Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2009, 12:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De afgelopen week waren er nieuwe programma's op de publieke zenders, onder de noemer 'TV Lab'. Een kijkerspanel van 4000 mensen beoordeelt de tv-programma's en hun mening wordt meegenomen in de uiteindelijk beslissing of deze tv-programma's voortaan vaker op de buis zullen komen.

Heb jij programma's gezien van TV Lab? Zo ja, wat vond je er van?

En wat vind je van het idee, om een week lang programma's uit te proberen en een kijkerspanel te laten mee beslissen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2009, 12:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb gister Laat me niet lachen gekeken. Ik vond het best grappig en ook redelijk vernieuwend. Het spelletje 'wie het eerst lacht, heeft verloren' bestaat natuurlijk al langer. Maar in deze opzet voelde het niet alsof het iets was wat ik al veel vaker heb gezien en het was wel een show die ik vaker zou willen gaan kijken.


Ik vind het verder ook best een goed plan om kijkers mee te laten oordelen over het voortzetten van een programma, alleen vind ik dat niet passen bij de publieke zenders.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 21:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind het een erg goed initiatief, alleen heb ik vrij weinig gezien wat me echt enthousiast maakt.

Gangmakers vind ik niet echt boeiend. Een korte aaneenschakeling van te flauwe grappen
Blikvoer kon mn aandacht niet vasthouden
Comedy at Work had ik veel van verwacht, maar meer dan een slap aftreksel van iets dat cabaret moet heten is het niet. Heb zelfs niet moeten glimlachen terwijl ik normaliter erg van cabaret houdt en daarin vrij breed in georiënteerd ben.
The Wrong Door, Britse comedy. Meestal zijn die erg goed te doen, maar nu heb ik het halverwege afgezet omdat het echt niet leuk was. Jammere keuze aangezien er veel leuke comedy's zijn.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 21:29
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik heb gister Laat me niet lachen gekeken. Ik vond het best grappig en ook redelijk vernieuwend. Het spelletje 'wie het eerst lacht, heeft verloren' bestaat natuurlijk al langer. Maar in deze opzet voelde het niet alsof het iets was wat ik al veel vaker heb gezien en het was wel een show die ik vaker zou willen gaan kijken.


Ik vind het verder ook best een goed plan om kijkers mee te laten oordelen over het voortzetten van een programma, alleen vind ik dat niet passen bij de publieke zenders.
Ik vond het niet echt een leuk programma. Ik vind dat "geforceerd grappen maken" afschuwelijk. Sommige dingen vond ik leuk, maar grotendeels vond ik het ergerlijk.

Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden dat kijkers nu mogen oordelen. Je ziet toch aan de kijkcijfers of een programma een succes is of niet?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 21:41
Verwijderd
Ik heb ook laat me niet lachen gekeken. Ik vind het concept leuk, maar ik heb zelf niet echt meegelachen. Had het idee dat de mensen op het podium vooral lachten uit nervositeit. Maar mijn vriend zat wel te schateren, dus er is een doelgroep voor.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 13:53
Soepvork
Soepvork is offline
Ik vond laat me niet lachen ook niet heel erg grappig. Wel een leuk concept.

Brainstorm en De Bubbel vond ik wel zeer voor herhaling vatbaar.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 18:24
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb Comedy at work gezien. Ik moest wel even glimlachen om Jantino in het begin, maar veel meer dan dat werd het ook niet, en halverwege dat gruwelijke typetje met 2 mensen uit het publiek heb ik het afgezet.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 17:06
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vond laat me niet lachen erg leuk.
Heb ik ook: ik weet wat jij deed gekeken. Dit vond ik wel grappig. Maar vraag mij wel af of het wel helemaal waar is.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 18:25
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Leuk hoor vernieuwende televisie, maar dan moet het wel leuk zijn om naar te kijken en dat was het meestal niet. Mislukt experiment dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saairdbeving! #1698
Chick Rock
501 18-08-2012 17:56
Films, TV & Radio Tweeduizendseks
MiBe
9 10-09-2010 15:25
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Muziek Je favorite songtekst
Vämpiria_Moon
113 02-04-2003 20:32
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.