Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://dlh.net/getfile.php?81:/Delta.../dfbhd1505.zip
download en installeer die en wees mij dankbaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmm.. dankbaar? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gekke is dat ik wel met singleplayer etc team sabre heb.. maar met multiplayer blijkbaar niet.. en zonder reden er uit gekickt worden is ook niet alles ![]() maar ga deze proberen. zit op 35 procent bijna ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien eens proberen om TS er opnieuw op te zetten? (Btw, Delta Force 2 blijft en is de beste, in multiplay dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb m niet legaal, maar het gekke is dat hij t bij mijn ex (daar heb ik t spel van) wel gewoon doet en vroeger deed hij t bij mij ook gewoon. Alleen nu gooit ie m eruit zonder ook maar een melding.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee je moet niet een online account hebben voor MP.. het gekke is dat mijn ex met deze gewoon online kan gamen.. ik kon dat eerst ook toen ik t installeerde op mn andere pc.. en toen heeft mn ex dus het spel gebrand op een andere cd en nu doet ie t niet. ook niet op de computer van Metal_Jacket. zou t daar misschien mee te maken hebben? door het nog een keer branden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Een illigale versie is gecracked, wanneer er een update van het spel uitkomt moet ie weer gecracked worden Een crack is gewoon een bestand wat (meestal) de executable vervangt zodat je het kan spelen Mag alleen geen links geven hier ![]() |
![]() |
|
volgens mij mag je wel gewoon zeggen:
kijk op: www.gamecopyworld.com en dan bij GAMEINDEX (rechtsonderin) en dan bij de letter van de game (D dus ![]()
|
heb je een bestand je met iets in de naam van gamefix of crack ofzow? en dan de versie van het spel dat jij hebt?
Dat rar bestand is net zoiets als Winzip (maar dan dus Winrar ![]()
|
Loontjuh, ik zou alles er gewoon vanaf gooien (wel via congiguratiescherm-->software uiteraard
![]() Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Delta Force 2 Tumor | 8 | 21-01-2004 15:37 | |
Games |