Advertentie | |
|
![]() |
|
4tal ingame filmpjes:
Belegering van een kasteel (12 MB) Bouw en vernietiging van Siege Towers (10 MB) Gevecht binnen in een kasteel (6 MB) Gevecht in de buitenlucht (7 MB) ![]() ![]() (even van gamer.nl gejat zodat mensen in 't topic beetje weten hoe en wat) Net de filmpjes gekeken; ik ben een beetje teleurgesteld; ook inderdaad vanwege de switch naar 3D. Ik had gehoopt dat alles wat realistiser eruitzag (kwa interactie vooral). 't valt me nog mee dat de bomen iig. nog heen en weer bewegen en niet statisch stilstaan. Waar ik me altijd aan erger bij (sommige) strategie spelen is .. dat je dan zeg maar twee groepen mannetjes hebt en dan gaan ze elkaar aanvallen en dan zie je ze in een perfect rijtje staan en telkens dezelfde hakbeweging maken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben je dan juist niet extra bang dat 't teleurstellend word .. omdat 't inderdaad naar 3D overgezet is en idd. voor zover je kan zien, weinig vernieuwends toegevoegd is? ![]() 2D is misschien 'oubollig' maar Stronghold in 2D was echt ubergeweldig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Songteksten over puberteit en/of onbereikbare liefde RedQueen | 10 | 24-04-2006 22:13 | |
Psychologie |
Muziek. Quiana | 499 | 07-10-2004 11:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutietheorie is bull-shit! Hydrogen | 322 | 20-05-2004 09:01 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
uprising of a holy tide + 2 andere gedichtjes.. AnTaRTiCa | 6 | 24-03-2002 15:08 |