Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2010, 22:28
Verwijderd
Hallootjes.

Om te beginnen, ik ben 16 jaar en ik werk bij een supermarkt.
Bij die supermarkt heb ik een ontzettend leuke collega die vind dat wij erg op elkaar lijken.

Dus 3 dagen nadat ik haar op het werk had gezien hebben we afgesproken met 2 van haar andere vriendinnen.
Het was hartstikke gezellig enzo, en morgen komt ze toevallig weer effetjes langs.

Nou is het probleem:
- Haar vader vind het maar raar dat ze met een jongen omgaat en wordt hier soms ook echter boos om.
- Ze doet de laatste tijd een beetje vreemd als ik haar wil bellen. Reden: 'Ik ben te moe'

Reageer

Laatst gewijzigd op 17-04-2010 om 22:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2010, 01:01
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
ehh? Wat wil je weten?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 12:48
Verwijderd
Vervelend voor je. Maar als je gewoon iets kwijt wil, is daarvoor het 'hoe voel jij je op relationeel gebied'-topic. Een eigen topic openen is meer voor als je een vraag hebt
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Vervelend voor je. Maar als je gewoon iets kwijt wil, is daarvoor het 'hoe voel jij je op relationeel gebied'-topic. Een eigen topic openen is meer voor als je een vraag hebt
Heb ik ook

Ik snap dus niet hoe ik met van zulke ouders overweg kan gaan ?
Ook hoorde ik net van haar dat haar vader haar altijd slaat.

Ook snap ik dus niet hoe ik met die smoesjes overweg moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 20:05
Nona
Nona is offline
Als haar vader haar inderdaad slaat, dan zou het best eens kunnen dat haar thuissituatie tot haar vreemde gedrag leidt. Als ze erg gespannen is thuis vanwege de situatie, maar daar niet direct met je over wil praten (om welke reden dan ook) dan is het makkelijk een smoesje te verzinnen. En ook heel logisch eigenlijk, want als ze eerlijk is en zegt dat ze het er niet over wil hebben verwacht ze dat jij juist door gaat vragen.

Waarschijnlijk kun jij daar in de eerste instantie niets aan doen. Geleidelijk aan haar vertrouwen winnen en kijken of ze later wel wil praten, en makkelijker dingen vertelt, dat kun je wel doen. Luister goed naar haar en toon begrip. Lach haar niet uit en toon geen minachting voor dingen, ook al zijn ze irrationeel. Dan kun je nog wel eens ergens komen.
Reageren

Regels voor berichten