Oud 04-11-2004, 12:54
bloemkool
bloemkool is offline
hoi, ik doe t graag met mensen die ouder zijn. niet een jaar of 2,3 maar echt 10, 15 jaar ouder.
zijn er meer mensen die dit prettig vinden?

(ok, dit schreeuwt om sarcasme, maar t is serieus bedoeld.)
Oud 04-11-2004, 12:57
rainfairy
rainfairy is offline
mijn vriend is 8 jaar ouder....

ik heb ook wellus met iemand die 1 jaar jonger was dan ik gesext....en haha als ik dat nu vergelijk...zou ik het lekker op ouder houden!!!!!!

maja elk persoon verschilt...misc heb ik gewoon geluk met mijn vriend
Oud 04-11-2004, 13:09
Verwijderd
het liefst doe ik het mannen van rond de 35 met veel geld
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:18
Ratbout
Ratbout is offline
Citaat:
rainfairy schreef op 04-11-2004 @ 13:57 :
mijn vriend is 8 jaar ouder....

ik heb ook wellus met iemand die 1 jaar jonger was dan ik gesext....en haha als ik dat nu vergelijk...zou ik het lekker op ouder houden!!!!!!

maja elk persoon verschilt...misc heb ik gewoon geluk met mijn vriend
w00t 8 jaar dan kan 5 dus ook wel

*feezt*
Oud 04-11-2004, 13:30
Guinevere
Guinevere is offline
Mijn 'bedpartner' is 11 jaar ouder. Maar dat verschil merk je niet in bed. Alleen dat hij veel ervaring heeft en al veel geëxperimenteerd heeft, maar dat kan een knul van 22 ook hebben. Toch?

Maar om eerlijk te zijn kick ik er wel een beetje op ja.
Oud 04-11-2004, 13:32
little nemo
little nemo is offline
nee doe mij maar wat jonger
Oud 04-11-2004, 13:39
Verwijderd
Mijn oudste bedpartner was 9 jaar ouder.
Maar er zijn inderdaad wel oudere mannen die geen vieze onaantrekkelijke uitstraling hebben..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:41
Verwijderd
het valt me trouwens op dat jongens nooit een ouder meisje willen en dat vrouwen graag nooit een jongen die jonger is... (tot dat vrouwen op een bepaalde leeftijd komen bijvoorbeeld, tegen de 40 willen ze weer jonger, maar dat terzijde) hoe komt dat eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 04-11-2004 @ 14:41 :
het valt me trouwens op dat jongens nooit een ouder meisje willen en dat vrouwen graag nooit een jongen die jonger is... (tot dat vrouwen op een bepaalde leeftijd komen bijvoorbeeld, tegen de 40 willen ze weer jonger, maar dat terzijde) hoe komt dat eigenlijk?
Klikt dan toch perfect?
Anders loopt de geestelijke ontwikkeling zover uit elkaar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:46
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
little nemo schreef op 04-11-2004 @ 14:32 :
nee doe mij maar wat jonger
Citaat:
Dat was vroeger(I.e. tot ongeveer 1800) handig...jonge vrouwen blijven langer vruchtbaar, en oudere mannen hadden meer macht in de stam/gemeenschap.
Oud 04-11-2004, 14:02
bracelance
bracelance is offline
hangt volledig van de andere persoon af denk ik... maar 10/15 jaar vind ik wel teveel
Oud 04-11-2004, 14:54
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Als ik later oud ben ga ik ook jonge sletjes neuken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:10
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
mijn oudste bedpartner was 6 of 7 jaar ouder
dus denk niet dat die regel voor mij opgaat

maar vind het verschil tussen 20-28 beter kudden dan 15-20 oid
Oud 04-11-2004, 15:16
ilse
ilse is offline
denk dat veel mensen er wel een probleem mee hebben..

15 jaar vindt ik wel te veel, maar een aantal jaar is niet zo erg toch?
Oud 04-11-2004, 15:42
Verwijderd
mijn vriendin is 4 jaar ouder
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 16:16
Teun
Teun is offline
Mijn vriendje is 17.

Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 16:40
Jules
Jules is offline
Citaat:
(tot dat vrouwen op een bepaalde leeftijd komen bijvoorbeeld, tegen de 40 willen ze weer jonger, maar dat terzijde) hoe komt dat eigenlijk?
Vrouwen zitten op late leeftijd (30-40)op hun 'seksuele piek' en jongens vroeger (20), dus dat klikt dan goed maar jongens willen toch juist wel 's een 'oudere vrouw' omdat dat cool is
Oud 04-11-2004, 16:59
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
mijn vriend is ong. 5 jaar ouder, gaat perfect hoor!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:04
Verwijderd
Hmm, ik denk niet dat het bij mij echt om die leeftijd gaat, ik doe het graag met mijn vriend, en toevallig is hij tien jaar ouder. Maar ik weet niet of mijn vriend mijn vríend ook was geweest wanneer hij jonger was, geen idee. Ik merk wel dat ik me niet zo snel aangetrokken voel tot jongens van mijn eigen leeftijd, meestal zijn ze toch wel zeker 5 jaar ouder.
Maar goed, een probleem is het bij mij niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:38
l0vely
l0vely is offline
Het zou mij niet om de leeftijd gaan. Maar mijn vriend is een jaar ouder dan mij en ik vind het wel prima zo. Het ligt natuurlijk ook aan de personen zelf.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:03
bloemkool
bloemkool is offline
ja oke, maar dan gaat het om verschillen van 8-10 jaar. mijn vriend is heel wat ouder dan ik ben, en ook al "grijs" zeg maar.
ik heb hier een foto van m....

[edit door alicia: ik heb de foto weggehaald, ik weet niet hoe serieus je verhaal is, maar ik wil in ieder geval niet dat er hier een foto wordt geplaatst waarvan de eigenaar misschien helemaal niet weet dat ie hier staat. Bovendien is de foto helemaal niet nodig voor het topic.]

op een ander forum werd er nogal lomp gereageerd, dat ie oud en lelijk is enzo, maar ik ben echt verliefd op m en hij is heel romantisch, met jongens van mn eigen leeftijd heb ik alleen maar klote ervaringen eigenlijk. en met hem dus niet.
ik ken m via de chat, zondag voor het eerst in het echt ontmoet.

Laatst gewijzigd op 05-11-2004 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:12
Mindfields
Mindfields is offline
Lijkt me iets meer dan 10/15 jaar..
Anyway, ja, ik heb een sexex van 10 jaar ouder. Prima toch?
Oud 04-11-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
bloemkool schreef op 04-11-2004 @ 20:03 :
ja oke, maar dan gaat het om verschillen van 8-10 jaar. mijn vriend is heel wat ouder dan ik ben, en ook al "grijs" zeg maar.
ik heb hier een foto van m....
[afbeelding]
op een ander forum werd er nogal lomp gereageerd, dat ie oud en lelijk is enzo, maar ik ben echt verliefd op m en hij is heel romantisch, met jongens van mn eigen leeftijd heb ik alleen maar klote ervaringen eigenlijk. en met hem dus niet.
ik ken m via de chat, zondag voor het eerst in het echt ontmoet.
Niet om lomp te doen; maar het is je vriend en je hebt hem nog geen week geleden voor het eerst ontmoet?

Laatst gewijzigd op 05-11-2004 om 10:43.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:19
Verwijderd
Ik heb geen speciale behoefte aan seks met iemand die ouder is, of dat nu betekent dat diegene ook meer ervaring heeft of niet. Mensen zonder ervaring krijgen die vanzelf tijdens de relatie, nietwaar? En dan zijn ze nog zo lekker vormbaar

Maargoed, een probleem lijkt het mij niet zo. In een relatie kan het wel een probleem vormen, vooral als je 'in twee verschillende werelden' leeft door het verschil, of je voortdurend te oud of te jong voelt, maar voor seks boeien dat soort dingen natuurlijk niet veel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2004 @ 20:18 :
Niet om lomp te doen; maar het is je vriend en je hebt hem nog geen week geleden voor het eerst ontmoet?
Liefde op het eerste gezicht mss .

Ik weet niet ik vind het toch wel een erg groot verschil, en ik zou 10 keer nadenken voordat je echt seks met hem hebt. Want het is op een bepaalde manier toch wel iets normaler om met mensen van je eigen leeftijd om te gaan. Maar tsjaa alles kan he . Ik hoop niet dat hij getrouwd is, dat is gemeen tegenover zijn vrouw.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2004 @ 20:18 :
da is niet zo heel raar hoor...
t kan toch zijn dat ze al heel lang met elkaar op internet gechat hebben.. (heeft btw ok nog vorrdelen; via internet elkaar leren kenne, nmlijk dat je elkaar eerst op innerlijk leert kennen en daarna pas uiterlijk)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 21:19
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn oudeste bedpartner was ook 10 jaar ouder en ja daar geef ik ook de voorkeur aan. De huidige is 8 jaar ouder, dat zit eigenlijk net op de grens bij mij. Ik hou echt niet van jongens. Doe mij maar een man
Oud 04-11-2004, 22:13
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 04-11-2004 @ 13:54 :
hoi, ik doe t graag met mensen die ouder zijn. niet een jaar of 2,3 maar echt 10, 15 jaar ouder.
zijn er meer mensen die dit prettig vinden?

(ok, dit schreeuwt om sarcasme, maar t is serieus bedoeld.)
Ach, komaan zeg, serieus bedoeld...
Meisje, ik vind je zielig. Het enige wat je doet is om aandacht schreeuwen met onzin-verhalen.

Wat wil je me horen zeggen?
"Oh, wat een leukerd!" Bullshit, ik vind hem er helemaal niet leuk uitzien. Soit, ieder zijn/haar pleziertje. En dat je je weer kan liggen verkneukelen om alle reacties wil ik graag geloven. Tot de speeltijd weer voorbij is...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:57
EggeD
EggeD is offline
Inderdaad, en al was het waar, dan is er vast iets naars gebeurd ooit met een jongere man waardoor je iets van trauma's hebt en wild op zoek bent naar een troostende vaderfiguur oid.
Oud 04-11-2004, 23:12
Dodemus
Dodemus is offline
Mannen zoeken een jonge vruchtbare vrouw en vrouwen zoeken een man die voor hun gezin kunnen zorgen.
Dat is naar het schijnt de verklaring.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 07:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2004 @ 18:04 :
Hmm, ik denk niet dat het bij mij echt om die leeftijd gaat, ik doe het graag met mijn vriend, en toevallig is hij tien jaar ouder.
Oud 05-11-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
00girl00 schreef op 04-11-2004 @ 22:03 :
da is niet zo heel raar hoor...
t kan toch zijn dat ze al heel lang met elkaar op internet gechat hebben.. (heeft btw ok nog vorrdelen; via internet elkaar leren kenne, nmlijk dat je elkaar eerst op innerlijk leert kennen en daarna pas uiterlijk)
Ik weet wel dat internet zo ook z'n voordelen heeft, dat je iemand goed kan leren kennen, maar irl is het vervolgens wel anders. Echt een relatie beginnen over internet, dat kan imo niet, je moet zien, in het echt met elkaar praten, en dat vaker dan één keer, imo. Zo ging dat bij mij en mijn vriend ook. Maar goed, ik spreek nu voor mezelf, misschien dat anderen natuurlijk wél vinden dat een relatie via intenet kan beginnen, maar ik zie dat dan niet als serieuze relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:12
Verwijderd
ik ben zelf 18 en mij de leeftijd is eigenlijk max 4 jaar ouder. Maar heb laatst wel met jongen van 22 gevreeen en kick daar wel op, tis erg aangenaam, hij is al een 'echte man' om het zo maar te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 05-11-2004 @ 14:12 :
ik ben zelf 18 en mij de leeftijd is eigenlijk max 4 jaar ouder. Maar heb laatst wel met jongen van 22 gevreeen en kick daar wel op, tis erg aangenaam, hij is al een 'echte man' om het zo maar te zeggen!
Idd, dat 'probleem' heb ik dus met de meeste jongens van mijn leeftijd; het zijn nog van die jongetjes Ik hou wel van mannen met wat lichaamshaar, en een beetje een mannelijk hoofd en lijf De meeste jongens die ik ken van 19, hebben echt nog een jongensachtig hoofd en lichaam... daartoe voel ik me dus niet aangetrokken...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ratbout schreef op 04-11-2004 @ 14:18 :
w00t 8 jaar dan kan 5 dus ook wel

*feezt*
niet als je vriendin 10 is en jij 15. vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-11-2004 @ 14:22 :
Idd, dat 'probleem' heb ik dus met de meeste jongens van mijn leeftijd; het zijn nog van die jongetjes Ik hou wel van mannen met wat lichaamshaar, en een beetje een mannelijk hoofd en lijf De meeste jongens die ik ken van 19, hebben echt nog een jongensachtig hoofd en lichaam... daartoe voel ik me dus niet aangetrokken...
Dat probleem heb ik ook (ik ben bijna 17) De leeftijd an sich kan me niet veel schelen maar ik zie mezelf niet in bed liggen met een jochie van 16 a 17. M'n oudste bedpartner was 9 jaar ouder. M'n vriend is 7 jaar ouder. Gaat perfect.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Katje schreef op 05-11-2004 @ 14:25 :
niet als je vriendin 10 is en jij 15. vind ik.
Niet?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 17:20
juno
juno is offline
Nóg ouder dan ik, daar begin ik niet aan. Tegen jonger heb ik geen bezwaar natuurlijk.

Een relatie en leeftijdsverschil is misschien wat problematisch, maar sex en leeftijdsverschil is helemaal geen gekke combinatie. Lang leve de pedo pas!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten