Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mjaah, zal wel aan mij liggen. ![]()
|
M'n ex vriend was een keertje erg romatisch...zucht
Toen we het voor het eerst deden had ie allemaal kaarsjes in z'n kamer gezet...mooi muziekje op......heel groot bed met ook allemaal kaarsjes eromheen..... Het meest romantische wat m'n huidige vriend heeft gedaan voor me...hmz.... S'avonds een cruise gemaakt door verlicht Amsterdam en lekker een wijntje op de boot drinken met z'n tween....soms even buiten uitwaaien en naar alle lichtjes op het IJ kijken En ik had laast een ontbijtje op bed gehad. Hij stootte wel m'n drinken om maar het was lief bedoeld |
![]() |
|
in de zomer had ik al bijna iets met me huidige vriend..en toen zijn we naar de kermis geweest..daar heeft ie n knuffel gewonne..alleen op de kermis kregen we beetje ruzie..dus die knuffel heeft ie nooit aan me gegeven..
pas geleden ging ik op vakantie en we hadden net iets..toen zei ie: ik heb iets voor je zodat je aan me zult denken..had ie die knuffel nog steeds bewaard en die heb ik toen gekregen..vond ik echt KEILIEF..zon simpel kadootje dat heeft me echt blij gemaakt! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb zo veel lieve dingen gekregen. een ring oorbellen kettingje (zonder hangertje, gewoon mooie) lingerie setje zonnebank kaart lamp. maar het liefste vond ik toch dat ie me een keer uit mijn werk kwam halen en een bos roosjes voor me had gekocht. En toen ik op vakantie ging, en ik hem vet zou gaan missen, heeft ie voor me een knuffel zwaan gekocht en zijn geurtje erop gespoten, zodat ik aan hem kon denken. Simpele dingen vind ik het liefst, het hoeft niet duur te zijn.
|
mijn vriend heeft een keertje een 4 gangen dinee gekookt voor mij. hij had te tafel heel mooi aangekleed, met kaarsjes enzo....
dat vond ik echt superlief!!! En een keer had hij een roos op m'n kussen gelegd, echt heel onverwachts, voordat ik in bed kwam... ![]()
|
het klinkt misschien vreemd maar toen ze een keer zei dat ze van me hield. We zeggen het wel vaker tegen elkaar maar ik zal het ff uitleggen.
In het begin van onze relatie(nu meer dan 1 jaar ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jeeeeeeh zilver haha is niks waar goud is the best ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft? essie1234 | 93 | 30-12-2016 09:13 | |
Liefde & Relatie |
Het liefste.... Tsu | 36 | 18-03-2006 17:56 | |
Liefde & Relatie |
liefste smsje Roffachick | 118 | 28-10-2005 19:58 | |
Software & Hardware |
[Script] Wat is er nu chursel | 2 | 07-11-2002 18:38 | |
De Kantine |
Wat is jouw liefste wens?? mensje85 | 48 | 01-10-2002 14:41 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het liefste... casey | 14 | 22-06-2002 10:23 |