Oud 22-10-2004, 19:57
jazzmuzikant
jazzmuzikant is offline
ik kom mijn hotmail niet meer in , ook de geheime vraag werkt niet meer. Is er nog hoop?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 20:06
D@mien
D@mien is offline
Als je geen betalende member van hotmail bent niet vrees ik....
Oud 22-10-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
jazzmuzikant schreef op 22-10-2004 @ 20:57 :
ik kom mijn hotmail niet meer in , ook de geheime vraag werkt niet meer. Is er nog hoop?

is de geheime vraag ook toevallig nu veranderd of,
typ je het misschien verkeerd in ofzow?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:33
Verwijderd
tuurlijk is er hoop, je maakt een nieuwe email aan dan mail je hotmail hoe dom je bent dat je je wachtwoord bent vergeten (of dat nou is of niet boeit niet zo veel), dan krijg je een mailtje met wat vragen die je moet beantwoorden (oa noem zoveel mensen uit je msn lijst, namen van zelfaagemaakte groepen, laatste wachtwoord wat je je herinnert)

en dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd als je dus al die dingen weet. (mijn zusje was ooit haar pw vergeten )
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:53
jazzmuzikant
jazzmuzikant is offline
Citaat:
fosje schreef op 23-10-2004 @ 15:33 :
tuurlijk is er hoop, je maakt een nieuwe email aan dan mail je hotmail hoe dom je bent dat je je wachtwoord bent vergeten (of dat nou is of niet boeit niet zo veel), dan krijg je een mailtje met wat vragen die je moet beantwoorden (oa noem zoveel mensen uit je msn lijst, namen van zelfaagemaakte groepen, laatste wachtwoord wat je je herinnert)

en dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd als je dus al die dingen weet. (mijn zusje was ooit haar pw vergeten )
Ik ga het proberen tnx
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 15:06
Verwijderd
gisteren sprak ik toevallig met een vriend van me die ook zijn wachtwoord kwijt was en hij kreeg geen vragenlijst terug gestuurd dus ik weet niet of het nu nog kan, maar suc6 ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten