Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
(ik up een oud-topic, omdat het nu weer actueel is, hoop dat het goed is)
Deze zondag is ie weer: de 4 mijl van Groningen. Wie lopen er nog meer mee of komen kijken? Ik heb uitnodiging gehad om weer te starten bij de wedstrijdlopers en dat doe ik ook, alleen zie het als een training. Ben nog maar 3 weken bezig sinds een hamstringscheur, dus doe het voorzichtig aan. |
![]() |
|
Bekende Nederlanders eindigeden als volgt:
· Joop Alberda 37:06.4 · Nico Rienks 28:52.3 · Gerard Nijboer 22:23.0 (en daarmee de snelste recreant) · Adam Curry 'niet gevonden' · Jan Uitham 1:12:30.9 · Arno van der Heijden 29:03.1 · Syb van der Ploeg 'niet gevonden' · Klaas de Weerbaas 38:41.2 · Erik Mulder 35:03.8??? (er staat E Mulder en er is ook nog een Eric Mulder in de uitslagenlijst) · Koen Schuiling 35:07.8 · Henk Kok 'niet gevonden' · Piet van Dijken 39:24.0 · Joop Boertjens 39:45.3 · Mark Boumans 34:52.6 · Daan Bultje 32:44.0 · Jaap Dijkstra 32:20.5 · Henk Nijboer 31:41.4 · Jarig Sipma 43:19.3
||
![]() |
Citaat:
Roep dan gewoon maar luckyleo als je nr 69 langs ziet lopen, weet ik dat jij het bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
mijn nummer is gewijzigd in 28, zie
http://www.4mijl.nl/cgi/4mijl.cgi?id=173 voor het complete wedstrijdveld. Of 28 dan ook mijn startnummer is weet ik niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() hoop je warande wel weer mee te doen? |