Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() np; ik ken 1 nummer van ze, join me ofzo ? mm, behoorlijk kut ja.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Join me is uitgekomen toen ik 17 of 18 was denk ik en ik heb ze meteen op Werchter kunnen zien. Ik vond ze behoorlijk gaaf, al was het dat al om te zien dat Ville nog überhaupt geluid kon uitbrengen tussen al dat kettingerook door. Iig werd het podium niet bestormd door kinderen en was veel make-up nog niet in. Ik geloof dat ik de meest enge persoon op dat moment was. Iig, leuke muziek, leuke stem, toffe combinatie. De nieuwere nummers ken ik eigenlijk niet, ik ben me eerst eens gaan storten op het oudere werk en ik was blij verrast. Razorblade Romance is toch net iets braver en gepoetster dan de vorige cds, ik kan iig Lovesongs vol.666 aanraden. Waar eerst Razorblade romance grijs werd gedraaid, heb ik het nu veel meer voor Lovesongs Vol. 666. Maar ik hou dan ook van te veel soorten muziek. Wat ik aan de man zelf vind is dat hij er best mooi uitziet ^^. Ik heb hoe dan ook een vreemde smaak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee, ik zeg alleen dat dat ene nummer genoeg is, heb er geen behoefte aan om meer van ze te horen. en ik vind de zanger nou niet bepaald echt geil ofzo. maar smaken verschillen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Geil vind ik hem trouwens ook niet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ach ja, misschien ben ik ook wel veel te snel tevreden> Al ben ik het wel afgetrapt bij de Red Hot Chili Peppers omdat het voor geen meter klonk, dus zal dat ook wel weer meevallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat het op pinkpop minder is, oke Pinkpop zuigt hard arsch. De nummers waren goed, ze speelde door maar in 013 was helemaal the bomb. Of was jij die dame die voor ons stond en daar stoned wilde worden. Ja dan ga je het natuurlijk door andere ogen bekijken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HIM is echt geweldig goed live. ![]() Man, ik heb ze twee keer live gezien en geloof me, ik vind het een topbandje, maar het stelt werkelijk geen flikker meer voor als ze op het podium staan. De muziek veel te hard, Ville versta je niet.. Het duurde zeker een minuut voordat ik doorhad dat 'ie 'Poison Girl' aan het zingen was. En dat zegt toch wel genoeg. ![]() Maar goed, dat neemt niet weg dat ik zo weer zou gaan, al is het maar om de beschilderde gezichtjes van die Villesletjes te zien. ![]() Ik heb trouwens 2 cd's afgestaan aan de dochter van een kennis. Doet nu toch wel pijn in m'n hart ![]() Kortom, HIM heeft coole nummers, maar voornamelijk op cd. Edit: ik lees net dat je ze in de 013 zo goed vond. Mijn vraag aan jou: heb je uberhaupt ooit een andere band live gezien? Ville was nog geeneens genezen van een zware griep, en jij vindt het geweldig? Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 21:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2x Metallica 2x Marilyn Manson 2x HIM Status Quo Anthrax Finntroll Pro Pain Disturbed en omdat het zo te lang wordt stop ik er mee, maar ik kan je nog een shitload opnoemen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik dat zou moeten doen, dan moet ik alles weer terughalen sinds Metallica in '93 ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #1001! Dark Phoenix | 500 | 09-06-2010 10:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De uitverkorenen Love & Peace | 377 | 15-02-2005 20:50 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
De nieuwe natuurkundige theorie van het holografische universum. Isa | 38 | 24-05-2004 01:33 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerikaanse Democratic Primaries MEGATHREAD McCaine | 160 | 16-03-2004 14:50 |