Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Denk dat hij dan al nieuwe vriendin heeft, hem kennende |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, ik moet nog ff zeggen.. zij woont 190km bij me weg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) 190 kilometer is te overbruggen. Je zult 'r niet vaak zien maar de keren dát je haar ziet zullen heel speciaal zijn. Waarschijnlijk heb je nog geen OV (
![]() 2) Als die ex van haar jouw beste vriend is, dan zal-ie het je ook niet kwalijk nemen. Tenminste, dat is wat ik onder een beste vriend versta..iemand die z'n vriendschap niet laat verdringen door gedoe om een meid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
scheelt zeer in de kosten 2) Kijk, dat is dus precies wat ik onder een beste vriend versta! PS Ik ga nu slapen Discussier gerust verder ![]() thx voor jullie discussies |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ga het dus zow snel mogelijk vertellen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik zou het echt nie gaaf vinden als mijn beste vriendin iets krijgt met een je jongen waar het net mee uit is en waar ik nog iets mee zou willen, maar ik zou helemaal kwaad zijn, en ik denk da ik er dan ok ff nie zou willen zien, als het na 3 maanden bleek da zij iets hadden.
Ik vind het ongelooflijk achterbaks, als je echt zo'n goede vriend was, had je het meteen gezegd, ookal zou die kwaad worden, hij heeft recht op de waarheid
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik zie wel wat er verder gebeurt >>> thx voor reacties though |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom toch? Alex111 | 72 | 28-02-2008 15:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom toch zo'n afkeer tegen de dood? kHebTrekInWatLekkers | 79 | 25-03-2006 11:27 | |
De Kantine |
Waarom gaan meisjes altijd met 2 naar het toilet? The Crash Bash | 140 | 27-11-2004 12:34 | |
Seksualiteit |
Grote piemel willen: waarom toch? sofie3 | 114 | 15-06-2003 13:57 | |
Psychologie |
Onder die vrolijke bui zit een sombere bui... altijd... waarom toch? Proud | 11 | 05-04-2002 12:26 | |
Vrije tijd |
Waarom is iedereen skateboarder of sk8ter??? Raggende Verzakking | 6 | 01-04-2002 19:11 |