Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 18:49
shy girl
shy girl is offline
Ik heb de laatste tijd vaak last van schuldgevoelens als k een hele leuke dag heb gehad. Ik denk dan; je moet je nu weer slecht voelen. Misschien heeft het er mee te maken dat ik denk dat ik nooit echt lang gelukkig kan zijn ofzow , er is altijd wel iets aan de hand ..maar das niet het enige volgens mij..wie herkent dit of weet wat de redenen kunnen zijn? tis heel raar kweet ut..
Ik stel me aan, kijk eens naar anderen die het veel moeilijker hebbe..en ik wil gewoon aandacht..en stel me aan. Savonds zet ik meestal muziek aan en wil ik huilen. Heel raar..tis niet echt in huilen uitbarsten ofzow..dus daarom denk ik ook al dat ik me aanstel. Het zijn soms maar 2tranen....sorry voor dit vagen verhaaltjuh
thnx voorhet leze
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2002, 18:53
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
ik herken je vehaal echt, als ik me meer als een dag goed voel dan heb ik echt het idee van 'dit kan niet' maar dan voel ik me meteen daarna weer klote ik zou zelf ook echt nie weten hoe het komt
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:58
Verwijderd
Ik herken het wel..

khad het vooral toen ik uit mn depressie aan het klimmen was. Dat nare gevoel was zo vertrouwd, dat blije gevoel zo nieuw en daardoor eng. Ik zocht dan mn nare gevoel weer op, dat was veel vertrouwder en minder eng..

Tis met de tijd over gegaan
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 19:09
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
hey meisje

'k denk dat het komt doordat je gewend bent aan de 'vervelende' dagen, en daardor niet weet hoe je het beste kunt reageren als je een leuke dag hebt gehad.

Ik zou daarom ook zeggen, ga veel leuke dingen doen zodat je er aangewend raakt, zodat het niet meer vreemd voor je is allemaal.

En 's avonds ook, zorg dat je je geen moment verveeld, maar gewoon leuke dingen gaat doen. en als je dan 's nachts in bed ligt denk dan ook aan de leuke dag die je gehad hebt. En schrijf op dat je het leuk gehad hebt, en probeer het te accepteren dat je het leuk hebt gehad.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 20:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ja het komt me bekend voor. Als de dag erruugg leuk is geweest dan voel ik me daarna als ik thuis van alleen maar kut. Op zich kan ik wel redelijk met "me goed voelen" omgaan. Maar soms lukt het gewoon niet. Dan kan alles nog zo leuk geweest zijn, als ik dan thuis ben is dat leuke meteen verdwenen.
Misschien ligt het eraan dat er thuis gewoon een hele andere sfeer is, dat ik nie goed kan om schakelen Nja k weet et nie...

Kuzzz

ps. dit iz zo'n moment.....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 11:51
K
K is offline
ik dacht eigenlijk dat ik de enigste op de wereld was die dat gevoel had, maar jullie hebben dat dus blijkbaar allemaal ook. Het precies wat je zegt je voelt je kut en er zit af en toe een goeie dag bij maar het is moeilijk om dat vol te blijven houden.... praten jullie er wel over met vrienden enzo?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
K schreef:
praten jullie er wel over met vrienden enzo?
Neej, eigenlijk niet. Soms als ik me dan zo kut voel bel ik een vriendin op ofzow, dat helpt soms wel. Maar ik vertel dan niet dat ik belde om me daarna beter te voelen (gewoon bellen met een smoes zeg maar)

Kuzzz
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:54
Verwijderd
poeh, nou je het zegt!
ja ik herken het, had er alleen nog nooit over nagedacht...
ik heb het er ook nooit met mijn vrienden over, bang dat ze vinden dat ik me aanstel...
heej sjit hier ik herken jullie verhalen allemaal...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:06
shy girl
shy girl is offline
thnx voor de replies allemaal! fijn om t ezien dat er meerdere mensen zijn die dit hebbe.. ik praat er niet echt met vrienden over..ik durf niet veel meer te zegge...mag niet van mezelf, want ikwil niet dat zij eronder doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 10:05
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Ik zou daarom ook zeggen, ga veel leuke dingen doen zodat je er aangewend raakt, zodat het niet meer vreemd voor je is allemaal.


Volledig mee eens en het is nog leuk ook.

Citaat:
moenbase schreef verder:

En 's avonds ook, zorg dat je je geen moment verveeld, maar gewoon leuke dingen gaat doen.
Mwah, verveling is relatief, gewoon lekker dat goede gevoel koesteren kan ook goed zijn.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.