Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Domheid A-Sensualiteit Humorloosheid Te erge onterechte arrogantie Sletterig en populair lachen Domheid Braafheid Domheid Trutterigheid Oneerlijkheid Taalfouten Domheid Lijkt me niet dat je een burgertrut bent als je deze eigenschappen niet hebt. Kijk maar naar mij! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() k was net helemaal blij......dat ik al die eigenschappen NIET heb.......staat er zo heel gemeen onder: "teveel make-up" ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn, ikke lekker ook reageren
![]() Wat vind ik niet mooi bij een meisje (innerlijk en uiterlijk) - Domheid (maar dat geldt ook voor jongens) - kakkleding (3 lagen, 2 kragen, babyroze, babyblauw...) - O benen - blond haar (meestal niet mooi) - Nepkrullen, nepblond haar, nephaar (NEP!) - Knotjes - smakken (bijvoorbeeld met kauwgom) - bekrompenheid (valt eigenlijk onder dom) - sletterigheid (en dan bedoel ik: elke week een ander hebben, of elke jongen neuken die ze kunnen vinden) - bier drinken (vind ik bij mannen al nix, laat staan bij vrouwen) - wijde broeken/truien (ok, veel skaters hebben het wel, maar ik vind het mooier als de vormen van een vrouw naar voren komen) - ranzig eten - gezicht onder geplamuurd (teveel make-up, barbie look-a-like) - afgekloven nagels (over het algemeen niet mooi, zeker bij vrouwen niet - ruwe handen (ik hou van zachte huidjes ![]() - slecht gebit (ook voor mannen) - te zware, harde, schetterende stem (moet lief en zacht zijn) - blauwe ogen (vind over het algemeen blond + blauwe ogen vreselijk, maar soms bij getinte meiden kan het mooi zijn) - spugen op de straat (staat gewoon ordinair) Nahja, kan wel uren doorgaan zo. Maar er zijn ook dingen die wel mooi zijn aan een vrouw: - roken (net zoals bij mannen KAN dit harstikke sensueel staan) - hoge hakken (staat vreselijk sexy) - Lange jassen - lang, los krullend haar - als ze heel sensueel een slokje nemen van hun drankje... - blote buikjes - strakke kleding (mits goed figuur) - nat haar (kan heel mooi zijn ![]() - intelligentie - medelevendheid, inlevingsvermogen - egaal gezicht (vind sproeten ed. lelijk) - lange nagels, en ringen om - ht moment waarop vrouwen hun benen over elkaar slaan - de manier waarop ze lopen - ondeugend kijken - donkere, diepe ogen. In combi met lange donkere pijpenkrullen!! - niet nonchalant of ordinair, maar toch niet op hun mondje gevallen - eigen mening - toch niet zo heel onschuldig zijn als ze overkomt - mysterieus lachen - wanneer vrouwen boos zijn Mjah ik heb zoveel dat ik er aan bewonder... kweenie.. arrogantie vind ik niet bij vrouwen passen... Mannen zijn het wel, maar das ook echt typisch mannelijk. Als een vrouw op een mannelijke manier arrogant is, doet ze iets niet goed... ![]() Kvind vrouwen sowieso mooier dan mannen. Veel mooiere vormen, en vaak in gedrag ook mooier. Kweenie... ![]() Nahja ik kan nog uren doorgaan in dit topic, maar ik heb er geen zin in ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Idd, als aan zo'n sigaret zie trekken. Dan is ze voor mij no optieon. Meestal dan, als ze echt heel aardig is, dan maakt het me niet zoveel uit of ze nu wel of niet aan de peuken is.
Nog iets, in het zwembad zie je wel eens meiden die zich niet onder de armen geschoren hebben. Bah wat vies. Maar dat zullen ze zeker ook van de jongens zeggen.
|
![]() |
laatst met een paar anderen de afknapper top 4 gemaakt.
1: geen string onder een strakke broek 2: ongeschoren oksels 3: roken 4: Limburg schoenen (plateauzolen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
-(bijna) geen borsten -A-spontaniteit/verlegenheid. verder is allesn al zo'n beetje genoemd. Ik vind sproeten btw helemaal niet erg, maar dan moeten die niet op het snijvlak van het gezicht zitten zeg maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
[QUOTE]Masked Mage schreef:
[B]-sletkleren -oversextheid -oninterresse -roken -zoenen zonder betekenis -dikke lagen make-up (op meer kan ik effe niet komen) jee!! allemaal eigenschappen die ik niet heb!!! kvraag me alleen af waarom alle meisjes die ze wel hebben zo'n beetje alle jongens kunnen krijgen die ze willen en ik nog steeds single ben... |
Advertentie |
|
![]() |
|
- onzekerheid, een beetje is niet erg, maar soms heb je van die meisjes die de hele tijd om niets zeuren en de hele tijd met zichzelf bezig zijn. verlegen zijn is niet erg.
- onverzorgdheid, meisjes die stinken, ongewassen haar bijvoorbeeld en meurende kleding. een beetje modder boeie, zolang het niet stinkt. - truttigheid, argh.. ik hoef geen britney spears wannabee airhead. - asociaal gedrag. uiterlijk boeit me niet zo. ze moet me wel kunnen opwinden, zowel fysiek en mentaal, ja dat kan wijsneus. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |
fout bij meisje blurred | 216 | 09-07-2004 12:04 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de man af bij een meisje? Verwijderd | 210 | 21-07-2002 10:05 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |