Advertentie | |
|
29-12-2019, 12:58 | ||
Citaat:
31-12-2019, 08:31 | ||
Citaat:
Hier ging je al de fout in. Wat is er dan zo dom aan je zusje ze kan toch een fout maken omdat jullie toch dezelfde jas hebben!. Ik bedoel jij bent ook niet PERFECT! Bijna iedereen die een broer(tje) of een zus(je) heeft irriteert zich wel aan hun ene wat meer dan de ander. Het hangt er het meest af hoe jij er mee omgaat. Ik heb dan geen broer in de buurt maar wel een jongen in de klas. Hij begon in het begin van het jaar dingen te doen zoals: Mensen zo maar slaan als ze per ongeluk tegen hem aanbotste ,mensen uitschelden en dan als iemand schold helemaal paniekeren en je stalken in de klas en dan de hele tijd naar je staarde. Daar begon het mee iedereen kon het slikken totdat hij iemand had gebeten en er had gelogen over tegen de juf. Maar hij heeft dus ook echt andere dingen gedaan maar ik hou het klein. Na een tijdje voelde hij zich gepest om wij tegen hem zeidde dat we aan hem irriteerde. Dus hij was de laatse 1,5 week voor de vakantie weg. Ik moet er met iemand over praten op een nette manier. Want met hem praten lukt niet omdatnhij alles op mij afschuift.... Misschien lukt dat wel bij je zusje. En als dat niet lukt sla effe het eruit op een kussen en denk dan aan waarom je denkt dat hetmis gebeurd. Praat ok met je ouders over je woedde want te veel woedde is niet goed voor je |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen tussen vriendin en zusje Kamrocks | 14 | 06-11-2018 15:49 | |
Psychologie |
Mijn zusjes Verwijderd | 15 | 05-12-2004 20:54 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 23:28 | |
Psychologie |
Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9.. Static Dollie | 21 | 11-02-2003 11:58 | |
ARTistiek |
~ Zusje, een verhaal over familiebanden ~ Anne | 12 | 27-04-2002 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hey lief zusje (Voor Eend) Andora | 3 | 06-02-2002 17:06 |