![]() |
||
Citaat:
Zoiets heeft een vriendin van mij ook gehad.. die is er toen mee naar de dokter geweest en heeft die bultjes moeten laten weghalen omdat ze steeds dikker werden en omdat haar oog erg pijn deed enzow...
||
![]() |
Citaat:
hallo, het is echt zo hoor, okey heersen is een beetje een raar woord, maar het is zeker wel besmetelijk en hier in almere ken ik nu 5 mensen met onstoken ogen, inclusief ikzelf. dus de komende tijd geen oogpotloodjes en mascara van anderen lenen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar gewoon dat t vaag was..... ach naja make-up lenen deed ik toch al niet ![]() maar wat is er dan ontstoken...? de buitenkant (ooglid, haarzakje, weet ikveel) of echt je oog? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nu is dat wel weer over, door die zalfjes. maar echt bultjes heb zelf nooit gehad, maar me moeder wel. maargoed, als het na een paar dagen nog niet minder wordt zouy ik toch maar wel ff naar de dokter gaan, hoor. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb Mijn ogen ook ontstoken....ik was naar de dokter gegaan omdat mijn rechter oog(onderkant) helemaal dik en rood paars was...dus kreeg ik daar druppels voor(rechter oog)
Nu een week later heb ik mijn linker oog helemaal opgezwollen alleen dan op de plek waar je normaal oogschaduw op doet... NU moek dus eigenlijk naar de dokter gaan ...maar jah daar heb ik geen zin in... want ik heb dus 2 verschillende soorten ontstekingen aan mijn ogen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat heb ik ook gehad (maar dan zonder dat mijn oog blauw en zo werd) en die bolletjes scheurden dan zo langs mijn oog, maar ze zijn vanzelf weggegaan, maar als het bij jouw ook nog blauw enzo is, zou ik tohc maar ff naar de dokter gaan |
![]() |
|
Owww het 'heerst' dus. Mn moeder, mn broertje en ik hebben t ook gehad en mn zusje heeft t nu waarschijnlijk. We dachten al dat we t hadden meegenomen uit Spanje in de meivakantie. Maar zodra je druppeltjes hebt, gewoon 4x per dag druppelen en dan is t in een week/anderhalve week over.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ogen veranderen snel? Daantje_0705 | 8 | 20-09-2008 12:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over een lui oog vosje16 | 8 | 25-08-2006 15:20 | |
Verhalen & Gedichten |
tranen in je ogen nestosyl | 3 | 09-10-2004 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |