Oud 14-03-2002, 11:55
nightlive
nightlive is offline
nouja, het is een beetje raar maarja, the next thing....
ik heb sinds een maand een vriend, en zie hem niet vaak... nu hadden we gister voor de lol over samen douchen enzo, lijkt me echt helemaal geweldig...maar nu het probleem...ik zou dat zeker wel willen, maar schaam me nogal voor me lichaam ben o te beginnen naar mijn mening te dik, en ten tweede heb ik heel erge striae op mijn onderbuik, en ze worden maar niet wit, zijn nog steeds helemaal rood! ik denk niet dat hij het erg zou vinden, het is eens schat van een jongen, maar voor mijn eigen geveol wil ik gewoon ervan af zijn.. nu dus de vraag, wie heeft zelfde soort ervaringen en wat hjeb je ermee gedaan, dus wat je dan ook niet zo mooi vond aan jezelf, maakt niet uitwat, just tell me!
i love *****
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 12:48
Dwenny
Dwenny is offline
Hoi,
Ook ik vind mezelf te dik, en heb erg veel striae. Maar als een jongen echt voor je kiest, dan weet hij toch al dat je wat dikker bent, dus daar hoef je je echt niet druk om te maken.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 12:54
miro
miro is offline
Ik had precies hetzelfde. Ik denk dat iedereen wel een beetje onzeker is in het begin. Wat ik heb gedaan? Ik heb hem gezegd dat ik onzeker was en waarom. Hij heeft me toen heel goed duidelijk gemaakt dat dat helemaal niet nodig was. En als je dr over na gaat denken, hij heeft ook vast wel iets waarover hij zich schaamt. En hij kiest voor jou, en daarbij dus ook voor je hele lichaam. Heb wat meer zelfvetrouwen, want geloof me, hij heeft voor jou gekozen en hij vindt je mooi zoals je bent.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:16
Verwijderd
Geloof me, als hij verliefd op je is, maakt het hem allemaal niets uit. Al zou je een derde oog hebben, dan nog vond hij het mooi

Het is echt waar, ik wilde het ook nooit geloven, maar als iemand verliefd op je is vindt hij je mooi. Ookal ben jij nog zo overtuigd van het tegendeel.

Gewoon doen, dus. En verongeluk niet bij die gladde tegels he

(Ik doe me trouwens zekerder voor dan ik ben, heb ook striae op billen en zou waarschijnlijk niet naakt willen met iemand in een ruimte met licht Maarja, ik mag toch anderen moet inpraten. En bovendien is het WAAR wat ik zeg, been there, done that)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 15:25
Lindansje
Lindansje is offline
Ik dacht altijd (toen ik nog jong en onschuldig was )dat ik me heel erg voor mijn lichaam zou schamen bij mijn eventuele vriend.

Maar ik voelde me meteen zo op mijn gemak dat dat allemaal van me afviel. Tuurlijk, ik heb de eerste keren dat ik bij hem sliep veilig mijn dikke oversized pyama aangehouden, maar ineens was dat niet meer nodig, ik hoefde me niet meer te 'verbergen'.

Dus meis, als het goed zit, vind je het niet eng of beschamend meer
Oud 14-03-2002, 15:35
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
je moet er misschien wat langer mee wachten
Ik had het ook , ik ben pas samen met hem in bad gegaan op de dag dat we voor het eerst echt sex hadden gehad ik durfde ook niet eerder , neem gewoon je tijd
Oud 14-03-2002, 17:45
Little me
Little me is offline
Hai, ik heb precies datzelfde probleem gehad met mijn vriendje... In het begin was ik vrij preuts, simpelweg omdat ik niet tevreden met mezelf was(vond mezelf lelijk enzo). Ik durfde me dan ook niet zo goed uit te kleden waar hij bij was, zelfs als ik bij hem ging slapen. OP een gegeven moment attendeerde hij me erop dat ik me helemaal niet hoefde te schamen, omdat hij wel mijn VRIENDJE was en hij toch niet voor niets voor mij gekozen had. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken, dat doe je natuurlijk in het begin wel, maar onthou wel dat hij voor jou heeft gekozen, dus ook voor je lichaam (mooi of niet mooi)...
Ik weet zeker dat het wel goed komt, hoor!!!! Succes
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 19:57
nightlive
nightlive is offline
thnxxxxxxxx voor jullie reacties, jullie hebben ook wel gelijk... hij kiest voor mij, niet voor mijn lichaammalleen, maar toch
kan er gewoon nix aan doen, ik moet er ook niet aan denken dat ik met hem moet zwemmen-------> dat betekend in bikini, en dan voel ik me gewoon voorschut..
nouja, ik weet wel zker dat ik er met hem over kan praten, en dat hij me gerust kan stellej, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:45
Useful Idiot
Useful Idiot is offline
zelfde probleem had ik ook, alleen vind ik mezelf veel te dun.
mn vriend had al es gevraagd of ik mee ging zwemmen, maar ik heb eerlijk gezegd waarom niet en daar heeft ie begrip voor.
ik probeerde eerst smoesjes te verzinnen voor dat douchen, maar uiteindelijk ben ik toch maar die douche ingestapt en t was heel gezellig
je hoeft je nergens voor te schamen hoor, het lichaam van je vriend is ook niet perfect.
als ie verliefd is ziet ie je schoonheidsfoutjes niet eens. hij neemt je toch wel zoals je bent, en zo niet, dan vind ik hem persoonlijk een eikel. maar je zegt dat ie lief is dus je hoeft nergens bang voor te zijn.
Oud 14-03-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
nightlive schreef:
thnxxxxxxxx voor jullie reacties, jullie hebben ook wel gelijk... hij kiest voor mij, niet voor mijn lichaammalleen, maar toch
kan er gewoon nix aan doen, ik moet er ook niet aan denken dat ik met hem moet zwemmen-------> dat betekend in bikini, en dan voel ik me gewoon voorschut..
nouja, ik weet wel zker dat ik er met hem over kan praten, en dat hij me gerust kan stellej, maar toch...
Je denkt helemaal verkeerd, meid! 'Hij kiest niet voor mijn lichaam alleen.' Nou, je moet het andersom zien - hij kiest net zo goed voor je lichaam. Als hij je niet aantrekkelijk vond, was hij je vriend niet. Bovendien, wat zeiden ze ook al weer in de fancy, jongens hebben een rontgen blik, hij weet allang hoe je figuur is

Praat er idd maar met hem over en laat hem je geruststellen. Misschien is hij wel net zo onzeker over naakt zijn bij jou. Weet jij veel
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 22:04
nightlive
nightlive is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Je denkt helemaal verkeerd, meid! 'Hij kiest niet voor mijn lichaam alleen.' Nou, je moet het andersom zien - hij kiest net zo goed voor je lichaam. Als hij je niet aantrekkelijk vond, was hij je vriend niet. Bovendien, wat zeiden ze ook al weer in de fancy, jongens hebben een rontgen blik, hij weet allang hoe je figuur is

Praat er idd maar met hem over en laat hem je geruststellen. Misschien is hij wel net zo onzeker over naakt zijn bij jou. Weet jij veel

ja, je hebt wel gelijk.. maarja, ik kan me er gewoon niet zomaar overheen zetten, ook al weet ik eigenlijk wel dat hij niet zo erg zou vinden, voor me eigen gevoel is nog hetzelfde denk ik
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:47
chanel
chanel is offline
ben er8er gekomen dat niet alleen meisjes striae hebben, en dat t m niet eens was opgevallen toen ik er wat over vroeg..
dus, uiteindelijk valt t allemaal reuze mee

Chanel
Oud 15-03-2002, 23:36
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
chanel schreef:
ben er8er gekomen dat niet alleen meisjes striae hebben, en dat t m niet eens was opgevallen toen ik er wat over vroeg..
dus, uiteindelijk valt t allemaal reuze mee

Chanel

waar had hij die striae dan als k vragen mag?

PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 07:49
FB
FB is offline
Mijn vriendin was eerst ook zo onzeker, ook al was dat helemaal niet nodig! Ten eerste ziet ze er goed uit, en ten tweede hou ik van haar!

Als je vriend van je houdt maakt het niet uit als je een beetje dik bent ofzow.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 10:57
lake bodom
lake bodom is offline
hebk ook wel
alleen dan vink me lichaam wel oke.. ben niet te dik ofzo.. alleen me hoofd.. dan moek me mascara eraf halen, en kheb altijd mascara op, zonder ziet er gewoon niet uit..
hmz, heb daar echt een hekel aan, maarja.// ben ook nog niet met hem onder de douche geweest dus..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:07
nightlive
nightlive is offline
ik heb er met hem over gepraat, en hij reageerde echt keilief, hij zei zo ik hou van je zoals je bent, en dat kan me echt niet interesseren! hij zei ook van ik maak never uit komende tijd dan, en al zker niet voor zo iets!
he is sweet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 18:44
Little me
Little me is offline
Citaat:
nightlive schreef:
ik heb er met hem over gepraat, en hij reageerde echt keilief, hij zei zo ik hou van je zoals je bent, en dat kan me echt niet interesseren! hij zei ook van ik maak never uit komende tijd dan, en al zker niet voor zo iets!
he is sweet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo hoort een vriendje ook te zijn!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten