Oud 01-11-2004, 13:41
Erbenda
Erbenda is offline
Hey,

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op het gebied van vervolgstudies, en de studie taal & communicatie lijkt me wel interessant. Nou heb ik in het boekje van de UvA gelezen dat je in het eerste jaar veel les krijgt in debatteren, maar hier ben ik dus totaal niet goed in.
Weet iemand meer over deze studie? En zo ja wat vind je er zelf van? Wat is de precieze inhoud van de studie? etc etc... ik ken nl niemand die deze studie volgt...
Alvast bedankt!
Oud 01-11-2004, 17:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je er juist veel les in krijgt is het volgens mij juist geen probleem dat je er nog niet goed in bent want door die lessen zou je er dan juist beter in moeten worden. Het feit dat je veel van die lessen krijgt bewijst ook dat ze niet veronderstellen dat je dat al kunt. Ik denk dat het belangrijker is of je die studie en dus ook debatteren leuk vindt.
Oud 01-11-2004, 17:52
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-11-2004 @ 18:03 :
Als je er juist veel les in krijgt is het volgens mij juist geen probleem dat je er nog niet goed in bent want door die lessen zou je er dan juist beter in moeten worden. Het feit dat je veel van die lessen krijgt bewijst ook dat ze niet veronderstellen dat je dat al kunt. Ik denk dat het belangrijker is of je die studie en dus ook debatteren leuk vindt.
Ja ik vind het opzich wel leuk om te doen... en wil het ook best graag beter kunnen.
Oud 05-11-2004, 10:02
noodlle
noodlle is offline
Als je het wel leuk vind en ook wil leren, gaat dat ook echt wel lukken. Ik kon het eerst namelijk ook niet, vond het wel leuk en deed het best vaak daardoor gaat het nu een stuk beter. Zeg niet super goed, maar je kunt het echt leren als je het veel doet en zeker als je er les in krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten