![]() |
|
![]() |
Ik heb een linux machien staan die permanent online staat en een domain gekocht. Nu wil ik voor mensen die belangstelling hebben een dienst aanbieden dat ze naam@mijndomein.nl kunnen krijgen die forward naar hun bestaande e-mail adres.
Met welke linux prog kan dat?? Is hier een goeie howto ergens voor? Kan iemand me een klein beetje op weg helpen? bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn God, wat meer info is niet geheel nutteloos hoor. WAT voor MTA use je, of dacht je soms dat we helderziend zijn? Wsch. maakt je MTA idd gebruik van Procmail als delivery prog. Zoek maar in de config files en mocht je er gebruik van maken, zoek dan op het internet naar Procmail howto (www.google.nl is goed)
Mocht je geen reet begrijpen van wat ik schreef, lees het dan nog 'ns rustig door, vraag wat je niet snapt of overweeg toch maar niet email forwarding aan te bieden omdat je niet de vereiste kennis hebt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |