Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 15:40
Israeli_boy
Israeli_boy is offline
Wat vonden jullie van die documentaire zondag avond over Michael Jackson?

Ik zelf vond hem erg goed en ben er van overtuigd dat hij egt genaaid is door die Martin Bashir(interviewder). Hij had egt super veel eruit geknipt in het eerste interview
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 15:50
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Er zaten zeker een paar goeie dingen in. Maar het was errug slecht uitgewerkt, en het kwam een beetje over als een Tell-Sell campagne die wilde laten zien hoe geweldig Michael Jackson (nog steeds) is. Die vent die de hele tijd in Neverland rondliep op de kleine paadjes was mateloos irritant en zo van het eerder genoemde Tell-Sell kanaal afgeplukt. Verder liet Michael Jackson zelf niets horen wat zonde was. Verder staan de 2 documantaires gewoon loodrecht tegenover elkaar, en van allebei zijn dingen waar, want uit Take 2 zijn ook heel veel stukken weggelaten, wees eerlijk, veel fragmenten werden niet behandeld...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:52
Israeli_boy
Israeli_boy is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 16-04-2003 @ 16:50:
Er zaten zeker een paar goeie dingen in. Maar het was errug slecht uitgewerkt, en het kwam een beetje over als een Tell-Sell campagne die wilde laten zien hoe geweldig Michael Jackson (nog steeds) is. Die vent die de hele tijd in Neverland rondliep op de kleine paadjes was mateloos irritant en zo van het eerder genoemde Tell-Sell kanaal afgeplukt. Verder liet Michael Jackson zelf niets horen wat zonde was. Verder staan de 2 documantaires gewoon loodrecht tegenover elkaar, en van allebei zijn dingen waar, want uit Take 2 zijn ook heel veel stukken weggelaten, wees eerlijk, veel fragmenten werden niet behandeld...
Michael Jackson liet zelf niets horen omdat het een objectief interview moest zijn. Hij wou laten zien zien dat er veel is uit gehaald en dat de kijker zelf zijn conclusie moet trekke ,daarom zei hij zelf niets. en het tweede over dat in take 2 veel is weggelaten is omdat ze alleen de onderwerpen behandelde waar zo veel ophef was over gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:37
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
danni schreef op 16-04-2003 @ 17:52:
Michael Jackson liet zelf niets horen omdat het een objectief interview moest zijn. Hij wou laten zien zien dat er veel is uit gehaald en dat de kijker zelf zijn conclusie moet trekke ,daarom zei hij zelf niets. en het tweede over dat in take 2 veel is weggelaten is omdat ze alleen de onderwerpen behandelde waar zo veel ophef was over gemaakt.
en de dingen die klopte hebben ze weggelaten...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:15
<<Latin*Metal>>
Avatar van <<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 16-04-2003 @ 20:37:
en de dingen die klopte hebben ze weggelaten...
Omdat dat klopte toch???
Wat is dan het probleem??
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:06
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ik ben opzich wel overtuigd, maar ik heb wel altijd nog mijn twijfels.

Als je kijkt naar die geinterviewde mensen zou je meteen denken dat het allemaal echt is, maar je wilt niet weten wat er allemaal gedaan zou worden om de carriere van Micheal Jackson weer in veiligheid te brengen.
En idd die stomme Tell sell man hadden ze ook weg moeten laten. Voor mij werd het daardoor nou niet echt betrouwbaarder. Daarvan krijg ik al direct het gevoel alsof ikzelf genaaid word.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
danni schreef op 16-04-2003 @ 17:52:
Michael Jackson liet zelf niets horen omdat het een objectief interview moest zijn.
hehe...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:28
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
CycLoner schreef op 17-04-2003 @ 18:21:
hehe...
idd, was het nu dan zo objectief?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 11:06
Israeli_boy
Israeli_boy is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 17-04-2003 @ 20:28:
idd, was het nu dan zo objectief?
Ja ik denk van wel, je weet natuurlijk nooit zeker want mischien hebben ze niet alles laten zien maar ik geloof hem wel. Ik zie hem echt niet aan voor een pedofiel.
En hij is mischien een beetje exentriek maar hij is gewoon gek gemaakt door de media.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 14:37
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
danni schreef op 21-04-2003 @ 12:06:
Ja ik denk van wel, je weet natuurlijk nooit zeker want mischien hebben ze niet alles laten zien maar ik geloof hem wel. Ik zie hem echt niet aan voor een pedofiel.
En hij is mischien een beetje exentriek maar hij is gewoon gek gemaakt door de media.
mix de 2 docu's en je krijgt de uitkomst...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 16:29
Pla
Pla is offline
Ik heb hem op video en nog steeds niet gekeken.. Toch maar eens doen dan
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 07:54
GroteOneindig
Avatar van GroteOneindig
GroteOneindig is offline
ik heb die documentaire ook gezien en de media heeft idd heel veel lopen overdrijven.
zo las ik in de krant dat Michael zijn zoontje ondersteboven aan een been over de railing van het hotel balkon liet hangen, terwijl hij hem duidelijk gewoon vast had. ze liegen dus niet maar overdrijven wel ontzettend bij de media
__________________
i'll take responsibility for what i do, but not for what i am----NOFX "don't call me white"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Michael Jackson Take 2
Israeli_boy
4 19-04-2003 21:05
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19
ARTistiek Lichtpunt in mijn leven
Junkfood Junkie
21 11-03-2002 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.