Advertentie | |
|
![]() |
|
Herkenning.
Ik kreeg 11 maanden nadat het uit was gegaan met een goede vriend van mijn eerste vriend. Dat is van mijn kant altijd goed gegaan, soms heb ik mijn eerste vriend nog wel eens teruggezien, maar grotendeels wisselden we geen woord en altijd was mijn vriend erbij. Hij had er alleen meer moeite mee, het idee dat ik een ex van een goede vriend van hem was. Het is erom een keer uitgeweest, dat hij het niet meer wist, maar ik heb kunnen laten merken niets meer om mijn ex te geven in de vorm van verliefdheid of meer willen. Het rotte dat ik heb uitgevoerd is mijn ex-vriend vertellen dat ik verliefd was, op een goede vriend van hem, terwijl deze dat wilde doen. Beetje lullig van me, dat snap ik achteraf ook wel. Iedereen reageert verschillend, het was geluk hebben dat mn ex het positief opving. Naar mijn idee is ze nog niet over Erwin heen. Ik zou er eens heel erg diep over nadenken, want jezelf kwetsen is niet de beste oplossing. Je moet zien te ontdekken wat ze wil. Als ze door wil met Erwin vind ik het wel verraad en is ze het je niet waard. Met Erwin, ja ik weet niet hoe jongens dit onderling uitpraten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit klinkt alsof die 2 achter jouw rug om gewoon vette fun met elkaar hebben, waarom hebben ze het eigenlijk uitgemaakt, vraag ik me dan af. t lijkt net alsof ze jou gebruikte om hem jaloers te maken ofzow... Dit klinkt een beetje hard maar dat komt omdat ik er verder nix van weet (logisch) en dat ik het zowww lullig vind. Dus als ik er naast zit moet je t maar gewoon zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan denk ik toch dat er wat los zit bij hem. Thx voor reacties : |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze had er genoeg van.. maar het zou kunnen dat ze mij gebruikt hoor... laten we hopen van niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die vriend dat is volgens mij inderdaad geen echte vriend. Ik bedoel: eerst haar slecht behandelen en dan nog kwaad worden als jij goed voor haar wilt zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder moet ik dit er nog ff bij vertellen m'n 'vriend' woont bij haar in het dorp, en ik woon ongv 200 km bij d'r vandaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is voor haar dus inderdaad ontzettend makkelijk om "toe te geven" aan het zien van die Edwin. Hij hoeft maar voor de deur te staan bij wijze van spreken. Dan is het ontzettend knap van haar dat ze die stap gezet heeft om het uit te maken omdat hij haar slecht behandelde. Maarjah, daar komen nu de gevolgen van. Als jij veel liever voor haar bent, dan is t logisch dat ze voor jou kiest. Maarjah wat moet zij dan aan met al die gevoelens? ![]() En wat heeft ze nou precies met die Edwin gedaan, heeft ze nu "officieel" iets met jou, en is het dus vreemdgaan? hmmz nou iig heel veel sterkte! ![]() liefs Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze heeft 10 maanden iets met 'm gehad. Dus vandaar. Maar m'n zus moet nu ![]() ![]() xxx Bazz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan t bestwel aanvoelen wat er dan door je heen gaat.. ik ken het verhaal van allebei de kanten.. iemand hebben die moeite heeft met een ex, en momenteel ben ik het meisje dat moeite heeft met een ex en een nieuwe vriend heeft die goed voor me is.. Wat ik vind is dat zij hem los moet laten om met jou te kunnen zijn.. daarmee bedoel ik niet dat ze m de straat op moet schoppen als ie langs komt of de vriendschap moet verbreken, maar JIJ bent haar vriend, en dan moet er een duidelijke scheidslijn zitten tussen wat jullie doen en wat zij met hem doet (tenzij je afspreekt in je relatie dat je elkaar daar in vrijlaat natuurlijk). Ik kan me voorstellen hoe onzeker de situatie je maakt. Ze zégt het 1, maar doet het ander.. wat wil ze nou? Weet ze dat zelf wel echt zeker? Uit ervaring weet ik dat het slecht is om een relatie te beginnen met iemand als je nog niet over je ex heen bent. Hoe lief de ander ook voor je is en hoe vervelend die ex ook kan zijn, als je nog van die ex houdt en er nog lang niet overheen bent kan het niet goed gaan.. maar op langere termijn misschien wel.. Cat
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Maar ja... wat Cat zei; Ik gun haar wel vrijheid, zij mij niet. Maar dat vind ik ook helemaal niet nodig... maja... Allen thx voor reacties Topactie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe kan zij vreemdgaan ze heeft toch niks met hem? ![]() Ik denk eik da je het beste tegen haar kunt zeggen, dat je wilt dat ze helemaal eerlijk tegen je is, en dat je wilt weten waar je aan toe bent, dat je niet goed raad weet met de manier waarop zij met die Erwin omgaat... Dan zal ze het misschien ook eerder zeggen als haar iets dwars zit. Succes verders
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120 Verwijderd | 492 | 08-02-2008 17:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane Methuselah | 500 | 17-01-2007 11:41 | |
Liefde & Relatie |
hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu ludachris | 45 | 06-07-2004 23:40 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #5!!! Daantje_0705 | 500 | 02-06-2004 22:40 | |
Drugs & Alcohol |
mooie uitspraken die je onder invloed van verdovende middelen hebt gezegd. Verwijderd | 500 | 01-03-2004 14:34 | |
Software & Hardware |
Unlocken Yamcha | 8 | 13-07-2001 21:57 |