Oud 09-03-2002, 22:58
Lizz14
Lizz14 is offline
Ik weet ech nie wat ik moet doen.
Ben weer verliefd op een jongen waar ik het vorig jaar mee uitgemaakt heb maar nu echt weer vet verliefd op ben dat was ik de vorige keer ook maar toen ik eenmaal verkering met em had was mijn verliefdheid 1 x over en ik ben bang dat dat nu weer gebeurd. En dat wil ik niet want ik wil hem gewoon niet weer zo kwetsen ik heb wel et gevoel dat ik hem nu leuk blijf vinden maar ik ben er gewoon zo bang voor.
Als hij er niet is zeg ik tegen iedereen die naar hem toe gaat of die hem gaat zien van "he ken je hem de groeten doen" maar zodra als ik hem zie sla ik helemaal dicht omdat ik bang ben dat ik dan wel weer wat met em krijg en dat dat gevoel weer in 1 klap weg gaat. Maar hij gedraagt zich wel zo tegen mij als ik hem zie net als vorig jaar net voordat we verkering kregen op zo'n manier van dat ie et wel doorheeft en dat ie ook wel wil. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen het is zo moeilijk! Is er iemand die me kan helpen of in elk geval advies heeft??

[Dit bericht is aangepast door Lizz14 (10-03-2002).]
Oud 10-03-2002, 16:56
U-NiQ
U-NiQ is offline
Hey!
Ik zou eerst die jongen vertellen over je gevoelens. Waarschijnlijk heel erg eng, maar trek die stoute schoenen gewoon aan.
En vraag hem hoe hij over jou denkt.
Als dat positief is, ga DAN bij jezelf echt HEEL ERG GOED na wat je van hem vindt.
Als je denkt dat het goed zit, dat er kans is op een relatie, doe het dan gewoon. Wie niet waagt, wie niet wint zullen we maar zeggen.
Suc6!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten