Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jawel, want het maakt uit omdat je zegt dat je moeder gaat flippen... als je moeder gaat flippen omdat je 13 bent en met een gast van 21 naar bed gaat kan ik het snappen hoe oud is die jongen dan? en waar woont hij? want je moet er best veel voor over hebben wil je elke keer op en neer reizen etc en je kent hem nu nog geeneens.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij woont op iets van een uur met de trein denk ik. of 3 kwartier. ik ken hem in principe inderdaad niet, maar uit msn gesprekken en mailen... ik weet dat het in het echt altijd anders is, maar...
||
![]() |
Citaat:
niet zodat ik die nog achter de hand heb, maar dan ga ik daar misschien meer voor vechten. als ik die andere persoon toch wel erg leuk vindt.. tsja..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
uitmaken met me vriend is moeilijk omdat hij mij gewoon wel helemaal geweldig vindt.. en ja weet dat gevoelens heel anders kunnen zijn, daarom denk k er ook over om af te spreken als ik nog wel wat met me vriend heb. maar dat is toch ook niet eerlijk tegenover hem?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
waaaa, ik ga et denk toch maar eerst uitmaken met me vriend. maar tis zo stom, heb geen echte reden, ben gewoon niet verliefd meer maar hoe leg ik dat ooit uit.. ![]() dat kan niet..!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je hebt dan je internet vriend nog niet ontmoet en vervolgens blijkt hij een draak van een viezerik te zijn en zit jij zonder vriend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed, nu nog een definitieve oplossing... t uitmaken dus maar hoe...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent gewoon niet verliefd meer, klaar. Is dat niet de beste reden om het uit te maken?
||
![]() |
Citaat:
geen reden om het uit te maken met me vriend had ik het over hoor. ik ben gewoon niet verliefd meer op hem. maar is dat een reden die aanneembaar is? ik zou het iig niet leuk vinden. (Tis waar, k maak het niet uit door die andere jongen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
om het uit te maken nee want je moeder flipt dan dus als je het met die internet viezerik aanlegt en misschien is dat dus een viezerik en vervolgens heb jij het al uitgemaakt met je vriend ..om hem en dan zeg je ook nog in je 1e post van 'ik wil mijn relatie niet op het spel zetten' en 'ja ik was toch al van plan het uit te maken' als je dat wilt, maak het dan uit, als je niet meer verliefd bent is dat dan toch reden genoeg? of je bent bang om alleen te zijn als die viezerik tegen valt.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zou jij dat een goede reden vinden als iemand het uit zou maken omdat die niet meer verliefd is? ik vind het altijd zo een zwakke reden.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() als je niet meer verliefd bent heb je juist geen reden om te doen alsof je wel van je vriend houdt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een concrete reden a la 'je stinkt' 'je bent vies' ... zoiets? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, waarom zou je een relatie willen als je niet verliefd bent op iemand?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
sex huisvesting vreten niet alleen zijn |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan moet je dat alsnog zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou, ik moet hem dan maar gewoon zeggen dat ik niet meer verliefd ben en hem meer als ene goede vriend zie. ofzo. nou em eerst nog eens zien..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |