exvriendin om haar nog miserabeler te maken dan dat ze al was. Toffe gast, is er nou niemand meer die om elkaar geeft?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 19:16
moenbase
moenbase is offline
haha, ja precies, lijkt een beetje op dat topic die ik toen had hey... zal f kijken waar die gebleven = :/
Oud 08-03-2002, 19:19
moenbase
moenbase is offline
zwiets dus===> http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/013704.html
Oud 08-03-2002, 19:54
Verwijderd
ja mischien op zich wel een beetje lullig voor haar... maar ik bedoel: hij gaat zuipen en naar een knalfeest, maar dat wil toch nog niet automatisch zeggen dat hij ook echt met alle meisjes gaat zoenen enzo? en dan op zich nog: hij is toch vrijgezel?

Ik zou het zelf ook niet zo heel fijn vinden, maar ik vind het een klein beetje vreemd om hier dan zo moeilijk over te gaan doen.. moet hij dan maar liegen over wat hij gaat doen?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 20:10
moenbase
moenbase is offline
hij kan het ook gewoon niet anangeven in zen msn, hierdoor doet ie niemand verdriet mee toch :/

[Dit bericht is aangepast door moenbase (08-03-2002).]
Oud 09-03-2002, 10:22
Chiara Luna
Chiara Luna is offline
Gewoon niets van aantrekken, en in zijn sop laten gaarkoken... Misschien wordt het nu duidelijker hoe zielig hij eigenlijk is! Ik ken meer mensen die dat doen en hebben gedaan. Tis een soort van wraak... Hij wil je kwetsen zoals hij zich gekwets voelt...

puur egoisme.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 10:43
Verwijderd
Op zich....;

Van de ene kant; hij is alleen, vrijgezel. Hij heeft geen binding met haar, dus kan in principe alles doen wat hij wil (dus feesten/nicknames op msn aanmaken die hij wil/...

Van de andere kant; hij laat haar zo wel HEEL erg in een vreemd gevoel... om haar nou ZO te behandelen, want die nicks zijn voor haar echt heel lullig...

Ik weet het niet. Tis en blijft lullig, maar of je nou echt kwaad op hem mag zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:03
moenbase
moenbase is offline
wel, ik beperkt, denk ik.
Je mag best kwaad op em zijn, maar je hoeft et niet te laten merken door het tegen Hem te zeggen
Oud 09-03-2002, 13:11
Rhinus
Rhinus is offline
Dat je je zorgen kan maken over hoe iemand doet op MSN. Vind ik raar.

Gewoon blokken en uit je MSN lijst gooien. Ben je van je probleem af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten