Oud 10-03-2002, 22:36
Verwijderd
Heb je eindelijk het meisje van je leven gevonden, mag haar moeder je niet. Gaat ze onwijs roddelen over je, en nu weet half nederland dat ik wat met 'r heb, terwijl we het geheim wilden houden... ivm haar ex.. mijn beste vriend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 22:40
moenbase
moenbase is offline
oh oh...en je beste vriend weet dus niet dat jij met er hebt :/
Als vrienden zijnde had je dit toch een beetje kunnen peilen toch. :/ Of geef je je vriendschap die misschien eeuwig kan duren op voor een testrelatie die misschien een paar jaar duurt :/ Alhoewel 'dankzij' mams misschien wel korter is :/
Oud 10-03-2002, 22:43
Quist
Quist is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Heb je eindelijk het meisje van je leven gevonden, mag haar moeder je niet. Gaat ze onwijs roddelen over je, en nu weet half nederland dat ik wat met 'r heb, terwijl we het geheim wilden houden... ivm haar ex.. mijn beste vriend
moet jij mij toch eens jou definitie van beste vriend geven
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Quist schreef:
moet jij mij toch eens jou definitie van beste vriend geven
Denk eens na... als jij nou helemaal verliefd ben. Echt HELEMAAL verliefd! Nog NOOOOIT zo erg. Dan hoeft het toch niet uit te maken... het is al uit tussen ze! Dan doe ik toch nix fout?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 22:54
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
oh oh...en je beste vriend weet dus niet dat jij met er hebt :/
Als vrienden zijnde had je dit toch een beetje kunnen peilen toch. :/ Of geef je je vriendschap die misschien eeuwig kan duren op voor een testrelatie die misschien een paar jaar duurt :/ Alhoewel 'dankzij' mams misschien wel korter is :/
Klopt, hij weet het nog niet. Maar we zijn het wel van plan te vertellen, alleen nu nog niet...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 22:56
moenbase
moenbase is offline
wat zou erger zijn voor em?
1) als je het nu verteld, nu het nog best pril.

2) over een tijdje vertellen dat jullie al 3 maanden metelkaar gaan :/
Oud 10-03-2002, 22:56
Quist
Quist is offline
Als zo iets bij mij voor zou komen zou ik altijd eerst vragen of die vriend daar en probleem mee had. Vrouwen, zeker op deze leeftijd zijn meestal maar tijdelijk echte vrienden houd je voor de rest van je leven

[Dit bericht is aangepast door Quist (10-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 23:01
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:

1) denk 't niet... het is juist best pril tussen hun 2... hij denkt nog dat hij kans heeft bij d'r... maar zij weet zeker van niet

2) Denk dat hij dan al nieuwe vriendin heeft, hem kennende
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Quist schreef:
Als zo iets bij mij voor zou komen zou ik altijd eerst vragen of die vriend daar en probleem mee had. Vrouwen, zeker op deze leeftijd zijn meestal maar tijdelijk echte vrienden houd je voor de rest van je leven

[Dit bericht is aangepast door Quist (10-03-2002).]
Op deze leeftijd... jij wil niet weten hoeveel ik van d'r hou! Ik weet gewoon zeker, echt 100% dat zij de vrouw is waar ik bij hoor!

Trouwens, ik moet nog ff zeggen.. zij woont 190km bij me weg
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 23:05
Verwijderd
1) 190 kilometer is te overbruggen. Je zult 'r niet vaak zien maar de keren dát je haar ziet zullen heel speciaal zijn. Waarschijnlijk heb je nog geen OV ( ) dus de kosten zullen de pan uitrijzen..maar dat moet je er dan maar voor overhebben

2) Als die ex van haar jouw beste vriend is, dan zal-ie het je ook niet kwalijk nemen. Tenminste, dat is wat ik onder een beste vriend versta..iemand die z'n vriendschap niet laat verdringen door gedoe om een meid.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
1) 190 kilometer is te overbruggen. Je zult 'r niet vaak zien maar de keren dát je haar ziet zullen heel speciaal zijn. Waarschijnlijk heb je nog geen OV ( ) dus de kosten zullen de pan uitrijzen..maar dat moet je er dan maar voor overhebben

2) Als die ex van haar jouw beste vriend is, dan zal-ie het je ook niet kwalijk nemen. Tenminste, dat is wat ik onder een beste vriend versta..iemand die z'n vriendschap niet laat verdringen door gedoe om een meid.

1) Klopt, geen OV >>> wel voordeel-urenkaart
scheelt zeer in de kosten
2) Kijk, dat is dus precies wat ik onder een beste vriend versta!

PS Ik ga nu slapen
Discussier gerust verder
thx voor jullie discussies
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 14:51
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Denk eens na... als jij nou helemaal verliefd ben. Echt HELEMAAL verliefd! Nog NOOOOIT zo erg. Dan hoeft het toch niet uit te maken... het is al uit tussen ze! Dan doe ik toch nix fout?
Nee, dus hoef je het toch ook niet geheim te houden

Oud 12-03-2002, 17:10
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Mee eens. Ik zou het echt totaaaaal niet leuk vinden als iemand dit voor mij verborgen zou houden, ik wil het het liefst zo snel mogelijk horen. En dan niet via-via!! Njah btje lullig van jou (niet dat je iets met de x van je beste vriend neemt..maar dat je het niet zegt), maar ook van die moeder.
Oud 12-03-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:
Mee eens. Ik zou het echt totaaaaal niet leuk vinden als iemand dit voor mij verborgen zou houden, ik wil het het liefst zo snel mogelijk horen. En dan niet via-via!! Njah btje lullig van jou (niet dat je iets met de x van je beste vriend neemt..maar dat je het niet zegt), maar ook van die moeder.

Ik heb 'm net aan de foon gehad. Gezegd dat ik verliefd op d'r ben. Dat vond hij ok. Dus ik vertel hem ergens deze week dat we wat hebben... Denk dat ie boos wordt

En ik ga het dus zow snel mogelijk vertellen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 19:49
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Ik heb 'm net aan de foon gehad. Gezegd dat ik verliefd op d'r ben. Dat vond hij ok. Dus ik vertel hem ergens deze week dat we wat hebben... Denk dat ie boos wordt

En ik ga het dus zow snel mogelijk vertellen
Waarom stel je het uit? Zo wordt het er echt niet makkelijker op hoor..je had het gelijk aan de telefoon moeten zeggen, ik zou me flink genaaid voelen als ik die vriend van jou was.
Oud 13-03-2002, 15:55
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik zou het echt nie gaaf vinden als mijn beste vriendin iets krijgt met een je jongen waar het net mee uit is en waar ik nog iets mee zou willen, maar ik zou helemaal kwaad zijn, en ik denk da ik er dan ok ff nie zou willen zien, als het na 3 maanden bleek da zij iets hadden.
Ik vind het ongelooflijk achterbaks, als je echt zo'n goede vriend was, had je het meteen gezegd, ookal zou die kwaad worden, hij heeft recht op de waarheid
Oud 13-03-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
apart persoontje schreef:
ik zou het echt nie gaaf vinden als mijn beste vriendin iets krijgt met een je jongen waar het net mee uit is en waar ik nog iets mee zou willen, maar ik zou helemaal kwaad zijn, en ik denk da ik er dan ok ff nie zou willen zien, als het na 3 maanden bleek da zij iets hadden.
Ik vind het ongelooflijk achterbaks, als je echt zo'n goede vriend was, had je het meteen gezegd, ookal zou die kwaad worden, hij heeft recht op de waarheid
Tja... als reactie op deze (en anderen) moet ik zeggen... ik heb hem net gebeld. En het gezegd... echt knallende ruzie weg vriendschap... denk ik. Liefde is geweldig maar ook allesverwoestend
Ik zie wel wat er verder gebeurt >>> thx voor reacties though
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:19
Verwijderd
Grom >>> nu heb ik dikke ruzie met m'n (ex) beste vriend maar ben wel blij dat ik het gezegd heb >>> thx voor jullie reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten