Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2005, 13:49
Verwijderd
Vanaf nu is er als proef een apart GTST topic, waarin spoilers gepost kunnen worden, zodat het andere topic er niet meer mee overloopt. Zie voor meer info de mededeling hierover.
Advertentie
Oud 22-10-2005, 19:16
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Lijkt me een beetje onhandig, omdat spoilers vaak deel uitmaken van een gewone discussie.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 22-10-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-10-2005 @ 20:16 :
Lijkt me een beetje onhandig, omdat spoilers vaak deel uitmaken van een gewone discussie.
Eens.
Maar we zullen zien.
Oud 23-10-2005, 11:33
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ja, ik vraag me af of het bij GTST nodig is. Het is niet zo dat mensen al van tevoren afleveringen gezien kunnen hebben, zoals bij Amerikaanse series..
Oud 23-10-2005, 11:41
Verwijderd
Toch zijn er in het gtst topic een of meerder mensen die al van te voren weten wat er nog gaat gebeuren, en dat wordt ook regelmatig in spoilers gezet. Vandaar een apart topic

Mocht het toch overbodig blijken te zijn, kan deze nog altijd gesloten worden
Oud 23-10-2005, 13:24
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
spoiler ze maar raak ik blijf lekker in de andere topic
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 23-10-2005, 21:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zelf vind ik het ook een beetje "onhandig", maar er waren wat mensen die hier voor waren. So I undestand. Ach ja, we zullen wel zien hoe het loopt.

Maar goed, we zouden spoileren hier. Dus daarom begin ik maar:

Deze week in GTST:

Maandag:
Robert verbaast zich over Laura's reactie op het nieuws van Arnie. Dorothea wordt door Laura voor het blok gezet: als ze zo graag wil dat Robert de waarheid weet dan moet ze het hem maar zelf vertellen. Janine wil zich niet langer voor haar gevoelens voor Ludo verontschuldigen. Ze vindt dat Sjors maar moet vertrekken als ze het niet aan kan.

Dinsdag:
De ruzie tussen Charlie en Dian loopt zo hoog op dat Dian ontslag neemt. Jer vindt het vervelend dat Dorothea geheimen voor hem heeft. De spanningen lopen hoog op tussen de twee geliefden. Nina heeft een plan om haar ouders bij elkaar te brengen en vraagt of Nick haar helpt.

Woensdag:
Jack, Dian en Sjors lijken in het duister te tasten in de poging een belangrijk mysterie te ontrafelen. Dan vindt er een onverwachte ontmoeting plaats. Barbara vertelt Robert dat haar broer gevraagd heeft om zijn kinderen in huis te nemen. Janine is verrast als Nina weer thuis komt wonen.

Donderdag:
Jefs toekomstplannen komen op losse schroeven te staan als Dennis zijn verbouwingsplannen voor de keuken van De Koning afkeurt. Sjors wil met de zoektocht naar het amulet stoppen. Bing vindt dat ze door moet gaan: het is de enige manier om haar vader beter te leren kennen. Jack, Dian en Sjors worden door iemand in de gaten gehouden. Bij Laura staat een wel heel ongenode gast op de stoep.

Vrijdag:
Robert heeft intens verdriet om Arnie. Dan komt zijn relatie met Barbara ook nog eens onder druk te staan wanneer ze bekent dat ze niet onder haar belofte uit kan en dat de kinderen van haar broer al onderweg zijn. Als Nick Charlie in De Koning op komt zoeken, kust hij haar opeens. Dennis is hier getuige van.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 19:04.
Oud 23-10-2005, 22:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Er is ons meerdere malen gevraagd om een spoilertopic en daarom dus deze proef

@Mr. Oizo: nu hoef je natuurlijk geen spoilertag meer te gebruiken

Even de spoilers uit het GTST topic van de laatste paar weken dus:

- Linda komt terug
- Helen komt terug
- Janine en Ludo komen weer bij elkaar
- Frits blijkt niet dood te zijn / komt terug?
- Jef wordt kok en start met Dorethea een eetcafé (mss ook met dennis en bing).
- Rosa gaat een wereldreis maken (en vertrekt dus uit de serie )
- Sjors wordt het dienstmeisje van ludo

En er gaan nog geruchten dat ook Rik en Anita nog wel eens terug zouden kunnen komen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-10-2005, 22:34
Verwijderd
Rot op, Helen terug???

Dit is te ongeloofwaarig aan het worden allemaal...
Oud 23-10-2005, 22:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 23-10-2005 @ 23:34 :
Rot op, Helen terug???

Dit is te ongeloofwaarig aan het worden allemaal...
haha, ja echt

ik vraag me werkelijk af wat voor rol zij dan gaat spelen, aangezien dat mens al superveel heeft meegemaakt! Wat kan zij nou nog voor nieuws meemaken?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-10-2005, 10:33
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 23-10-2005 @ 23:34 :
Rot op, Helen terug???

Dit is te ongeloofwaarig aan het worden allemaal...
ja want gtst is anders altijd heel dicht bij de waarheid, met zo'n beetje elke inwoner van meerdijk die ofwel een keer ontvoerd is ofwel een keer is vermoord (en soms dan gewoon weer droog de serie in komt wandelen).
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 24-10-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 24-10-2005 @ 11:33 :
ja want gtst is anders altijd heel dicht bij de waarheid, met zo'n beetje elke inwoner van meerdijk die ofwel een keer ontvoerd is ofwel een keer is vermoord (en soms dan gewoon weer droog de serie in komt wandelen).

Wat dacht je van Janine, ik kijk nog niet eens zo héél lang, maar van wat ik gezien heb heeft zij al drie gestoorde wijven achter zich aan gehad; Meike, Sophia en Vincenza.
Oud 24-10-2005, 10:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hier een spoiler van ratsja:

De stem die tegen Hannie sprak was van Casper v. B.

De schrijvers (en de kijkers) willen graag dat Frits terugkomt.
Of deze persoon Frits is of zijn tweelingbroer, wat is waar.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-10-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 24-10-2005 @ 11:33 :
ja want gtst is anders altijd heel dicht bij de waarheid, met zo'n beetje elke inwoner van meerdijk die ofwel een keer ontvoerd is ofwel een keer is vermoord (en soms dan gewoon weer droog de serie in komt wandelen).


Maar zelfs voor een soap gaat dit tever. Volgens mij boycotten alle castingbureau's gtst en hebben ze nu een acteurstekort, waardoor ze alle oude acteurs weer terug halen...


[editding] Oh nee, eeeh, het castingbureau voor schrijvers dan maar? (onzin schrijft) [/editding]

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 13:14.
Oud 24-10-2005, 13:18
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-10-2005 @ 11:54 :
Hier een spoiler van ratsja:

De stem die tegen Hannie sprak was van Casper v. B.

De schrijvers (en de kijkers) willen graag dat Frits terugkomt.
Of deze persoon Frits is of zijn tweelingbroer, wat is waar.
Is Casper van B. een acteur of is het een personage?
Oud 24-10-2005, 13:21
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Casper = Frits.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 24-10-2005, 13:38
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-10-2005 @ 14:21 :
Casper = Frits.
Oke
Dus Frits heeft een tweelingbroer? (Ik heb nooit gekeken tijdens de frits-tijd) Wie is dat en waarom is hij eruit gegaan destijds?
Oud 24-10-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-10-2005 @ 23:46 :
haha, ja echt

ik vraag me werkelijk af wat voor rol zij dan gaat spelen, aangezien dat mens al superveel heeft meegemaakt! Wat kan zij nou nog voor nieuws meemaken?
zich laten ombouwen.
Ads door Google
Oud 24-10-2005, 14:53
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Halflight schreef op 24-10-2005 @ 14:38 :
Oke
Dus Frits heeft een tweelingbroer? (Ik heb nooit gekeken tijdens de frits-tijd) Wie is dat en waarom is hij eruit gegaan destijds?
Ik weet niets van een tweelingbroer, en ik keek toen wel... Of heb ik toen iets gemist?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 24-10-2005, 15:42
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Halflight schreef op 24-10-2005 @ 14:38 :
Oke
Dus Frits heeft een tweelingbroer? (Ik heb nooit gekeken tijdens de frits-tijd) Wie is dat en waarom is hij eruit gegaan destijds?
hij werd vermoord
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 24-10-2005, 15:55
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 24-10-2005 @ 16:42 :
hij werd vermoord
Ja frits weet ik, maar zn tweelingbroer ook?
Oud 24-10-2005, 16:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Halflight schreef op 24-10-2005 @ 14:38 :
Oke
Dus Frits heeft een tweelingbroer? (Ik heb nooit gekeken tijdens de frits-tijd) Wie is dat en waarom is hij eruit gegaan destijds?
nee nee, dat staat er niet volgens mij.

Volgens mij weet ratsja al wel dat Casper van Bohemen (de acteur die Frits speelde) weer een rol gaat spelen, maar nog niet welke. Daarom zegt ie: of hij gaat zichzelf spelen of een tweelingbroer (ik denk dus dat dat laatste een gok is).

Maar dat is hoe ik zijn post interpreteer hoor, ik weet niet zeker of ik het juist heb.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-10-2005, 17:49
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-10-2005 @ 17:48 :
nee nee, dat staat er niet volgens mij.

Volgens mij weet ratsja al wel dat Casper van Bohemen (de acteur die Frits speelde) weer een rol gaat spelen, maar nog niet welke. Daarom zegt ie: of hij gaat zichzelf spelen of een tweelingbroer (ik denk dus dat dat laatste een gok is).

Maar dat is hoe ik zijn post interpreteer hoor, ik weet niet zeker of ik het juist heb.
Oh! Ok
Oud 24-10-2005, 19:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-10-2005 @ 23:12 :
@Mr. Oizo: nu hoef je natuurlijk geen spoilertag meer te gebruiken
Dan had dat best wel eerder vermeld kunnen worden. Dacht dat het een apart spoilertopic werd (want er waren mensen die het irritant vonden), vandaar...
Ach ja, verkeerd begrepen, zal mijn post ff aanpassen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-10-2005, 19:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-10-2005 @ 20:03 :
Dacht dat het een apart spoilertopic werd (want er waren mensen die het irritant vonden), vandaar...
Is het toch ook?
En de mensen die spoilers dus irritant vinden moeten gewoon wegblijven uit dit topic.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 24-10-2005, 19:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-10-2005 @ 20:27 :
Is het toch ook?
En de mensen die spoilers dus irritant vinden moeten gewoon wegblijven uit dit topic.
Daarom zegt de naam het al: apart spoilertopic, dus een topic vol met spoilertags.
Zo dacht ik dus in eerste instantie, maar boeit niet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-10-2005, 20:16
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
In de aftiteling stond dat de "geheimzinnige man" gespeeld werd door Chris Mennen, dus iig niet de oude Frits.
Nouja.. 't kan toch ook echt niet dat Frits niet dood blijkt te zijn?
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 24-10-2005, 23:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-10-2005 @ 20:40 :
Daarom zegt de naam het al: apart spoilertopic, dus een topic vol met spoilertags.
Zo dacht ik dus in eerste instantie, maar boeit niet.
ah oke, nou snap ik hem

maar chris mennen? geen casper dus?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-10-2005, 09:13
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Laen schreef op 24-10-2005 @ 21:16 :
In de aftiteling stond dat de "geheimzinnige man" gespeeld werd door Chris Mennen, dus iig niet de oude Frits.
Nouja.. 't kan toch ook echt niet dat Frits niet dood blijkt te zijn?
misschien om je op een dwaalspoor te brengen, chris mennen kan ook die krullenbol zijn.

Linda komt 31 okt terug in de serie en ze neemt iemand mee.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 25-10-2005, 09:29
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 25-10-2005 @ 10:13 :
misschien om je op een dwaalspoor te brengen, chris mennen kan ook die krullenbol zijn.

Linda komt 31 okt terug in de serie en ze neemt iemand mee.
Dan komt ook Fay Fischer in de serie, weet ik uit betrouwbare bron
Oud 25-10-2005, 11:02
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
stefano schreef op 25-10-2005 @ 10:29 :
Dan komt ook Fay Fischer in de serie, weet ik uit betrouwbare bron
Er gaan zelfs geruchten dat Peter kelder en Suzanne Balk terugkomen.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 25-10-2005, 11:10
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 25-10-2005 @ 12:02 :
Er gaan zelfs geruchten dat Peter kelder en Suzanne Balk terugkomen.
Dat is dan wel weer leuk, vind ik.
Oud 25-10-2005, 11:11
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
stefano schreef op 25-10-2005 @ 10:29 :
Dan komt ook Fay Fischer in de serie, weet ik uit betrouwbare bron
Dat is een van die kinderen van de broer van Barbara. Op teletekst staat dat die 31 okt. allemaal naar meerdijk komen.

Op teletekst staat ook dat er donderdag een ongenode gast voor de deur van Laura staat... Zou dat dan Linda zijn? of Guus ofzo?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 25-10-2005, 11:20
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-10-2005 @ 12:11 :
Dat is een van die kinderen van de broer van Barbara. Op teletekst staat dat die 31 okt. allemaal naar meerdijk komen.

Op teletekst staat ook dat er donderdag een ongenode gast voor de deur van Laura staat... Zou dat dan Linda zijn? of Guus ofzo?
ja is dondedag Linda en ze neemt iemand mee.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 25-10-2005, 12:51
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-10-2005 @ 12:11 :
Dat is een van die kinderen van de broer van Barbara. Op teletekst staat dat die 31 okt. allemaal naar meerdijk komen.

Op teletekst staat ook dat er donderdag een ongenode gast voor de deur van Laura staat... Zou dat dan Linda zijn? of Guus ofzo?
wordt druk de 31ste
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-10-2005, 12:58
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Sasz schreef op 25-10-2005 @ 13:51 :
wordt druk de 31ste
nou donderdag is de 27e hoor

maandag is het 31, en dan weet ik alleen zeker dat die 3 kinderen komen...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Ads door Google
Oud 25-10-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 25-10-2005 @ 12:11 :
Dat is een van die kinderen van de broer van Barbara. Op teletekst staat dat die 31 okt. allemaal naar meerdijk komen.

Op teletekst staat ook dat er donderdag een ongenode gast voor de deur van Laura staat... Zou dat dan Linda zijn? of Guus ofzo?
nee arnie
Oud 25-10-2005, 15:53
Dobomobo
Dobomobo is offline
STOM

in de Maas en geleenbode* van afgelopen week stond een stukje over een nieuw persoon die binnenkort in GTST gaat spelen. Het is een limburgs meisje met rood(niet natuurlijk) haar geloof ik.

Tussen de 20 en 30 jaar oud, en ze heette anique ofzo in 't echt. Meer weet ik niet meer want ik heb hem wegegooid perongeluk.

*Is een of ander lokaal krantje hier in zuidlimburg.
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 25-10-2005, 16:45
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 25-10-2005 @ 15:01 :
nee arnie
Arnie?, zou een stunt zijn als ze die opgraven
Oud 26-10-2005, 00:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-10-2005 @ 13:58 :
nou donderdag is de 27e hoor
maar op tv werd laatst wel letterlijk gezegd dat linda vanaf donderdag te zien was in gtst, dus ik denk dat die ongenode gast idd linda is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2005, 17:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, ik zie het wel wie er allemaal inkomen. De helft ervan is maar waar. Een paar maanden terug zei nog iemand dat 1 hele nieuwe familie in GTST zou komen (de pa zou de baas worden van de Rozenboom en de zoon werd verliefd op Nina) en daar heb ik (nog) niets van terug gezien. Dus ja, niet alles hoeft waar te zijn.

Maar houd Helen alsjeblieft daar in Canada (of was het nou Australië? ), zeikwijf is dat.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-10-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-10-2005 @ 18:37 :
Tja, ik zie het wel wie er allemaal inkomen. De helft ervan is maar waar. Een paar maanden terug zei nog iemand dat 1 hele nieuwe familie in GTST zou komen (de pa zou de baas worden van de Rozenboom en de zoon werd verliefd op Nina) en daar heb ik (nog) niets van terug gezien. Dus ja, niet alles hoeft waar te zijn.

Maar houd Helen alsjeblieft daar in Canada (of was het nou Australië? ), zeikwijf is dat.
Ik weet wel zeker dat Fay een vriendin van Nina wordt...
Oud 26-10-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-10-2005 @ 18:37 :
Tja, ik zie het wel wie er allemaal inkomen. De helft ervan is maar waar. Een paar maanden terug zei nog iemand dat 1 hele nieuwe familie in GTST zou komen (de pa zou de baas worden van de Rozenboom en de zoon werd verliefd op Nina) en daar heb ik (nog) niets van terug gezien. Dus ja, niet alles hoeft waar te zijn.

Maar houd Helen alsjeblieft daar in Canada (of was het nou Australië? ), zeikwijf is dat.
daar bedoelen ze de broer v an barbara mee en die kinderen.
Oud 26-10-2005, 18:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-10-2005 @ 19:24 :
daar bedoelen ze de broer v an barbara mee en die kinderen.
Hehe, als dat zo is dan was het gerucht "er komt een nieuwe familie in GTST" goed, maar de inhoud ervan klopte totaal, maar dan ook totaal niet!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-10-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-10-2005 @ 19:46 :
Hehe, als dat zo is dan was het gerucht "er komt een nieuwe familie in GTST" goed, maar de inhoud ervan klopte totaal, maar dan ook totaal niet!
hoe bedoel je.
ik v raag me af waar mensen die info vandaan halen allemaal.
Oud 26-10-2005, 18:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-10-2005 @ 19:46 :
Hehe, als dat zo is dan was het gerucht "er komt een nieuwe familie in GTST" goed, maar de inhoud ervan klopte totaal, maar dan ook totaal niet!
Hoezo klopte de inhoud totaal niet? Misschien komt dat allemaal nog wel? Zou me niks verbazen, want wat moet die broer van Barbara anders in Meerdijk? Bovendien is de verhaallijn van de rozenboom afgelopen (Isabella, vader Isabella en Valerie) dus het wordt wel weer tijd voor een nieuwe eigenaar.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2005 @ 19:59 :
Hoezo klopte de inhoud totaal niet? Misschien komt dat allemaal nog wel? Zou me niks verbazen, want wat moet die broer van Barbara anders in Meerdijk? Bovendien is de verhaallijn van de rozenboom afgelopen (Isabella, vader Isabella en Valerie) dus het wordt wel weer tijd voor een nieuwe eigenaar.
dat is laura toch ik ga hetn u kijke ndoeei
Oud 26-10-2005, 19:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-10-2005 @ 20:06 :
dat is laura toch ik ga hetn u kijke ndoeei
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2005, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2005 @ 20:09 :
laura is de nieuwe manager vd rozenboom.

maar ik hoorde linda's stem jullie ook.
en die hannie is dus nooit dood gezien, dus ik denk niet dat ze dood is. en wat een raar mens op die begraafplaats.
Oud 26-10-2005, 20:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-10-2005 @ 20:49 :
laura is de nieuwe manager vd rozenboom.

maar ik hoorde linda's stem jullie ook.
en die hannie is dus nooit dood gezien, dus ik denk niet dat ze dood is. en wat een raar mens op die begraafplaats.
Oh, dat van Laura wist ik niet, maar ik heb dan ook vrij veel afleveringen gemist de afgelopen weken. Ik vind 't btw helemaal niks voor Laura

En ja, dat was idd Linda's stem.

En ik vond die persoon op de begraafplaats ook maar raar. Ben wel benieuwd wie dat was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Prison break
Verwijderd
500 05-06-2006 02:27
Films, TV & Radio Gtst[20]
Verwijderd
500 23-05-2006 21:29
Films, TV & Radio Gtst [18]
Verwijderd
500 17-11-2005 19:43
Films, TV & Radio [Spoilertopic] ONM
Verwijderd
1 15-11-2005 16:55
Films, TV & Radio welke bb-bewoner is jouw favoriet?
crook
7 27-10-2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.