Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2005, 18:33
Verwijderd
Ok, hier komt het. Men zit te zeuren over dat Lifestyle saai wordt. Er wordt geantwoord dat je dan zelf leuke topics moet openen.

Welaan, Teun neemt het initiatief. Ik zit nu al zes jaar op dit forum, waarvan vijf jaar op dit súbforum, en 't is de eerste keer dat ik een videotopic voorbij zie komen. Waarom wordt het dan gesloten? Naar mijn idee heeft het wel degelijk toevoegende waarde.

Ik heb nogal het idee dat er nogal gekeken wordt naar wat LS allemaal níet is, in plaats van naar wat LS allemaal wél is. Als losse vragen a la 'wat vind je van deze schoenen' niet mogen, als je niet mag zeggen welke forummer je leuk gekleed vindt gaan en welke niet, als je niet te vaak mag laten zien wat jóuw lifestyle qua kleding zoal is aangezien fototopics gelimiteerd zijn, en topics waarin je je eigen stijl kan laten kennen door middel van bewegend beeld nu ook al taboe zijn - wát mag er dan nog wel? En waarom moet elk initiatief tot het enigszins boeiender maken van dit deelforum worden afgekapt, doorgaans zonder discussie?

Dan kun je wel zeggen dat er filmpjes in het fototopic mogen, maar dat doet toch geen hond. Alsof er óóit iemand is geweest die filmpjes heeft gepost in het fototopic, op de twee uitzonderingen die de regel bevestigen na.

Het boeit me niet eens zó veel, allemaal. Maar het is gewoon flauw dat veel van de positieve inbreng verloren gaat, terwijl er ondertussen juist om die inbreng gezanikt wordt door jan en alleman. Daarbij verveel ik me en wil ik graag een filmpje posten, en dan niet in het fototopic, want dat is een FOTOtopic, maar in een VIDEOtopic, wat dit dus wel is.

GEITENKAAS!

Drie tegen één dat ik een waarschuwing danwel een ban krijg voor dit topic. En tien tegen één dat 't gesloten wordt. Wellicht moet ik om liberté gaan roepen
Advertentie
Oud 10-11-2005, 18:46
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
[size=9viva la revolution!!!!
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 10-11-2005, 18:59
Verwijderd
Make love to the system!
Oud 10-11-2005, 19:02
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Knarsentand the system!
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 10-11-2005, 19:12
Verwijderd
Ja, al het bovenstaande, plus: post 'es filmpjes. >:]
Oud 10-11-2005, 19:18
Verwijderd
ieeeeh ik schrok op t einde
Oud 10-11-2005, 19:27
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dit riekt naar pr0n.
Oud 10-11-2005, 19:43
Verwijderd
Het valt me nu pas op dat je een MSN-geluidje hoort in m'n film. Typisch.
Oud 10-11-2005, 20:29
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Zie: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1300164
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.