Oud 29-10-2004, 12:36
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
tja ik heb zowat hetzelfde probleem als spydogez want mijn vriend kent ook een meisje dat hij zet dat "leuk" is (ik vind het een echte tang maar goed) ze doet zo flirterig tegen hem wil op zijn schoot gaan zitten maar dat laat hij gelukkig niet toe omdat ik erbij ben (weet ik veel of hij dat ook doet als ik er niet bij ben!) en dan zeg ik dat ik dat niet leuk vindt dat hij haar zoveel aandacht geeft en dan vindt hij het schatti (?) dat ik jaloers ben en zegt hij dat ik me echt geen zorgen moet maken dat hij alleen maar mij wil enzo maar ik word gewoon zo chagrijnig als ik ze zie praten want dat kind moet mij al helemaal niet terwijl ik niks fout heb gedaan maar gwn omdat ik wat met mijn vriend heb want ze wil hem duidelijk ook. enfin beetje ingwikkeld uitgelegd mss maar hoe raak ik hier nu vanaf? ik wil helemaal niet zo jaloers zijn en niet mijn hele avond erdoor laten verpesten!
heel erg bedankt!
Oud 29-10-2004, 12:38
Verwijderd
Jij moet geen boeken gaan schrijven.

Vertrouw je hem?

- ja: maak je dan niet druk
- nee : waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 12:46
liefdesvlinder
jawel maar als hij wat gedronken heeft en ik ben er niet bij... weet ik veel wat er kan gebeuren, hij zal het me toch niet vertellen want hij wil me niet kwetsen zegt hij
Oud 29-10-2004, 12:48
Rubke18
Rubke18 is offline
Yeah, duidelijk vertrouwen
Oud 29-10-2004, 12:56
Verwijderd
1. drank is geen excuus om vreemd te gaan, zo wordt het alleen gebruikt.

2. als hij al vreemd gaat, wees dan blij dat je van hem af bent. Hij is bovendien niet te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:03
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-10-2004 @ 13:56 :
1. drank is geen excuus om vreemd te gaan, zo wordt het alleen gebruikt.

2. als hij al vreemd gaat, wees dan blij dat je van hem af bent. Hij is bovendien niet te vertrouwen.
mee eens
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:06
Verwijderd
De enige die iets aan dat meisje kan doen is je vriend.. wat jij zegt of doet boeit haar niet en als je jaloers wordt dan vindt ze dat natuurlijk alleen maar leuk.

Maar ik kan uit je verhaal niet echt opmaken dat je vriend er ook echt wat aan doet. Hij blijft met haar omgaan en zij blijft haar gedrag voortzetten. Dat betekent dat hij haar nog niet heel duidelijk heeft afgewezen. Zij denkt dat ze nog wel een kansje bij hem maakt, anders zou ze niet zo doen. En dat denkt ze écht niet zomaar!
Dus het ligt echt aan je vriend, dat ze zo irritant blijft doen.. hij zal haar toch op de 1 of andere manier weer hoop geven.. hij is niet duidelijk.

Praat er dus goed over met je vriend.. vraag waarom hij er niks aan doet.. want dat is op zich een slecht teken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:01
ilse
ilse is offline
wat vindt je vriend er van dat ze zo doet? kan hij er niet iets van zeggen? en als hij het wel leuk vindt, tsja... dan ligt het aan hem en dan vindt hij haar misschien wel leuk. maar je zou toch denken dat hij wel wat meer afstand van dat meisje zou kunnen nemen voor jou?
Oud 29-10-2004, 14:41
liefdesvlinder
ja ik vind dat ook dat hij wat meer afstand van haar moet nemen en hey ik vertrouw hem echt hoor! alleen word ik gwn heel erg jaloers en dat wil ik veranderen
Oud 29-10-2004, 14:52
Mo6
Mo6 is offline
misschien vind je vriend de aandacht gewoon leuk, maar als ik jou was zou ik me er maar gewoon niet te druk over maken en lekker hem zijn gang laten gaan. mocht hij dan toch dingen doen die niet door de beugel kunnen, dumpen die hap! zo iemand verdien je niet! geef hem het vertrouwen en hopelijk weet je vriend dat vertrouwen dan niet te beschamen!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten