Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gewoon ff adaware everover heen, spybot s&d [of andere goede anti-spyware programma's], daarna full systemscan met een of andere virusscanner. greetz Flamez
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hey ik heb wel een cd van XP, dan kan ik XP installeren, zou ik dat dan moeten doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
*gaat zoeken*
|
Nouja Zolang je geen IA-64, PowerPC of AMD hebt, wordt fixboot dus wel ondersteund
![]() Maarehm, geen id of dit het beste is wat je kan doen, sorry kan ik je niet mee helpen. Ps. Ik kan dat RETTEN.EXE niet vinden op mijn computer. Ik heb even gezocht op google, en ik krijg dan voornamelijk Duitse sites. Heb je toevallig een ALDI of LIDL-pc? Lees deze link is, misschien staat er nog wat nuttigs voor je tussen: http://forum.faqman.nl/messages/12/6...tml?1096397960
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
RETTEN is inderdaad een tooltje van Medion, om images terug te zetten. Hieruit valt af te leiden dat de pc al meer dan een jaar oud is (Medion gebruikt Retten sindsdien niet meer). Wat je volgens mij kan doen: echt formateren, en dan manueel alles opnieuw installeren, maar als je echt frequent problemen hebt, kun je beter de hardware eens allemaal nakijken. Als dat niet werkt, zou ik proberen het service center te bereiken. In België is dat www.gsc.be die zijn net uit een verhuis/nog in de verhuis maar volgens de berichtgeving hebben ze geen achterstand meer. Hun forum is wel nog steeds down. In Nederland weet ik niet waar je terecht kan. Post ook eens welk model je hebt (+specs., klokfrequentie + maand en jaar van aankoop moet volstaan, ik ken de meeste modellen sinds de PIV 1800 MHz van Aldi wel een beetje).
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win XP] Plotseling geen geluid meer syneck | 10 | 02-02-2006 13:54 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Windows 2x als besturingssysteem Spray rebel | 13 | 26-01-2005 11:54 | |
Software & Hardware |
[cd brander] win XP ziet brander als cd speler zenuwpees | 6 | 07-07-2004 01:39 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Geluid doet het niet meer *gaapt* | 4 | 20-05-2004 13:10 | |
Software & Hardware |
[Win XP Home] Computer start niet goed op... Thompie | 1 | 13-09-2003 23:42 | |
Software & Hardware |
[Win XP] registratie/activeren Tofke_H | 11 | 05-05-2003 16:05 |