Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tja, kom ik weer met mijn standaard woorden. Doorgaan, als je van haar houdt.
Je zegt dat je een ander kan krijgen die je wel vaker kan zien. Maar het gaat er toch niet in de eerste plaats om hoe vaak je bij elkaar kan zijn? Als je die andere meid wel vaak ziet maar geen liefde voor haar voelt, heeft het ook geen nut. Maar als je er nu al aan twijfelt, of je bij je huidige vriendin blijft, of met die andere meid verder wilt, heeft het misschien al geen zin meer om met je huidige relatie verder te gaan. Denk er eens goed over na: Voor wie voel je het meest. Laat dat gevoel de beslissing nemen en niet de afstand. Het gaat immers om liefde, niet om afstand. Succes ermee. -xxx-
|
als je echt helemaal gek op de bent dan moet het voltehouden zijn..
weetjuh mijn zus heeft al 6 jaar verkering met een jongen waarvam ze de eerste 5 jaar 2 uur uit elkaar hebben gewoond.. dat is volgens mij wel een bewijs van dat als je echt van elkaar houd alles mogelijk is!!!! dikke kuz
|
![]() |
hmm, ik zie mijn vriend 1x in de 1 of 2 weken, en vind dat al weinig
![]() ![]() als je echt veel van haar houdt zal het wel lukken, dat is ene beetje cliché maybe, maar wel de waarheid vind ik!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn... ik zou dood gaan als ik hem zo weinig zou zien... Maar ik hou nou eenmaal zeer veel van hem, en zou mezelf die pijn aandoen voor hem. Dat issie zeker waard!
Maar wel moeilijk ![]() En ik denk dat je het vol kunt houden als je er allebei evenveel voor over hebt... Moeilijk wordt het, maar als je maar bedenkt dat het echt wel een een keer beter gaat! Als je van elkaar houdt, moet het lukken! heel veel sterkte en succes!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Houd nog van je ex Jason2 | 15 | 31-12-2010 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Johannes de Doper [Komedie] Green Day | 11 | 15-08-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Humor: Johannes de Doper Green Day | 9 | 09-08-2005 21:35 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |