Oud 21-05-2002, 23:54
forum.scholieren.com
forum.scholieren.com is offline
Ik heb een linux machien staan die permanent online staat en een domain gekocht. Nu wil ik voor mensen die belangstelling hebben een dienst aanbieden dat ze naam@mijndomein.nl kunnen krijgen die forward naar hun bestaande e-mail adres.
Met welke linux prog kan dat?? Is hier een goeie howto ergens voor? Kan iemand me een klein beetje op weg helpen?

bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2002, 00:01
Xero
Xero is offline
.procmail
Oud 22-05-2002, 00:31
dystopia
dystopia is offline
Mijn God, wat meer info is niet geheel nutteloos hoor. WAT voor MTA use je, of dacht je soms dat we helderziend zijn? Wsch. maakt je MTA idd gebruik van Procmail als delivery prog. Zoek maar in de config files en mocht je er gebruik van maken, zoek dan op het internet naar Procmail howto (www.google.nl is goed)

Mocht je geen reet begrijpen van wat ik schreef, lees het dan nog 'ns rustig door, vraag wat je niet snapt of overweeg toch maar niet email forwarding aan te bieden omdat je niet de vereiste kennis hebt.
Oud 22-05-2002, 07:51
Verwijderd
Is het iet makkelijker als je geowon via je domeinhoster [of wat je ook hebt] laat doen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:56
forum.scholieren.com
forum.scholieren.com is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Mijn God, wat meer info is niet geheel nutteloos hoor. WAT voor MTA use je, of dacht je soms dat we helderziend zijn? Wsch. maakt je MTA idd gebruik van Procmail als delivery prog. Zoek maar in de config files en mocht je er gebruik van maken, zoek dan op het internet naar Procmail howto (www.google.nl is goed)

Mocht je geen reet begrijpen van wat ik schreef, lees het dan nog 'ns rustig door, vraag wat je niet snapt of overweeg toch maar niet email forwarding aan te bieden omdat je niet de vereiste kennis hebt.
Wat is MTA?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
forum.scholieren.com schreef:

Wat is MTA?
Mail Transfer Agent. Sendmail, etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren